Opel Astra K / Buick Verano | Nieuw: Astra facelift 2020

Appie Heijn zei:
@astrafan
8 weken levertijd?
Welke uitvoering heb je besteld? En optie's?

Ik heb een 1.4. inovation besteld Levertijd was 8 weken

Met o.a
- IntelliLux LED Matrix-verlichting
- Privacy glass
- Inovation plus pakket

Zijn er ook al Astra (SW) kopers die de chromen begrafenislijn in de kleur van de auto hebben gespoten? Ben benieuwd of het dan wel een mooie auto wordt.

Even gegoogeld:

opel-astra-station-voor-blauw.png

Opel,-o-,Astra,-o-,Sports,-o-,Tourer,-o-,-,-o-,Right.jpg

Niet dat ik de chromen strip lelijk vind trouwens

Bovenste is zwart, niet in de autokleur. Wordt er nog steeds geen mooie auto van dus, helaas.

Het is zwart of chroom, meer keuze is er niet en dat is ook nooit ergens beweerd. Lijkt me ook redelijk lastig want geen enkel automerk heeft dat.

Ik mag mijn bestelde Opel Astra Tourer eind maart ophalen (als mijn huidige auto uit de lease loopt). Maar nu zag ik vandaag een Astra Tourer rijden en ik meende te zien dat bij het aangaan van het knipperlicht één van de led lampen als knipperlicht functioneert. Ik kan het verkeerd hebben gezien, maar het leek net of de lamp dus naar oranje veranderde en begon te knipperen. Na het knipperen werd hij dan weer gewoon wit.

Zag ik dat verkeerd? En zo nee, welke optie is dit?

@LM: dit is ook de reden dat ik een zilvergrijze heb genomen. De Chrome omlijsting komt dan (persoonlijke mening) veel mooier uit.

@kw: dit is standaard voor alle uitvoeringen. De leddagrijverlichting vóór is standaard, waarbij deze tevens als knipperlicht fungeert. Achter is het onderdeel van het innovationpakket, maar dan is het apart knipperlicht.

Dat heb je idd goed gezien en volgens mij hebben ze dat allemaal. In de configurator staat bij alle uitrustingen: halogeen koplampen met led. Waarbij led slaat op de "wing" dagrijverlichting die voor allemaal aangehinkt is. IntelliLux heeft het iig want die van mij heeft het sowieso en die is met IntelliLux.

Ha, dank. Ziet er dan netjes uit. Volgens mij alleen nog maar gezien in duurdere klasse auto's.

Wat ik mij trouwens ook nog afvroeg, gaat de handrem er vanzelf af als je weg rijdt (net zoals bij de Renault Megane)?

Wel hoor. Maar het moet wel een elektrische handrem zijn vanzelf. Hij gaat er niet automatisch op zoals bij een aantal Fransen, zoals de 308. Bij wegrijden lost de (elektrische) handrem.

Kietje zei:
Wel hoor. Maar het moet wel een elektrische handrem zijn vanzelf. Hij gaat er niet automatisch op zoals bij een aantal Fransen, zoals de 308. Bij wegrijden lost de (elektrische) handrem.

Hoop het wel dat dit zo is. Schrok even van bovenstaande berichten dat dit niet het geval. Zou ook raar zijn want mijn Astra GTC heeft dit ook. Gewoon weg rijden, dan gaat de rem er vanzelf af.

Ed

[D2] zei:
kw_nl zei:
Wat ik mij trouwens ook nog afvroeg, gaat de handrem er vanzelf af als je weg rijdt (net zoals bij de Renault Megane)?

Nee.

Zeker wel!
Je moet het wel even door hebben hoe dat systeem werkt, maar daarna werkt het wel.

Ik gebruik ik het eigenlijk alleen 's ochtends bij het wegrijden van de oprit.
Auto starten, rem 1x intrappen en daarna gaat de handrem eraf zodra je de koppeling op laat komen. Doe je het allemaal te vlot achter elkaar dan kan het gebeuren dat de handrem er nog niet helemaal af is.

Ik gebruik het eigenlijk niet zo heel vaak. Meestal is de routine:
Auto starten, rem intrappen, gordel omdoen en de handrem er met de knop tussen de voorstoelen er vanaf halen.

Astrafan zei:
Appie Heijn zei:
@astrafan
8 weken levertijd?
Welke uitvoering heb je besteld? En optie's?

Ik heb een 1.4. inovation besteld Levertijd was 8 weken

Met o.a
- IntelliLux LED Matrix-verlichting
- Privacy glass
- Inovation plus pakket

Thanks! Hoop dat die van mij ook 8 weken is. Afgelopen dinsdag de volgende auto besteld:
Astra ST 1.6 CDTI 136pk Automaat
Dark Caramel
-Innovation + pakket
-Navi900
-Leder Sienna + elek memory
-Adaptive Cruise
-17" Rm6

Naja eigenlijk full options behalve
-Quickheat
-Cd Speler

Oké...Ik parkeer altijd in de versnelling dus ik gebruik de handrem vrij weinig. Eigenlijk alleen als ik ergens met draaiende motor stilsta en even uit de auto moet en de motor niet uit wil schakelen. Maar wat is in die situatie dan de truc? Koppeling op laten komen terwijl je de rem ingetrapt hebt? Als ik op een voor mij normale manier probeer weg te rijden lost de handrem zeker niet vanzelf.

B-Real zei:
[D2] zei:
kw_nl zei:

Nee.

Zeker wel!
Je moet het wel even door hebben hoe dat systeem werkt, maar daarna werkt het wel.

Ik gebruik ik het eigenlijk alleen 's ochtends bij het wegrijden van de oprit.
Auto starten, rem 1x intrappen en daarna gaat de handrem eraf zodra je de koppeling op laat komen. Doe je het allemaal te vlot achter elkaar dan kan het gebeuren dat de handrem er nog niet helemaal af is.

Ik gebruik het eigenlijk niet zo heel vaak. Meestal is de routine:
Auto starten, rem intrappen, gordel omdoen en de handrem er met de knop tussen de voorstoelen er vanaf halen.

Eerst de rem een keer aantikken en dan normaal wegrijden, zodra je de koppeling een stukje op laat komen haalt de auto de handrem eraf.

Je moet het even doorhebben, daarna werkt het wel. Heb het zelfs al een keer gebruikt op een steile helling wachtend bij een treinovergang.
Auto op de handrem gezet, gelijk de rem een keer aangetikt en toen we eenmaal weer konden rijden normaal weggereden.

De rem hoeft helemaal niet aangetikt te worden. Je stapt in en rijdt weg. Niet over nadenken, niks bijzonders doen, het lukt altijd. Werkt net als in iedere andere auto met een elektrische/automatische handrem. Sta je op een helling dan helpt de hill start assist en lijkt de rem even te twijfelen. Dit is echter geen functie van de automatische handrem, maar van abs/esp die vaak gebruikt wordt icm het start/stop systeem.

Oooh...Maar dan hebben we het volgens mij over twee verschillende dingen. Wat B-Real beschrijft lijkt mij gewoon de hill-hold, en niet de handrem. Wat ik iig bedoel is: Als ik de handrem activeer dmv de schakelaar achter de pook, zou ik dan weg moeten kunnen rijden zonder dat ik deze eerst weer in moet drukken? Want dat 'wegrijden zonder verder nadenken' lukt wel ;) alleen word ik er dan toch zeer duidelijk aan herinnerd als de handrem nog actief is...

Ik heb het echt over de handrem. Ik kan mij vergissen, maar volgens mij moet ik toch echt eerst de rem indrukken. Anders kan ik idd wel wegrijden, maar voel je wel dat de kont van de auto wil blijven staan :D

Dan moet je een keer aan de dealer vragen of die de 'stand' koppelingspedaal opnieuw wil inleren (kleine handeling) want bij de Astra van mij merk je er niks van. Het koppelingspedaal heeft geen schakelaar maar een sensor die de hele beweging van het pedaal volgt. De sensor heeft invloed op het 'lossen' van de handrem.

