Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Total Loss zei:
@IR Cabine. In huis op zolder of in de badkamer lijkt me dat lekker, buiten niet zo eigenlijk.

De standaardkabines zijn niet geschikt voor buitenshuis...
Enkel op een barrel krijg je bij buitenplaatsing garantie.

Voor ons is het gewoon een leuke aanvulling bij de jacuzzi (die vrijwel dagelijks gebruikt wordt)... hebben we alles thuis in de tuin (en hoef ik niet meer tegen mijn zin op vakantie!!!)

Ode aan de apk-geslaagde!!!

2q9xxkh.jpg

Midje!

Het is toch wat in een nieuwe rol he. Ik heb een toetsenbordje voor bij de ipad gekocht specifiek voor dit doel smiling smiley
Dat zeker! Ik was/ben penningmeester, maar als voorzitter is het administratief toch weer net wat anders.
Heb zelf een Samsung tablet gekocht (ivm de kosten) maar welk toetsenbord heb je? Moet ik ook nog hebben namelijk ;)

Precies! Jullie hadden ook een erg mooi feest en blijf het bijzonder vinden dat we daarbij aanwezig mochten zijn smiling smiley wat betreft de bestemming. Het weer is leidend. Maar Italië blijft ook trekken, lekker sfeertje daar!
Jullie 'spreek' ik in dat opzicht nog vaker dan mijn vrienden, dus ik vond het mooi om jullie uit te kunnen nodigen. De roos die we hebben gekregen, hebben we zelfs meegenomen naar de nieuwe woning. Gaat op z'n nieuwe stekkie door een moeilijke periode, maar we doen ons best om 'm er doorheen te slepen :p

Lekker last minute het weer bekijken, boeken en met de cabrio naar de zon :)

@ Ruud: goed bezig met de tuin (y) Dat is nog een projectje voor ons voor waarschijnlijk volgend jaar :) Maar door de bezigheden van jou/jullie doe ik al wel inspiratie op haha

@ Braadslee: Tja, ik weet het niet echt... bijzonder gebeuren in elk geval.

@ Sauna: IR-sauna is ook nog wel een kleine wens. Vooral erg fijn voor S. ivm haar reumatische klachten. Plek is alleen wat lastig :)

auto: bij de Punto deze week wéér een foutmelding, nu de andere airbag.
Bij mij hebben ze het stekkertje onder de stoel doorgesoldeerd en nu is de melding weg (y)

Maar je gaat er gelijk van naar andere auto's kijken:
Dat sowieso :) S60 staat bij mij ook tussen de zoekresultaten, evenals de Signum. Maar goed, das meer verlekkeren.

@ Marc: Dat zijn de betere bedragen! Wel echt een voordeel van zo'n 'simpele' auto: voor een klein bedrag brengt het je van a naar b :)

@ Frank, volgende week al de grote dag! Gaat snel idd, gezonde spanning vooraf? Alles tot in de puntjes geregeld?

Jullie 'spreek' ik in dat opzicht nog vaker dan mijn vrienden, dus ik vond het mooi om jullie uit te kunnen nodigen.

Dat was een mooie spontane actie idd (y)

Dat sowieso grinning smiley S60 staat bij mij ook tussen de zoekresultaten, evenals de Signum. Maar goed, das meer verlekkeren.

Wat een grote auto's allemaal.
Ik zou, als ik zelf iets moest kopen, eerder voor een hothatch gaan denk ik. Groter dan de Astra ben ik nu niet echt nodig.
Misschien, dat als ik <10.000km per jaar zou maken, wel iets van een formaatje Corsa of een Up zou nemen. De auto nu kost mij genoeg, dat heb ik er voor over omdat ik er heel veel uurtjes/kilometers per jaar in zit. Als dat niet het geval zou zijn dan zou ik de autokosten tot een minimum beperken denk ik.

