Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Die hoort zeker in dit topic! Wat een tof ding! Best een saai interieur eigenlijk...
Moderator
D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1595265531-watzeggieeee-honda-prelude-de-bassie-en-adriaan-replica.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
![]()
Grappig ding hoor, maar is dit niet toch een beetje een nogal optimistische vraagprijs voor een Prelude met wat stickers?
Pepe41 zei:Schitterend ding die 605 in deze kleurstelling met deze velgen.
Maar 10k voor een handgeschakelde zonder airco...![]()
Pepe41 zei:Full options blijft -ook, zo niet vooral onder verzamelaars- veruit de meest gewilde versie van iedere auto, ongeacht de leeftijd en het extra onderhoud.
AE cars zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1598379927-subaru-justy-1-0-sautomaat.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr![]()
F Mitsi zei:Eigen waar aanprijzen? Dat is niet de bedoeling van dit topic...
Jay DoubleYou zei:F Mitsi zei:Eigen waar aanprijzen? Dat is niet de bedoeling van dit topic...
Waar concludeer je dat uit? De bedrijfsnaam en forumnaam komen niet overeen.
Carkiller zei:Hoe zou de onderdelenvoorziening inmiddels zijn...
Jay DoubleYou zei:Misschien geen hele bijzondere youngtimer maar wel eentje waarvan ik me afvraag hoe deze zo is geworden zoals die nu is. Hoe dan ook, ik vind 'm leuk. Ik hou wel van dergelijke ombouwprojecten.
Jay DoubleYou zei:Misschien geen hele bijzondere youngtimer maar wel eentje waarvan ik me afvraag hoe deze zo is geworden zoals die nu is. Hoe dan ook, ik vind 'm leuk. Ik hou wel van dergelijke ombouwprojecten.
2008 LHD(!) Vauxhall Vectra C GTS
![]()
![]()
![]()
Roland 5990398 zei:Het is een Opel Vectra met een andere Grille
A BRANDHORST zei:Die Laguna is denk ik niet echt vooruit te branden. Een 605 met 1375 kgs heeft in basistrim een minimale 2.0 16v. En de Laguna is qua auto min of meer vergelijkbaar. Maar met wel wat karige verhouding inhoud motor / gewicht.