Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat ligt niet aan jou.Escher zei:Ligt het aan mij of heeft die SLK aan de passagierskant licht kleurverschil tussen het spatbord voor en de deur?
Moderator
Jay DoubleYou zei:Heb wel het gevoel dat het daar veranderd is sinds Marco Hof weg is. Je ziet het gelijk aan de voorraad.
Volgens mij is het schaduw werking/ lichtinval.Escher zei:Ligt het aan mij of heeft die SLK aan de passagierskant licht kleurverschil tussen het spatbord voor en de deur?
Wouter82 zei:Jay DoubleYou zei:Heb wel het gevoel dat het daar veranderd is sinds Marco Hof weg is. Je ziet het gelijk aan de voorraad.
Oh, ik heb iets gemist. Bijzonder.
Jay DoubleYou zei:Wouter82 zei:Jay DoubleYou zei:Heb wel het gevoel dat het daar veranderd is sinds Marco Hof weg is. Je ziet het gelijk aan de voorraad.
Oh, ik heb iets gemist. Bijzonder.
Ik kan het mis hebben hoor, maar dat concludeerde ik uit een YouTube-filmpje van Leo de Haas. (van Blik op de Weg)
Zadelsnuiver zei:Qua aanbod is het nu wel veel meer voetballersauto's dan leuke youngtimers imho.
rzasa zei:Wat zijn nu nog de leuke youngtimer dealers van Nederland? De spoeling is erg dun geworden. Cartoen is ook gestopt.
Pietzoveel zei:Ik zou eerst de distributieriem vervangen....
Blijkbaar is er weinig vraag naar, alleen de GT turbo is geld waard.AJ Schuurmans zei:Die Renault 5 is écht leuk! Maar ik dacht dat vijfjes in goede staat inmiddels veel meer moeten opbrengen.
AutoMaat1 zei:Leuke 100nx! Ik heb zelf de 1.6, al een hoop lol van gehadook een hoop werk qua roest/ lassen...helaas, maar nu is ie prima, en lekker in de winterstalling. Zou op zich wel een gti willen, maar een witte met 325000 op de klok en met een trekhaak...ik zoek nog even verder.
In Europa zoek ik met reezocar.be en autoscout24.nl. iemand nog tips?