Ook ik hoef geen tem in te trappen, gewoon wegrijden. Ben er wel achter, dat hij het niet doet als je je portier nog open hebt staan, dan moet je hem er handmatig afhalen. Of gewoon met een dichte deur rijden natuurlijk haha

Grappig, schijnbaar is er nog wat onduidelijkheid. Overigens wel jammer dat hij er niet vanzelf op gaat. Dat werkt bij Renault wel makkelijk. Zodra je de motor uitgeschakeld wordt de handrem geactiveerd.

Nou, meerdere keren geprobeerd vandaag maar het werkt bij mij echt niet. De enige manier om de -elektrische- parkeerrem eraf te halen is door het rempedaal in te trappen en de schakelaar omhoog te trekken. Is ook altijd zo geweest. Mijn eerste proefrit met de Astra K was met een 1.4 turbo, en ik kan me herinneren dat ik enorm heb zitten klierten om 'm van de parkeerrem af te krijgen, gewoon wegrijden ging in ieder geval echt niet.

Nou vind ik die parkeerrem niet zo boeiend want ik gebruik 'm vrijwel nooit, maar toch vreemd...Zou het kunnen dat dieselversies op dit punt afwijken van de benzineversies? De 110 pk diesel heeft bijvoorbeeld ook een ander werkend stop-startsysteem tov de andere uitvoeringen, dus er zijn wel meer kleine verschillen. Anders binnenkort bij de 60.000 km-beurt eens navragen.

Hmmm, dat is wel apart. Ik ben van mijn huidige Megane gewend dat ik nergens naar hoef te kijken. Rem spring erop zodra je stil staat en de motor uitzet. Rem gaat er vanaf als je hem in de versnelling zet en een beetje gas geeft en de koppeling op laat komen. Hill start werkt precies zo. Systeem werkt echt perfect ik zeggen.

Ik hoop niet dat je bij de Astra nu aan die rem moet gaan denken, want ik vergeet hem serieus altijd. (net zoals de deuren op slot doen trouwens, vooral leuk als ik met de Twingo van mijn vrouw ben :)).

Heb 1 keer een vastgevroren parkeerrem gehad met een andere auto, sindsdien parkeer ik altijd in de versnelling. Probleem opgelost.

In de tijd dat ik Renault reed heb ik enorm moeten wennen aaan de zelf lossende handrem. Ik dacht nog wel eens weg te rijden door alleen de koppeling op te laten komen, zonder gas te geven. Bij diesels kan dat als je rustig wil weg rijden. Dat ging dus niet met de automatische handrem. Vooral tijdens proefritten enorm lopen stuntelen. Ik heb er lang aan moeten wennen.
Het moet bij alle Astra's met elektrische handrem automatisch werken als je normaal weg wil rijden met op laten komen van de koppeling en een beetje gas (zoals je normaal gesproken wegrijdt). Het zou nog kunnen dat je koppelingssensor defect is of niet goed ingeleerd is maar dan werkt je start/stop systeem ook niet goed of niet.
Koppelingsensoren, remlichtschakelaars en gaspedaal sensoren hebben nogal last van het pekel water wat aan je schoenzolen zit en verdampt als de (warme) kachel erop gaat blazen.

Heb de voorlopige leverdatum van mijn astra ook ontvangen.
20 april
Volgens mij is ie 13 of 14 februari besteld.
Dat zou dan een 9 weken zijn.

CoenNAC zei:
Ook ik hoef geen tem in te trappen, gewoon wegrijden. Ben er wel achter, dat hij het niet doet als je je portier nog open hebt staan, dan moet je hem er handmatig afhalen. Of gewoon met een dichte deur rijden natuurlijk haha

Dit weekend nog wat zitten uitproberen en er bewust op gelet.
Het is bij mij een beetje willekeur, soms kan ik idd in 1x wegrijden. Soms moet ik eerst de rem even aantikken en kan dan pas wegrijden.