De Astra heb ik gisteren over de 30.000km gezet trouwens. Eigenlijk geen problemen tot nu toe, wel wat dingetjes die anders/beter hadden gekund maar dat heb je met elke auto.
Bij de onderhoudsbeurt zijn er ook nieuwe ruitenwissers opgekomen, die waren vanaf aflevering al bagger (vervangen kon/mocht niet eerder). Gisteren voor het eerst sinds de beurt weer door Duitsland gereden en het regende, de wissers doen het bij 150 en harder nu ook fatsoenlijk (y)

Kwam er overigens achter dat ze een groot deel van de A31 eruit hebben liggen. Dat betekend dat ik ipv 150-180 kan rijden eerst een stuk Baustelle heb met max 80, daarna een afrit eerder moet nemen en een stuk binnendoor moet. Kost allemaal weer tijd. Opzich niet erg, maar de werkzaamheden zijn zo grondig dat ik niet denk dat ze het dit jaar al weer gereed hebben :(

Ik las een tijd geleden inderdaad dat op veel snelwegen groot onderhoud op uitgevoerd word de komende tijden en daardoor veel vertragingen opgelopen kunnen worden door weggebruikers. Ach, zolang je er maar rekening mee heb kunnen houden is het niet zo erg.

Morgen dag naar Neyenrode voor cursus, om een begin te maken aan lean (op het kantoor). word vast een interessante maar ook lange dag.

@peter, jij bent zeker via Hazeldonk gereden? Dat is ind Kl-te.. als je bergen op zoom - Roosendaal - Etten-Leur 1 Breda doet is veel beter.

Corsa-20SEH zei:
@peter, jij bent zeker via Hazeldonk gereden? Dat is ind Kl-te.. als je bergen op zoom - Roosendaal - Etten-Leur 1 Breda doet is veel beter.

Ik vermoed van wel want na de Liefkenshoektunnel heb ik Breda gevolgd en niet Bergen op Zoom.

Ik zou, als ik zelf iets moest kopen, eerder voor een hothatch gaan denk ik. Groter dan de Astra ben ik nu niet echt nodig.
Na de Punto wil ik graag wat stabieler, sneller en comfortabeler: bij een grotere klasse heb je dat toch al wat eerder tegen een acceptabele prijs.
Mag ook best een Astra/Golf-klasse zijn. Astra is mij príma bevallen!

Inderdaad, beetje C segment auto rijd zo super goed met alle denkbare luxe dat je het daarom niet moet doen. Tenzij je echt om de ruimte verlegen zit.

alleen doordat de grote auto's duurder zijn om te rijden zijn ze vaak wel net wat aantrekkelijker om aan te schaffen

Sanoma zei:
Na de Punto wil ik graag wat stabieler, sneller en comfortabeler: bij een grotere klasse heb je dat toch al wat eerder tegen een acceptabele prijs.
Mag ook best een Astra/Golf-klasse zijn. Astra is mij príma bevallen!
Precies. Ik wil ook minstens een C-segmenter. Zoals Joost al aangeeft zijn D-segmenters qua aanschaf niet of nauwelijks duurder dan een C-segmenter, dat maakt ze interessant. En een S60/V70 vind ik gewoon ook hele toffe auto's. V70 is echter zomaar een paar duizend duurder dan een vergelijkbare S60.
Maar ook een Mondeo sluit ik niet uit: van binnen mooier dan een Focus en niet duurder in aanschaf.

@Joost: Nyenrode, dat is hier in de buurt. Daar werkt m'n moeder nu (onder anderen). Ben er nog nooit geweest maar het zou wel een leuke plek zijn om onze trouwfoto's te laten maken. Daarover gesproken: maandag een trouwpak gekocht (y)!

De roos die we hebben gekregen, hebben we zelfs meegenomen naar de nieuwe woning. Gaat op z'n nieuwe stekkie door een moeilijke periode, maar we doen ons best om 'm er doorheen te slepen
Een roos is ook een erg gevoelige plant, in de pot blijft hij over het algemeen mooier als in de volle grond. In de volle grond krijgt hij ook nog eens de vorst over zich heen, wat ook niet bevorderlijk is. Uiteraard heeft deze plant emotionele waarde die ik niet kan vervangen, de plant opzich wel....heb er nog een half miljoen in voorraad :)

Kwam er overigens achter dat ze een groot deel van de A31 eruit hebben liggen. Dat betekend dat ik ipv 150-180 kan rijden eerst een stuk Baustelle heb met max 80, daarna een afrit eerder moet nemen en een stuk binnendoor moet. Kost allemaal weer tijd.
Irritant he! En in Duitsland lijkt het wel of baustelles daar tweedubbel zo lang duren als in Nederland.

Zoow.. De einser ook weer even verwend, nieuwe remmen achter en de zomerbanden met nieuwe banden er weer onder. Eerst helemaal gewassen, gekleid en daarna in de wax gezet.. toen de remmen vervangen en de schoongemaakte zomerwielen eronder. :) werd ook wel tijd, alleen die melding op mijn dashboard nog ff resetten.

