Midje!
Het is toch wat in een nieuwe rol he. Ik heb een toetsenbordje voor bij de ipad gekocht specifiek voor dit doel smiling smiley
Dat zeker! Ik was/ben penningmeester, maar als voorzitter is het administratief toch weer net wat anders.
Heb zelf een Samsung tablet gekocht (ivm de kosten) maar welk toetsenbord heb je? Moet ik ook nog hebben namelijk
Precies! Jullie hadden ook een erg mooi feest en blijf het bijzonder vinden dat we daarbij aanwezig mochten zijn smiling smiley wat betreft de bestemming. Het weer is leidend. Maar Italië blijft ook trekken, lekker sfeertje daar!
Jullie 'spreek' ik in dat opzicht nog vaker dan mijn vrienden, dus ik vond het mooi om jullie uit te kunnen nodigen. De roos die we hebben gekregen, hebben we zelfs meegenomen naar de nieuwe woning. Gaat op z'n nieuwe stekkie door een moeilijke periode, maar we doen ons best om 'm er doorheen te slepen
Lekker last minute het weer bekijken, boeken en met de cabrio naar de zon
@ Ruud: goed bezig met de tuin

Dat is nog een projectje voor ons voor waarschijnlijk volgend jaar

Maar door de bezigheden van jou/jullie doe ik al wel inspiratie op haha
@ Braadslee: Tja, ik weet het niet echt... bijzonder gebeuren in elk geval.
@ Sauna: IR-sauna is ook nog wel een kleine wens. Vooral erg fijn voor S. ivm haar reumatische klachten. Plek is alleen wat lastig
auto: bij de Punto deze week wéér een foutmelding, nu de andere airbag.
Bij mij hebben ze het stekkertje onder de stoel doorgesoldeerd en nu is de melding weg
Maar je gaat er gelijk van naar andere auto's kijken:
Dat sowieso

S60 staat bij mij ook tussen de zoekresultaten, evenals de Signum. Maar goed, das meer verlekkeren.
@ Marc: Dat zijn de betere bedragen! Wel echt een voordeel van zo'n 'simpele' auto: voor een klein bedrag brengt het je van a naar b