Ik hoef eigenlijk nooit de knop te gebruiken.

Dit weekend ook nog even bij de dealer geweest, daar kwam ik er in gesprek met een verkoper achter dat adaptive cruise control alleen leverbaar is op een automaat. Vond ik een beetje bijzonder omdat dat bij andere merken niet zo is, iemand die daar de reden van weet?

Corsa D OPC line zei:
Beste Nevermind

U had toch in plaats van h7 halogeen lampen toch led lampen geplaatst.

Heeft u hier meer informatie over.

En eventueel foto's hoe het ingebouwd is.

Ik zie graag u reactie tegemoet

Dat klopt inderdaad. Ik heb de Astra helaas alweer in moeten leveren ivm einde dienstverband :p
Ik had een setje H7 Led lampen van Hilox gekocht met Canbus uiteraard.
Plaatsing is simpel, gewoon plug and play. Echter is de stofkap op de astra plat, waardoor er vrijwel geen ruimte is om een lampje te plaatsen welke langer is aan de achterzijde. Doordat de Led gekoeld worden met koperen strips aan de achterzijde past de originele kap niet meer. Ik heb hierdoor zelf ca. 3 maanden rond gereden zonder kap, maar dat is natuurlijk ook niet echt de bedoelingl. had nog wel universele rubberen kapjes besteld via internet, maar die kreeg ik er maar niet goed in.. Foto's van de inbouw heb ik niet voor je helaas.

Opel Big Event weken komen eraan, toevalligerwijs precies in de week dat ik een proefrit gepland heb staan. Aanbieding is op zich niet verkeerd voor de non-lease koper. 2500 euro voordeel. Is dit standaard elk (half) jaar bij Opel?

https://www.opel.nl/apps/bigevent/default.aspx#step1

Verder valt mij op dat ik nog helemaal geen Astra's K zie in Absolute Red zie. Lijkt toch dat veel mensen voor de conservatieve zwart/grijs tinten kiezen.

De Cruise Control icm automaat zal te maken hebben met het gegeven de de acc de auto tot stilstand kan afremmen en daarna weer optrekken tot de vorige snelheid. Dat lijkt me niet kunnen met een handbak. (is maar een gedachte)

[D2] zei:
Nou, meerdere keren geprobeerd vandaag maar het werkt bij mij echt niet. De enige manier om de -elektrische- parkeerrem eraf te halen is door het rempedaal in te trappen en de schakelaar omhoog te trekken. Is ook altijd zo geweest. Mijn eerste proefrit met de Astra K was met een 1.4 turbo, en ik kan me herinneren dat ik enorm heb zitten klierten om 'm van de parkeerrem af te krijgen, gewoon wegrijden ging in ieder geval echt niet.

Het werkt dus kennelijk wel als ik -zoals gesuggereerd- wat gas bijgeef. Echt soepel gaat dat echter niet. Ik ben gewend om de koppeling een stukje op te laten komen en dan pas gas bij te geven, maar dan voel je eerst duidelijk dat de parkeerrem de auto tegenhoudt, waardoor je vervolgens met een schok(je) van je plek komt als je gas bij geeft. Voelt een beetje alsof ik de parkeerrem geweld aan doe, maar in het display verschijnt keurig de melding 'parkeerrem losgekoppeld', dus het zal wel kloppen...

@declan

Ik heb mijn auto een jaar geleden gekocht tijdens het 'big event'. Ik ben ook een particulier en kreeg een deal die mij wel aanstond. Was ook rond deze tijd en kwam vorig jaar ook in september terug dacht ik.

Ik zit op dit moment met de keuze tussen de Astra 1.6 CDTi met automaat, of de 1.6 BiTurbo. Allebei Innovation met 18 inch velgen, lederen bekleding, en Navi900/Innovation+, schuif/kanteldak. Allebei top natuurlijk.. maar ik lees toch wel dat die IntelliLux erg fijn en handig is.