Verder heerlijk 2 weken vrij geweest, weinig online, weinig werk, weinig auto, veel familie. Heel veel leuke dingen ondernomen, en lekker met die kleine druif op pad geweest, tevens onze houten vlonder in de tuin 3.5x3,3m. vervangen door een composiet exemplaar, was even werk maar oogt super. Alleen de afwerkranden moeten er nog op, maar die worden nog nageleverd (niet op voorraad) Zal wel een fototje posten als het klaar is :). de vijver schoongemaakt en een stuk tuin afgegraven, nieuw zand erin en hier worden nog planten voor bezorgd.

Dus al met al een heerlijke 2 weken.. Morgen gaat Lize lekker bij oma spelen en logeren, wij lekker een uit eten en een filmpje pakken.. Zaterdag is er een foodtruck festival hier in het park, en zondag ga ik naar Zandvoort. iemand anders die nog naar Zandvoort komt zondag? Japfest, en voor mijn doel, Time Attack.

@ Frank, de tijd gaat dus echt mega snel, succes met de laatste spanning :)

@Joost: Nyenrode, dat is hier in de buurt. Daar werkt m'n moeder nu (onder anderen). Ben er nog nooit geweest maar het zou wel een leuke plek zijn om onze trouwfoto's te laten maken. Daarover gesproken: maandag een trouwpak gekocht

Ik zei toevallig vanmiddag tegen mijn collega dat het er inderdaad echt super mooi uit ziet en ideaal was als trouwlocatie. Heerlijk stukje gewandeld over het terrein. En de eerste dag training was ook zeer interessant (y)

tevens onze houten vlonder in de tuin 3.5x3,3m. vervangen door een composiet exemplaar, was even werk maar oogt super.

dat staat hier volgend jaar op de planning. Ik had het in mijn vorige huis ook, echt super. Dit huis heeft overal houten vlonders. Maar deze worden glad en lelijk dus volgend jaar ga ik daar mee bezig :) Alleen nu wel zonder groef maar gewoon 'glad' door alle rommel en blad wat hier valt.

De vijver word hier dicht gegooit volgende maand want hij is lek. Het is nu net een lelijk moeras en repareren is geen optie, of ik moet hem helemaal nieuw maken en dat heb ik er niet voor over nu

Jimmy wat heerlijk, twee weken vrij! Mooie klusjes allemaal.
Ik moet ook maar 'ns wat dagen vrijnemen, heerlijk!

Houten vlonders: had ik bij m'n vorige huis ook. Spiegelglad inderdaad. Nu lopen we altijd achterom dus heb ik expres geen houten vlonders genomen maar tegels.

Irritant he! En in Duitsland lijkt het wel of baustelles daar tweedubbel zo lang duren als in Nederland.

Ik vind het vooral irritant dat mijn afrit nu dicht is, dat kost gewoon 10 á 15 minuten extra.
Voor de rest heb ik er niet zoveel moeite mee. Baustelles in Duitsland duren lang, maar het verschil met Nederland is dat ze ook daadwerkelijk bezig zijn met de weg en dan vind ik het allemaal wat minder erg.

@ Jimmy, heerlijk twee van die weekjes (y)
Ik moet zelf ook nog houtenvlonders van dezelfde afmeting verwijderen. Ik vind het lelijk en ben bang dat ik er op sommige plekken zo doorheen zak. Ik ga denk ik gewoon voor normale bestrating t.z.t.

Eerst binnenkort bij m'n ouders het terras eruit halen (van die oude 60x40 grindtegels) en deze worden vervangen door nieuwe tegels van 60x60 en een cm of 6 dik. Daarnaast is er een paar kuub zand besteld. Kortom, ik voel mijn rug nu al o_O:cry:

Grindtegels, ik had er 500 in m'n tuin... Heb ze allemaal wel een paar keer in m'n handen gehad. Net als 24 kuub zand, wat er in gekomen is. Blijft wel lekker hoor, zo klussen in de tuin!
60x60 tegels zijn irritant, die zijn echt te groot en zwaar. Merk ik bij grindtegels al: heel vervelend als die niet in één keer goed liggen, want dan moet je weer extra tillen.

