Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D Elzinga zei:De Ibiza van die generatie is trouwens ook al behoorlijk zeldzaam, in tegenstelling tot de Golf III waarop hij gebaseerd was.
929V6 zei:D Elzinga zei:De Ibiza van die generatie is trouwens ook al behoorlijk zeldzaam, in tegenstelling tot de Golf III waarop hij gebaseerd was.
Polo 6N, toch?
Mechanix zei:Zou niet weten hoe duur zo'n P6 normaliter is, maar dit exemplaar lijkt mij mooi voor het geld:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1593442322-rover-p6-2-0l-automaat-1969-inruil-mogelijk.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
V70man zei:Mooi uniek lage KM-stand. De vraagprijs is denk ik wel te hoog. Het is natuurlijk wat de gek, of liefhebber, ervoor geeft. Maar voor dit bedrag verwacht je een exemplaar die minder patina is. Ik zou gokken op (ruim) de helft. Succes met de verkoop.
Probenator zei:V70man zei:Mooi uniek lage KM-stand. De vraagprijs is denk ik wel te hoog. Het is natuurlijk wat de gek, of liefhebber, ervoor geeft. Maar voor dit bedrag verwacht je een exemplaar die minder patina is. Ik zou gokken op (ruim) de helft. Succes met de verkoop.
Daar sluit ik mij bij aan, ik zou eerder proberen de auto bij een liefhebber te krijgen dan dat ik de hoofdprijs zou vragen.
Epicuri zei:Lincoln Town Car
![]()
D Elzinga zei:Grappig ding hoor, maar is dit niet toch een beetje een nogal optimistische vraagprijs voor een Prelude met wat stickers?
Jay DoubleYou zei:Die Prelude is hooguit een tiende van de prijs waard. Dan had ik het nog wel willen overwegen.
Moderator
Zadelsnuiver zei:Van een clown, voor een clown zullen we maar zeggen![]()
Tydelyck zei:Epicuri zei:Lincoln Town Car
![]()
Ik reisde voor m'n werk regelmatig naar ons kantoor in de VS en normaal had ik een huurauto, maar die ene keer had ik die overgedragen aan een andere collega die nog een dag langer bleef en moest ik met de taxi naar de luchthaven. Ons kantoor had een afspraak met een of andere limoservice, dus ineens stond zo'n towncar (volgende generatie weliswaar) voor m'n neus. Niks taxi met dieseltje, gewoon een V8 voorin. Dan werd ook nog mijn bagage uit m'n handen getrokken om in de 'trunk' te leggen, ik stapte achterin en het portier werd voor me gesloten. De chauffeur had nog net geen pet op. Maar je voelt je wel baas als je zo wegrijdt.
Moderator
Ik vind het ook meer een Z4 of SLK manZadelsnuiver zei:@V70man, je hebt 10 posts maar volgens mij ben je niet nieuw hier![]()
Barri zei:Ik vind het ook meer een Z4 of SLK manZadelsnuiver zei:@V70man, je hebt 10 posts maar volgens mij ben je niet nieuw hier![]()
![]()
Zadelsnuiver zei:@V70man, je hebt 10 posts maar volgens mij ben je niet nieuw hier![]()
De Ka is leuk trouwens, maar op de eerste foto staat al verkocht? Vraag me toch af wat deze nog op mag brengen.
Hebben die "speciale" Ka's uberhaupt al een significante meerwaarde ten opzichte van een gewone? In mijn beleving zijn er echt tientallen actiemodellen en kunstzinnige edities geweest...
Moderator
Klopt, er zijn er veel geweest. Maar vind maar eens een vroege, netto Twingo Benetton. Ook niet meer te vinden. Ooit wordt het weer iets waard...D Elzinga zei:Hebben die "speciale" Ka's uberhaupt al een significante meerwaarde ten opzichte van een gewone? In mijn beleving zijn er echt tientallen actiemodellen en kunstzinnige edities geweest...
Een nette Ka zou ik nog wel wat jaartjes weg willen zetten hoor!
Barri zei:Een Peugeot 201 uit 1928.
Ik zie 'm ook online staan: <https://carrosso.nl/home-oud/for-sale/peugeot%20201.html>
V70man zei:Hier nog een leuke Polo, waarschijnlijk van oudere mensen/ouder iemand geweest. Wat voor een persoon zal zoiets nog kopen?
Sjon77 zei:Die Polo 6K sedan heeft een 1.6 8v (geen 16v) 100pk, eigenlijk een Seat Cordoba met een iets ander sausje. Bij een automaat icm lage km-stand ga je wel vermoeden dat de 1e eigenaar op z'n minst al wat grijze haren had ja. Jeukt wel om hier een Cupra blok met 150pk in te lepelen: motorruimte is er klaar voor.