1.6 CDTi
+ Automaat
- Duurder
- Geen IntelliLux

1.6 BiTurbo
+ Meer vermogen/koppel
+ IntelliLux
+ Quick Heat
+ Alarm+
- Geen automaat

En de vraag is dan wat wij zouden kiezen?

Waarom enerzijds een diesel en anderzijds een benzine?
Waarom enerzijds wel een automaat en anderzijds niet?

Persoonlijk zou ik voor de 1.6 BiTurbo gaan, sneller, luxer, goedkoper én Intelilux

Intelilux is briljant. Je merkt dat een beetje tijdens een proefrit, maar vooral als je er langer mee rijdt blijf je je verbazen over het systeem en de constante bak licht die je in het donker hebt (ook wanneer er overige weggebruikers zijn). Geen idee of je een harde grens hebt qua budget, maar ik zou het altijd bestellen.

Ik ben van plan om Opel Nederland eens een mailtje te sturen. Ik blijf mij namelijk mateloos ergeren aan het harde geluid van de parkeersensoren, de dealer kan er niets aan doen dus wellicht is er vanuit de importeur een oplossing. Ookal is die er niet, dan is er in elk geval melding van gemaakt en komt er in de toekomst misschien een oplossing voor.

Daarnaast verbaas ik mij over de actualiteit van de navigatie kaarten. Het systeem werkt prima, daar geen klagen over. Echter zijn de kaarten lang niet overal up-to-date. Plekken waarvan ik zeker weet dat de situatie in 2013/2014 al zo was als de dag van vandaag, daar lijk ik volgens mijn auto toch echt in the middle of knowhere te rijden.
Er is inmiddels een kaartenupdate, echter mag ik daar bij de dealer gewoon de volle mep voor betalen á 180/190eu. 0,0 coulance bij een hagelnieuwe auto. Ben benieuwd of Opel Nederland daarin nog iets kan betekenen.

Klopt inderdaad, op zoek naar argumenten. Even ter verduidelijking het gaat beide om diesel! De 136pk en de 160pk variant. Diesel is sowieso een vereiste dus daar kan ik niet van afwijken. Automaat is puur voor het gemak, maar ik nijg ook meer naar de 1.6 CDTi BiTurbo vanwege de net wat extra opties, en iets lager leasebedrag. Ik heb de BiTurbo echter nog niet kunnen testrijden maar lees dat deze wel een erg fijne en schakelluie motor is.

Troxio zei:
Ik heb de BiTurbo echter nog niet kunnen testrijden maar lees dat deze wel een erg fijne en schakelluie motor is.
Dat zal wel kloppen want de 136pk CDTI is ook al erg soepel voor een 1.6.

Met dat soort vermogens (zowel pk als koppel) zal het altijd wel goed rijden inderdaad. Als het beide diesels zijn dan lijkt het mij een redelijke no-brainer, voor de goedkopere en luxere optie gaan en dan maar geen automaat.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik niet per se een afkeur heb tegen automaten, maar dat het voor mij zeker geen pré is in een auto. Alhoewel ik daar de keren dat ik wel eens in de file sta daar anders over denk :D

Ik heb dezelfde gedachte als ik in de file sta haha. Maar de dikke diesel kost mij wel minder en zit meer op. Dus dan denk ik inderdaad dat we daar maar voor gaan :). Gaan we hem deze week bestellen!

Leuk! De Intelilux verlichting is zo fijn in het donker dat je het nadeel van een handbak in de file snel vergeet ;)

De hatchback? Welke kleur? De 18" Bi-Color velgen?

Vragen, vragen, vragen :D

Vrijdag uitgebreide proefrit met de 1.4 150pk Sports Tourer gepland staan.

Nog bijzondere dingen waar ik op moet letten? (afgezien van het geluid van de parkeersensoren :)).