Gisteren bij Rob uit de buurt een 'pakketje' binnengekregen: een pallet van BM Parts met 4 banden+velgen en een motorkap, allen voor de VR6 (y).

Pfoe, ik moet er niet aan denken Berry.
Bij vrienden ook al wel wat tegels en zand versleept, maar het is toch echt geen hobby van mij hoor.

Thuis op de oprit wel een perkje vervangen door wat stenen (30x30 denk ik). Lekker in het zonnetje een beetje "straten" was best even leuk idd.
Voordeel van die kleine stenen is idd ook dat je ze wat makkelijker in 1x goed legt en wat makkelijker weer opnieuw legt als het toch niet goed is.

Met die grote tegels is dat echt lastig. Overigens gaat een ex-stratenmaker ze leggen, zodat het wel goed gebeurt. Alleen is de beste man inmiddels ook hartpatient en is mijn vader ook geen 30 meer, dus vind ik het mijn (en die van mijn broertje) verplichting om hun zo min mogelijk het zware werk te laten doen.

Grote tegels zou ik ook niet doen, is wel fijn als ze eenmaal mooi liggen maar helaas, ook heel erg zwaar.

@ rozen we krijgen vast allemaal een gratis Roos van Ruud. :D Hij heeft er genoeg op voorraad.

@openingspost krijgen we nog ooit een nieuwe post?

Even testen of Martijn (Gehakstaaf) nog meeleest :D

Proficiat Martijn! :D(y)

@ rozen we krijgen vast allemaal een gratis Roos van Ruud. big smile smiley Hij heeft er genoeg op voorraad.

Voor niets gaat de zon op Ingo. Ruud kan je vast vertellen waar in de buurt je voor een paar centen zo'n prachtige roos op de kop kunt tikken (y)

die grote tegels moet je zon zuignap ding hebben en met 2 man, is het prima te doen. of zo'n speciaal steekwagen dingetje en goed het zand strak krijgen anders ligt het snel scheef.

Mijn ouders hebben ook 90x90, krijg je mooi strak resultaat van.

Alleen ben ik persoonlijk niet zo van die grote grijze tegels die veel mensen hebben. ik krijg er eenbeetje een begraagplaats gevoel bij, of parkeerplaats gevoel. Ik ga liever voor mooie waaltjes icm compostieten vlonders wat jimmy heeft. Wel het mooie warme van hout maar niet het onderhoud en gladheid van hout (y)

Grote grijze tegels vind ik ook niet echt wat. Maar geld uitgeven aan de tuin ook niet :D
Heb 35m2 betonklinkers gratis kunnen overnemen. Was even wat rijden, maar het tuintje ligt er prima bij! En zulke steentjes icm wat planten, struiken en gras oogt wel prima vind ik.

Wij hebben nu grijze bestrating, waarvan een deel 60x60 (met de hand gelegd) kunstgras, de composiet vlonder en een vijver.. Zo is het af :) past allemaal mooi bij elkaar.

Midje!

Uiteraard heeft deze plant emotionele waarde die ik niet kan vervangen, de plant opzich wel....heb er nog een half miljoen in voorraad
:):) Nouja, we gaan kijken hoe ie het in de open grond doet! En anders koop ik er nog wel eentje bij je voor in een pot ;)

Alleen ben ik persoonlijk niet zo van die grote grijze tegels die veel mensen hebben. ik krijg er eenbeetje een begraagplaats gevoel bij, of parkeerplaats gevoel.
Vorige bewoners hebben zo de voortuin gemaakt: grote grijze tegels met grijs grind ernaast...ik begrijp het gevoel haha
Voor de oprit staat het trouwens wel erg netjes.

Was laatst bij een tuincentrum en daar hadden ze een voorbeeldtuin wat mij erg aansprak:
y4m50fLK4D9y892LMjEIBbHCcsGVskOjTz5NrFdlr63pWc--7TRKdjuC6gjdVhH5STwUDlpXjKXsPewbT0m5DpX-JfrrSlzXEgiPqWGA-0Gtx8qzBrGR1Pal4asLxbrAm4ywv0gsStC9Di7eWp1xMu-I1lIJeNeBgl_-H63iMTazggFMSc_ecVkBXrZ9VNJrknaLc21ZTfWWsXluCz3DEywGg

