Dave R1517
Kilometervreter
Oh nee, zo'n prachtige overlever zo toetakelen.
Hier zou een zware straf op moeten staan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Echt schandalig, dat van die R5. Maar degene die er het geld voor over heeft zal er vast ontzettend trots op zijn.![]()
Wouter82 zei:Gave bak zo'n Scorpio Wagon, maar dat afwijkende hout op het stuur![]()
rzasa zei:Wouter82 zei:Gave bak zo'n Scorpio Wagon, maar dat afwijkende hout op het stuur![]()
Hij is nu opeens een stuk duurder.
Ford Scorpio - 1998 * 2.4 BENZINE * AUTOMAAT - https://www.autowereld.nl/ford/scorpio/1998-2-4-benzine-automaat-36369526/details.html
Stif zei:Dat is idd een foutje van de spuiter.
Er zitten alleen 2 jongere deuren aan de rechtse kant.ginkelvanmichiel zei:DIe Kadett is leuk! Alleen dat putdeksel in het dak...![]()
ScherpRoland 5990398 zei:Er zitten alleen 2 jongere deuren aan de rechtse kant.ginkelvanmichiel zei:DIe Kadett is leuk! Alleen dat putdeksel in het dak...![]()
Roland 5990398 zei:Er zitten alleen 2 jongere deuren aan de rechtse kant.ginkelvanmichiel zei:DIe Kadett is leuk! Alleen dat putdeksel in het dak...![]()
Roland 5990398 zei:Er zitten alleen 2 jongere deuren aan de rechtse kant.ginkelvanmichiel zei:DIe Kadett is leuk! Alleen dat putdeksel in het dak...![]()
AE cars zei:Roland 5990398 zei:Er zitten alleen 2 jongere deuren aan de rechtse kant.ginkelvanmichiel zei:DIe Kadett is leuk! Alleen dat putdeksel in het dak...![]()
Denk niet dat het jongere deuren zijn. Het lijkt misschien zo omdat de stootlijsten er af zijn en de achtergebleven lijmresten lijkt op een striping.
wel loopt de rand van de wielkast rechtsvoor niet rond, zit de hemel er belabberd in en dorpels zijn op meerdere plekken bijgewerkt.
De algehele staat zeker kijkend naar de bestuurdersstoel lijkt 134.000 realistischer dan 34.000 km. Nu ken ik niet de exacte specificaties maar zou dit geen LS i.p.v. GL zoals op de spatschermen staat?
ginkelvanmichiel zei:AE cars zei:Roland 5990398 zei:Er zitten alleen 2 jongere deuren aan de rechtse kant.ginkelvanmichiel zei:DIe Kadett is leuk! Alleen dat putdeksel in het dak...![]()
Denk niet dat het jongere deuren zijn. Het lijkt misschien zo omdat de stootlijsten er af zijn en de achtergebleven lijmresten lijkt op een striping.
wel loopt de rand van de wielkast rechtsvoor niet rond, zit de hemel er belabberd in en dorpels zijn op meerdere plekken bijgewerkt.
De algehele staat zeker kijkend naar de bestuurdersstoel lijkt 134.000 realistischer dan 34.000 km. Nu ken ik niet de exacte specificaties maar zou dit geen LS i.p.v. GL zoals op de spatschermen staat?
Het is een echte GL. Ik kan het zien aan het type bekleding, de afwerking in de kofferbak en het verchroomde logo op de motorkap. Mijn ouders hadden een 1.3s GL en die was identiek.
Stif zei:Schitterende vw passat, keurige advertentie ook!
Wouter82 zei:Goed kenteken ook voor een Thema, misschien geen toeval?
Ook geen erg realistische prijs. Er staat een precies dezelfde te koop voor nog geen 5k.Renault15 17 zei:
Ik ben niet heel erg thuis in prijzen, maar hij heeft ook een 190 evo2 te koop staan voor 399.000, vind ik ook hoog.rzasa zei:Dit bedrijf staat bekend om zijn torenhoge prijzen maar dit slaat nergens op.
Hij ziet er zeker dik uit, maar ik vind die uitlaat er toch wel heel erg lelijk onderstaan, weet iemand of dat zo hoort?Total Loss zei: