Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Gullideckel zei:Gaaf! Doet denken aan de Mercedes 190 EVO II, inmiddels een zeer kostbare klassieker. Dus kópen die Alfa, is het niet voor de fun dan als belegging!
Gullwing zei:Tja vicieuze cirkel.
De importeur en/of dealer heeft geen geld meer om dat ding te promoten. Vraag me af of meer reclame nog wel zin heeft. Het product is ook verouderd, vrijwel geen moderne hulpjes, ouderwets infotainment.
Misschien eens zoals Kia 7 jaar garantie om het vertrouwen in het merk te winnen, maar dat zullen ze zelf al wel niet aandurven![]()
De importeur en/of dealer heeft geen geld meer om dat ding te promoten. Vraag me af of meer reclame nog wel zin heeft. Het product is ook verouderd, vrijwel geen moderne hulpjes, ouderwets infotainment.
Misschien eens zoals Kia 7 jaar garantie om het vertrouwen in het merk te winnen, maar dat zullen ze zelf al wel niet aandurven![]()
Cd4Lop zei:Een Alfa koop je niet voor het infotainment systeen, overigens bij elk merk ruk en verouderd zodra hij de band af rolt.
Ik snapte in 1997 de hype rond de 156 niet echt, ik vond dat toen geen bijzonder mooie auto. Maar die Giulia is gewoon een knap model.
SportLeicht zei:Bij de introductie van de Giulia ging het eigenlijk al mis. Velen waren er toen weg van, maar vervolgens duurde het een eeuwigheid voordat de auto in de showroom stond. Veel belangstellenden waren toen waarschijnlijk al afgehaakt.
Inmiddels is de Giulia sterk achterhaald en aan alle kanten voorbijgestreefd door de concurrentie.
Cd4Lop zei:SportLeicht zei:Bij de introductie van de Giulia ging het eigenlijk al mis. Velen waren er toen weg van, maar vervolgens duurde het een eeuwigheid voordat de auto in de showroom stond. Veel belangstellenden waren toen waarschijnlijk al afgehaakt.
Inmiddels is de Giulia sterk achterhaald en aan alle kanten voorbijgestreefd door de concurrentie.
Echt onzin wat je schrijft, de Giulia is geheel bij de tijd en kan de concurrentie met gemak aan. Lees laatste uitgave AutoMotorundSport.
Durashift zei:Cd4Lop zei:SportLeicht zei:Inmiddels is de Giulia sterk achterhaald en aan alle kanten voorbijgestreefd door de concurrentie.
Echt onzin wat je schrijft, de Giulia is geheel bij de tijd en kan de concurrentie met gemak aan. Lees laatste uitgave AutoMotorundSport.
Dat was/is het punt niet.
.
Ah ja, die mening mag je hebben. Ik lees liever een objectiever verhaal:SportLeicht zei:Durashift heeft hier volkomen gelijk.
Joop Passchier zei:Ah ja, die mening mag je hebben. Ik lees liever een objectiever verhaal:SportLeicht zei:Durashift heeft hier volkomen gelijk.
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/alfa-romeo-giulia-vs-bmw-330i/
Moderator
Gullwing zei:Was het niet zo dat bij de introductie eerst de 500 pk versie aanboden, maar die was dan pas een jaar later echt te bestellen, en dan pas weer maanden later alle gewone versies? Er zat volgens mij ruim een jaar tussen de introductie en het daadwerkelijk kunnen bestellen. Daar zijn ze ongetwijfeld idioot veel verkopen mee misgelopen. Als je iets nieuws ziet, wil je dat op dat moment hebben. "Oh, kan ik nog niet bestellen? Nou dan koop ik wel een ...."
Moderator
Cd4Lop zei:Begint flauw te worden....
Wouter82 zei:Cd4Lop zei:Begint flauw te worden....
Wat precies, de wanprestaties van FCA?
Moderator
Wouter82 zei:Hoezo niet? Dat ding verkoopt voor geen meter, de introductie was nou niet bepaald sterk, de verkooporganisatie is niet echt doortimmerd en de promotie ontbreekt nagenoeg volledig. Maar we mogen niet kritisch zijn omdat het een Alfa Romeo is, waar de emotie van afspat - bij product en consument, waar rationele en objectieve factoren geen rol spelen en omdat de underdog gewaardeerd moet worden, is dat het?
Moderator
nack zei:In het geheel niet, maar je post van 17:18 is niet rationeel meer. Heb je een dagboek bijgehouden over het falen van de Giulia? Dat slaat echt alles wat ik hier al eens ooit op het forum ben tegengekomen.
nack zei:Er zit bijna soort plezier in dat Alfa het (al tijden) moeilijk heeft. Dan gaat het objectieve ook wel naar de achtergrond...