y4mBSVcFeR8NteHfcY1eWIu2w3ac4GvgG8CiMezFbdaEmspLjBLchxUyGQeqlO0sxsKOSrkwGdyW0lfcj50Vomcb4YdtEdvy0qg0oaW5uutyFRMSEjxxPGSZ_AtqOlro9ccWCIRKBHCMRvW6ap_KDIFuAZtJwkaCLFTAE43hpO4dIr6eqMpDVxFkI3g7a-w9rTxLsI_-SOKLuEi-ANGis4gRg

y4m5U1v3Ko7Ac6o106VFEV-bmBChU4LszACaBzv4BSQSieUftpl_G7lST5TbhxK0ZEi7iB5RnPhLIrIrS1kVqjuVQdGvQv5aa1dX1oA2KTl2o11Poe9n_iG0ZzCMROgqamc27NsJznQFowPTZaWTokB5jP8B17vWORRp10-LCPE8dcvAmYq6Dr5WDIMuNQuK5eLp07WRfoBsKqEdrz3XjiKFA

Nog een overkapping/tuinhuisje erbij en klaar!

Zeg Gerwin als je toch om de hoek bent, kom je dan de volgende keer even langs? ;) die showtuin hebben we vorige week in gestaan, zag er inderdaad mooi uit!

Wij staan op het punt om grijze 60x60 tegels te bestellen. Met grind er omheen op strategische plaatsen :) we hebben nu zwart/witte grindtegels en die ben ik wel zo zat. Alleen nog even een afspraak maken met een stratenmakende oom, dan kunnen we de boel definitief maken. Zag in het boekje van de leverancier trouwens Cor-ten staal voor de afwerking van de borders. Binnenkort even in het echt bekijken, maar ben er wel erg van gecharmeerd! En prijzig :eek:

Ik was met de familie op stap en het was Pasen :p Maar lijkt me leuk om even een keer een bakkie bij jou/jullie te komen doen!

Even een opmerking over het betreffende tuincentrum: wat zaten er veel planten onder de luizen! :rolleyes: Was echt niet normaal...we hebben een deel van de planten voor de zekerheid maar weer terug gezet.

Cortenstaal is ook echt prachtig inderdaad... zoveel moois te verkrijgen maar de kosten zijn ook flink. Schrok al van de prijs van tegels :D

Het is hier soms net eigen huis en tuin...als ik dat programma kijk kan het allemaal niet op...:)

Onze tuin moet ook nog eens maar zit beetje op de lijn barri. Eerst andere zaken en als de kleine er is passen we daar de tuin op aan. Maar die van ons blijft voor grootste gedeelte uit gras bestaan. Kan de hond heerlijk spelen.

Gisteravond en vannacht weer eens in het ziekenhuis gezeten nav controle VK. Leek er eerst op dat het allemaal wel eens heel snel kon gaan..maar vandaag toch weer thuis.

Je hebt ook van die grijze tegels met een stalen hoeklijntje er om heen
Die verzakken ook niet zo snel 2.5 X 2.5 mtr je hebt ook halve van 2.5 X 1.25
ik dacht dat ze dat Stelcon platen noemen bij de Intratuin :p

Je hebt ook van die grijze tegels met een stalen hoeklijntje er om heen

is dat niet wat de boeren allemaal op hun erf hebben liggen :p

Gisteravond en vannacht weer eens in het ziekenhuis gezeten nav controle VK. Leek er eerst op dat het allemaal wel eens heel snel kon gaan..maar vandaag toch weer thuis.

spannende tijden rob :D hier gaat het gelukkig nog steeds voorspoedig, nog minder dan 3 maandjes wachten. We zijn er al bijna klaar voor zover je dat kunt zijn.

Lekker weertje vandaag of niet :cool: normaal is zaterdag vol van klussen en zo maar vandaag voor de verandering eens gezellig met B Hengelo in geweest. Was van alles te doen, mooi weer, lekker relaxen. Dakje lekker helemaal open van de auto. Wat een heerlijk scheurijzer is het :)

Texel is ideaal omdat de vaartijd zo laag is. Je komt aanrijden, scant je ticket en dan pak je de eerste boot. Je reserveert namelijk niet voor een bepaalde tijd.
Terug wist ik dat ie om heel zou gaan, ik kwam om 5 voor heel aan en kon gewoon mee. Ideaal!

Leuk man, ik ben nog nooit op de eilanden geweest.. Wel op de todo lijst maar dat is voor mij echt het einde van Nederland :D
Gisteren een dagje op Zandvoort rondgehangen, was erg relaxed, veel leuke auto's gespot en Time Attack ging ook lekker :).

