Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:Lijkt me een zeer geschikt exemplaar voor de Swedish Collection. Misschien dat ze een van hun 480's willen ruilen voor deze.
Moderator
Pietzoveel zei:Geen auto van de politie, maar van het productieteam. Dus niet 24-7 op de weg....
AJ Schuurmans zei:Geweldige Volvo.
Zal wel zo weg zijn voor dat bedrag.
Moderator
Mechanix zei:Mijn autohart gaat zeker sneller kloppen van de Golf 2 omdat ik daar veel herinneringen aan heb. Blijf maar komen met die Golfjes dus!![]()
Moderator
Ik vind een nette, vroege Ka veel leuker dan de zoveelste 5 serie of sportwagen!Nissan GTR R34 zei:Een KA of Xantia is toch ook niet echt heel bijzonder? Gaat je autohart daar wel sneller van kloppen? Het blijft toch leuk om te zien vind ik.
rzasa zei:https://www.autowereld.nl/subaru/legacy-touring-wagon/2-5-gx-awd-zeer-nette-staat-levering-met-nieuwe-apk-34442853/details.html
![]()
Pietzoveel zei:Je ziet altijd een mooie splitsing: Een groep gaat voor pk's en grootste motoren (of imagobuilders) en een groep die het bij originaliteit houdt, ongeacht het type auto. De auto's uit de eerste groep beginnen schaars te worden omdat ze platgereden zijn, verprutst of gewoon "op". De auto's uit de tweede groep worden schaars omdat ze vaak in een periode economisch total loss (al dan niet mbv een slooppremie) zijn gegaan en naar massaal naar de sloop zijn gebracht. Auto's uit de 2e groep vind ik vaak leuker, zo'n Fiesta, een 100A, Kever, Fiat 850, etc.
AE cars zei:Weet nog dat ik heel lang een Citroen BX een van de lelijkste auto's vond die er rondreden
Als ze niet economisch total loss waren werden ze ook gesloopt terwijl ze nog helemaal goed waren.
.
Moderator
Hier nog twee van zulke Fiesta cabrio's. Vrij bijzonder!AE cars zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1642204700-uniek-ford-fiesta-cabriolet-55-850-km.html?previousPage=lr
![]()