Bedankt voor alle leuke reactie's!
Ben vandaag bij de Xedos 6 gaan kijken maar het gaat hem niet worden, schokbrekers moeten vervangen worden, zit een rammel achter, is in gerookt, en veel kleine punten die iets werk nodig hebben, dus ik laat het voorbij gaan....is ook beter voor het financiële plaatje.
Daarna ben ik de voorbumper van de Nissan cabrio gaan proberen af te stellen op de spatborden maar dat gaat helaas niet lukken.
Had al een vermoeden dat er een replica bumper op zat en denk dat ik het juist heb, dus ik ga op zoek naar een originele.
Verder nog de auto opgepoetst, binnenkant achterklep, motorkap en binnenkant deuren + deurstijlen.
Alleen nog de velgen cleanen en de nieuwe banden van de gele Nissan 300ZX TT overzetten op de velgen van de cabrio, aangezien die als nieuw zijn.
Heb afgelopen zomer een nieuwe oprit laten maken door de buurman die een bulldozer heeft.
Tevens de grond om de ruïne laten egaliseren, zodat ik al het een groot oppervlak heb voor het huis (met zwembad later)
En dit moet er uiteindelijk op komen...
Aankomende zomer wil ik kijken of ik een aanvraag voor de bouw kan doen en dat ik een bouwvergunning kan krijgen voor onbepaalde tijd.
Meestal moet je beginnen met bouwen binnen bijvoorbeeld 2 jaar.
Als ik voor onbepaalde tijd kan krijgen, kan ik de ruïne plat gooien en het huis in stappen bouwen.
Eerst de fundering, wellicht één of twee jaar later de eerste verdieping bouwen, etc.