Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Evan zei:
dens zei:Die Civic CRX is niet in al te beste staat! En dan nog 7950 vragen. Of is dat marktconform? Ze zijn natuurlijk wel redelijk zeldzaam aan het worden...
Zadelsnuiver zei:De prijs is te gek, maar zo slecht is 'ie toch niet? Paneel voor de motorkap moet even rechtgezet worden, dakje even spuiten, frisse velgjes, keertje goed kleien en polijsten dan staat er al een heel andere auto. Ik denk dat deze wel voor 5.500/6.000 verkocht gaat worden.
Stif zei:Wow die datsun!
Heel mooi alleen nog even een ander formaat kenteken erop en dan is ie goed.
Ook leuk die busjes, die mazda bus is wel cool(of komt dat nou door die wielen, ik ben gek op wielen)
Stif zei:Ja jongens die crown natuurlijk:T
Er is ook een datsun die hier wel iets van heeft....
Sorry zal niet weer gebeuren.
Carkiller zei:Stif zei:Ja jongens die crown natuurlijk:T
Er is ook een datsun die hier wel iets van heeft....
Sorry zal niet weer gebeuren.
3 pagina's doorgespit...:T
der Magistrat zei:Zo nieuwsgierig naar een auto die eigenlijk een ander formaat kenteken moet hebben? grinning smiley
rzasa zei:https://www.autowereld.nl/smart/crossblade/0-6-softouch-crossblade-6173453/details.html
![]()
Verkoper zei:KIJKT U OP ONZE WEBSITE VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE! Origineel Nederlands geleverde Smart Crossblade!! Auto is niet voor de verkoop maar het is gewoon een prachtige auto om te laten zien, kom kijken in onze showroom!!!
rzasa zei:Goh dat lees ik nu pas Micha. Ik haal hem weg.
Micha D zei:
Wouter82 zei:Gaaf om de constructie van de koplampen van die DKW eens te zien. Eigenlijk best logisch, maar toch![]()