En opties die ik niet mag missen? Intellilux verlichting heb ik al begrepen, verder Navi 900 en Innovation+ pakket. Twijfel nog tussen 17" of 18"".
De Watt-link, deelbare achterbank en quick heat lijken mij ook wel handig en niet zo aan de prijzige kant. Verder hebben we natuurlijk 250 euro aan accessoires te besteden al vraag ik mij af wat voor nuttigs je daarvoor kan nemen. Powerflex bar of smartphonehouder nog handig?

Yep Hatchback, Sky Blue met 18 inch BiColor. Geen OPC pakket, voegt naar mijn idee niet veel toe. Hoop dat de levering niet extreem lang duurt ivm intellilux..

Declan zei:

Nog bijzondere dingen waar ik op moet letten? (afgezien van het geluid van de parkeersensoren :)).

En opties die ik niet mag missen? Intellilux verlichting heb ik al begrepen, verder Navi 900 en Innovation+ pakket. Twijfel nog tussen 17" of 18"".
De Watt-link, deelbare achterbank en quick heat lijken mij ook wel handig en niet zo aan de prijzige kant. Verder hebben we natuurlijk 250 euro aan accessoires te besteden al vraag ik mij af wat voor nuttigs je daarvoor kan nemen. Powerflex bar of smartphonehouder nog handig?

Beste Declan,

Ik zou sowieso voor 18 inch gaan ik vindt de 17 inch velgen te klein ogen om eerlijk te zijn.

Maar ieder zijn keuze natuurlijk.

Ik ben zelf bij mijn oude Astra J 19 inch gewend geweest en wil die naar de winter periode ook weer onder mijn Astra K sportstourer 19 inch hebben.

Beste forum gebruikers,

Ik heb hier een setje 18 inch bi-color velgen liggen voor de Astra K.

Er is maar weinig mee gereden en liggen nu in opslag omdat er momenteel winterbanden onder de auto liggen.

Ik verkoop deze velgen omdat ik 19 inch velgen wil aanschaffen.

Voor interesse stuur even een privé bericht.

Declan zei:

Heb 2 weken mijn nwe Astra, bevalt erg goed, maar wat weten die verkopers weinig van hun product.
die power flexbar is...bijzonder. Ik heb hem (in leerpakket) en de telefoonhouder er maar bij gekocht.
Maar de USB kabel die er bij zit is een micro USB , op de verpakking staat een iphone en de intellilink werkt het beste met apple carply.
maar een lightning cable moet apart gekocht worden voor 35 euro. jawel..net zo duur als de houder zelf
En carplay werkt alleen via de midden console , niet via de powerflex bar. zoals ik al zei, bijzonder (waardeloos)
In het settings menu zit een optie "volume signaaltonen" volgens mij kan hiermee het volume van de parkeer sensoren gewijzigd worden.
Heb ik geprobeerd en volgens mij gaat het wat zachter, maar nog steeds vrij iritant (verkoper zegt dat het niet kan)
Navigatie, mijn astra is van 2017, ik wil weten of er kaarten van 2017 in zitten.
3 man bij de dealer kunnen dat niet boven tafel krijgen (bijzonder) ik rijdt op de A1 door het grasveld. mijn oude inruiler reed daar keurig over de weg.
updaten van Navi is duur, en laden van flitspalen kan volgens mij niet. laat dat eens door de verkopers uitleggen.
Leer met extra stoelpakket is wel mooi en heel fijn en settings werkt perfect met 2 sleutels . Dat intelli licht vindt ik te veel geld voor een een beetje meer licht. ook gehoord dat dat best zenuwachtig kan reageren. maar ik heb het niet
De lederen stoelen staan in de folder met een wite rand, dat is veranderd want die heb ik niet.
Watt link heb ik genomen, lijkt me beter, volgens de verkoper ook iets met veren, maar ja wat weten die er van)
Je kunt het het later niet meer nemen dus 250 euro, zou ik doen.
Ik kan niet zeggen of of het iets doet, kan ook het verschil niet testen naruurlijk.

Corsa D OPC line zei:
Beste Declan,

Ik zou sowieso voor 18 inch gaan ik vindt de 17 inch velgen te klein ogen om eerlijk te zijn.

Maar ieder zijn keuze natuurlijk.

Ik ben zelf bij mijn oude Astra J 19 inch gewend geweest en wil die naar de winter periode ook weer onder mijn Astra K sportstourer 19 inch hebben.

Ik geef toe, die 18 inch zien er niet verkeerd uit, ik heb nu zelf 17 inch onder mijn Megane en dat is op zich voldoende. Eens kijken of er vrijdag een Astra in de showroom staat met 17 en 18 inch voor een goed vergelijk.

@K-Astra, eigenlijk zeg je dus die Power Flex bar met smartphonehouder is redelijk waardeloos.
En dat de navi-kaart niet super actueel is een bekend fenomeen. Ik ben heel benieuwd of hij vrijdag de doorgetrokken A4 kent, ik woon er praktisch naast dus zit er veel op, en het is flinke bron van irritatie geworden dat ik hem nu niet heb. Verder lees ik op het opel forum dat er mensen genoeg zijn die Android Auto werkend hebben, dus daar is ook een beetje mijn hoop op gevestigd met een Samsung S7.

En ja, verkopers van auto's lijken met de jaren wel steeds incompetenter te worden, het valt mij ook op. Nu valt het ook niet mee, maar aan de andere kant evolutie komt voor bij elk beroep. Het is niet meer zoals vroeger dat mensen nagenoeg niets wisten van de te kopen auto als ze de showroom binnenstapten. Toen kwam je er mee weg algemene informatie te geven, nu hebben potentiele kopers al die info al en willen ze juist het naadje van de kous weten over de details.

K-Astra zei:
In het settings menu zit een optie "volume signaaltonen" volgens mij kan hiermee het volume van de parkeer sensoren gewijzigd worden.
Heb ik geprobeerd en volgens mij gaat het wat zachter, maar nog steeds vrij iritant (verkoper zegt dat het niet kan)

Dat je denkt dat het zachter wordt is waarschijnlijk wishful thinking of een auditieve illusie, de functie doe je noemt stelt het volume van de toon bij -bijvoorbeeld- waarschuwing lege tank of richtingaanwijzer al (heel) lang ingeschakeld af. Dus niet die van de parkeersensoren.

De powerflex telefoonhouder is geen eersteklas apparaat, rammelt ook een beetje. Maar ach, je kunt je telefoon eraan opladen, en wat ga je anders doen met dat zilveren balkje? Zo'n smerige geurdispenser erop zetten? o_O Het is een beetje als met Apple of Sony-Ericsson telefoons vroeger, het komt met het product mee en je kunt er niks anders op aansluiten dan 1 van de oplossingen die de fabrikant zelf aandraagt.

@Declan: Als je aandachtspunten wilt, ik zou zeggen, lees mijn review. Lijkt me toch aardig informatief, al zeg ik het zelf ;) .

Oh ja, die verlengde A4 staat er hoogstwaarschijnlijk niet op. Tenminste, bij mijn auto niet. Maar als je ernaast woont, kun je dat stukje zelf wel invullen toch? ;)

@D2, zojuist je hele review gelezen. Top verhaal en ook lekker bijgewerkt!

Ben benieuwd morgen. En zet zeker een route in de navi om te kijken naar de kaart.

Corsa D OPC line zei:
Beste forum gebruikers,

Ik heb hier een setje 18 inch bi-color velgen liggen voor de Astra K.

Er is maar weinig mee gereden en liggen nu in opslag omdat er momenteel winterbanden onder de auto liggen.

Ik verkoop deze velgen omdat ik 19 inch velgen wil aanschaffen.

Voor interesse stuur even een privé bericht.

U hebt een PB.

Terug
Bovenaan