Ik begijp de teleurstelling en dat je boos bent. Maar spul vernielen kan ik gewoon echt niet begrijpen. Daarnaast is de kans nog niet eens vergeven. Waarschijnlijk pakken ze volgend weekend alsnog de titel.

helaas zijn de supporters van de spelersclub hier in Enschede geen haar beter. heb wel eens in zo'n trein gezeten die compleet werd afgebroken waarbij ik mij toen af vroeg of ze nu gewonnen of verloren hadden. Lang geleden heeft er ook wel eens een trein stilgezet bij ons station omdat iemand een rijdende voetbaltrein in de fik had gezet door vuurwerk wat in de trein werd afgestoken.

Winnen of verliezen, er moet blijkbaar altijd iets gesloopt worden. Waarom?

Ondanks dat ik geen voetballiefhebber ben vind ik de strijd (sportief gezien dan) best wel leuk om te volgen nu en heb ook genoten van de wedstrijd Ajax - Lyon vorige week (had ik toevallig op staan).

@ Berry, lekker tripje met de Kever (y)
Ik heb de meeste Nederlandse eilanden wel gehad, maar de laatste keer is toch al wel weer een paar jaar geleden eerlijk gezegd.

@ Jimmy, er is een nieuw ronderecord gezet tijdens Time Attack zag ik?
Was dat op jullie banden?
Volgens mij wel een lekker dagje ook qua weer om rond te hangen op het circuit volgens mij.

B-Real zei:
@ Jimmy, er is een nieuw ronderecord gezet tijdens Time Attack zag ik?
Was dat op jullie banden?
Volgens mij wel een lekker dagje ook qua weer om rond te hangen op het circuit volgens mij.

ja het was prima te doen, lekker even met de "mannen" gesproken die op Toyo rijden, ons merk is toch nog altijd erg goed vertegenwoordigd in deze klasse. Gelukkig maar!
Rondetijd was niet op Toyo, was op Pirelli Slicks, met een EVO uit Engeland met NOS en turbo's en een kostprijs waar je helemaal eng van wordt... Die was echt bizar snel, 1.43 rondetijd, normaal gaan de snelle mannen tussen de 1.50 en 1.56, kan je nagaan.

@ Voetbal: Ik begrijp wel dat er veel emotie in om gaat, maar vernielingen dat is nooit goed te praten. Maar helaas zie je het ook buiten het voetbal om, rond koningsdag was er een mooi feest bij ons in het dorp. Dan zie je een dag later ook alle plantenbakken omver liggen, kappen van lantaarns eraf getrapt en muurtjes omver getrokken. Triest!

@ Tuin: Je kunt er het geld inderdaad goed in kwijt. Hopelijk ben ik na dit weekend weer een heel stuk opgeschoten met de tuin (y)

Zondag nog een stukje open gereden, zo met het zonnetje erbij was dat heerlijk. 's avonds om 21.00uur met het avondzonnetje en jas aan ook open gereden. Windscherm op, kachel en stoelverwarming aan.....dat is wel genieten hoor. Over 2 weken staat een mooie rit in de buurt van Utrecht op de planning vanuit het Opel-twintop gebeuren, zie er naar uit :cool:

B-Real zei:
Even testen of Martijn (Gehakstaaf) nog meeleest :D

Proficiat Martijn! :D(y)
Het komt er niet vaak van maar zo af en toe lees ik nog steeds mee, dank (y)!

Al heb ik het idee dat het vanaf de kant van Fer en met name Jos ook erg stil is?

Mogguh!
Deze morgen toch maar eens de roadster van stal gehaald om naar het werk te komen... Was reeds zalig om met open dakje richting Gent te komen.

Mogguh!
Dat is genieten Peter, met de roadster!
Ik heb vandaag de VR6 mee. En dat doet me wel beseffen dat een comfortabele auto met een stevig blok wel wat is als dagelijkse auto. Fijn blokje hoor, die VR6!

Mogguh!

Vanmorgen gespot twee straten verderop bij de verkoper van mijn dealer.

20170511_064154_zpsrzz8dgcs.jpg

Fraaie slanke bak. Met name de neus bevalt me. De achterkant vind ik zo op het eerste oog minder. Ik ben toch liefhebber van een echte sedan in dit segment ipv een hatchback.

Terug
Bovenaan