Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
APT zei:Btw, hoe krijgen jullie een foto bij de link? Zie anderen netjes met foto's maar ik zie elke keer alleen maar tekst bij wat ik plaats.
Barri zei:Die Xsara is zo te zien wel toe aan een nieuwe achteras (zoals heel veel Xsara's).
D Elzinga zei:Barri zei:Die Xsara is zo te zien wel toe aan een nieuwe achteras (zoals heel veel Xsara's).
Ik weet niet 100% zeker of het alleen aan de as lag, maar de enige Xsara waar ik ooit mee heb gereden had zo'n kromme as en was doodeng. Reageerde heel raar op snelle bochtjes...
Zadelsnuiver zei:Die GSA was inderdaad blijkbaar een hele goede deal gezien hij alweer verkocht is![]()
rzasa zei:Zadelsnuiver zei:Die GSA was inderdaad blijkbaar een hele goede deal gezien hij alweer verkocht is![]()
Staat nog te koop hoor.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/citroen-gsa-special-apk-3-2023-benzine-wit-90f711c3-e59c-4d52-a968-ca5d88d07b1f
Moderator
MR PMG zei:Onverprutste Lada? Wat doet die gebeunhaasde deurbel dan op het dashboard? Het ding staat bij een klassieker handelaar notabene. Ik vraag mij af wat je daar mee bedient, het zal toch niet de claxon zijn mag ik hopen.
MR PMG zei:Onverprutste Lada? Wat doet die gebeunhaasde deurbel dan op het dashboard? Het ding staat bij een klassieker handelaar notabene. Ik vraag mij af wat je daar mee bedient, het zal toch niet de claxon zijn mag ik hopen.
Stif zei:MR PMG zei:Onverprutste Lada? Wat doet die gebeunhaasde deurbel dan op het dashboard? Het ding staat bij een klassieker handelaar notabene. Ik vraag mij af wat je daar mee bedient, het zal toch niet de claxon zijn mag ik hopen.
Ik denk de ruitensproeier, je kunt namelijk niet iets "bevestigen" met een deurbel, ik bedoel zodra je de knop los laat is de stroom weg.
Het zou ook nog een toeter kunnen zijn, maar zeker niet een verlichting of achteruitverwarming, ruitenwisser etc..
Dit is de auto van Eugéne Breynaert uit de tv aflevering “Man bijt hond” In 2010 gaat het Vlaamse Man bijt Hond op bezoek bij Eugène Breynaert, die dan al dik achterin de tachtig is. Eugène rijdt in een Rode Fiat Panda van 1,49 meter breed, daar waar zijn piepkleine garage slechts 1,55 meter meet. Voor de camera laat de kwieke bejaarde zien hoe hij eerst zijn racefiets(!) uit de garage haalt, om vervolgens zijn Pandaatje keurig in de garage te parkeren. Het mooiste komt echter wanneer Eugène uit wil stappen, een kunststukje dat elf jaar geleden viral gaat en heel de wereld doet grinniken.
Moderator
Ik zag die al op FB. Wat een onwijs gaaf ding he! Echt zoals ie in de accessoire folder stond!D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ford/m1684664779-ford-fiesta-1-4-i-cl-u9-1989-blauw.html?previousPage=lr
![]()
323tiCompact zei:
afentoe zei:Ik kan me niet voorstellen dat Fiat hier zelf stickers van niet-Italiaanse (eerste en laatste tip) dorpen op heeft geplakt.