Declan zei:
Vrijdag uitgebreide proefrit met de 1.4 150pk Sports Tourer gepland staan.
Nog bijzondere dingen waar ik op moet letten? (afgezien van het geluid van de parkeersensoren

).
En opties die ik niet mag missen? Intellilux verlichting heb ik al begrepen, verder Navi 900 en Innovation+ pakket. Twijfel nog tussen 17" of 18"".
De Watt-link, deelbare achterbank en quick heat lijken mij ook wel handig en niet zo aan de prijzige kant. Verder hebben we natuurlijk 250 euro aan accessoires te besteden al vraag ik mij af wat voor nuttigs je daarvoor kan nemen. Powerflex bar of smartphonehouder nog handig?
Heb 2 weken mijn nwe Astra, bevalt erg goed, maar wat weten die verkopers weinig van hun product.
die power flexbar is...bijzonder. Ik heb hem (in leerpakket) en de telefoonhouder er maar bij gekocht.
Maar de USB kabel die er bij zit is een micro USB , op de verpakking staat een iphone en de intellilink werkt het beste met apple carply.
maar een lightning cable moet apart gekocht worden voor 35 euro. jawel..net zo duur als de houder zelf
En carplay werkt alleen via de midden console , niet via de powerflex bar. zoals ik al zei, bijzonder (waardeloos)
In het settings menu zit een optie "volume signaaltonen" volgens mij kan hiermee het volume van de parkeer sensoren gewijzigd worden.
Heb ik geprobeerd en volgens mij gaat het wat zachter, maar nog steeds vrij iritant (verkoper zegt dat het niet kan)
Navigatie, mijn astra is van 2017, ik wil weten of er kaarten van 2017 in zitten.
3 man bij de dealer kunnen dat niet boven tafel krijgen (bijzonder) ik rijdt op de A1 door het grasveld. mijn oude inruiler reed daar keurig over de weg.
updaten van Navi is duur, en laden van flitspalen kan volgens mij niet. laat dat eens door de verkopers uitleggen.
Leer met extra stoelpakket is wel mooi en heel fijn en settings werkt perfect met 2 sleutels . Dat intelli licht vindt ik te veel geld voor een een beetje meer licht. ook gehoord dat dat best zenuwachtig kan reageren. maar ik heb het niet
De lederen stoelen staan in de folder met een wite rand, dat is veranderd want die heb ik niet.
Watt link heb ik genomen, lijkt me beter, volgens de verkoper ook iets met veren, maar ja wat weten die er van)
Je kunt het het later niet meer nemen dus 250 euro, zou ik doen.
Ik kan niet zeggen of of het iets doet, kan ook het verschil niet testen naruurlijk.