Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb niks met VW, maar dit soort auto's begin ik steeds meer te waarderen.rzasa zei:https://www.autowereld.nl/volkswagen/passat/gl5-5-drs-1e-eig-33387656/details.html
![]()
Zeker met 5-cilinder roffel929V6 zei:Ik zal de foto maar niet meequoten, maar die is inderdaad zeer begerenswaardig.
marathon zei:Zeker met 5-cilinder roffel929V6 zei:Ik zal de foto maar niet meequoten, maar die is inderdaad zeer begerenswaardig.![]()
Barri zei:Een Samara is al uniek, maar zo laag heb ik ze nog nooit gezien!
<https://www.facebook.com/marketplace/item/2739951152903044/>
![]()
De Schaduw zei:Erg leuk ding, die Suzuki!Zowel de advertentie als RDW zegt bouwjaar 1979, maar JB in het midden is toch ouder? Of is dat een speciale serie?
Zadelsnuiver zei:"E60 body from fabric" oftewel de koets is van textiel?
Geleverd door Firma Jager en wierda te Heerenveen. Linne kenteken aanwezig +aankoop nota van de Chevrolet.
Moderator
Zadelsnuiver zei:Wow wat een bak! Dat linnen kenteken zou trouwens goed passen bij die Mercedes hierboven![]()
Moderator
Ik lees het als dat het linnen kenteken van 1939 is.929V6 zei:Gaven ze in 1976 nog linnen kentekens uit dan of wil dat zeggen dat het originele kenteken (volgens het huidige systeem dan) uit de jaren vijftig nog bekend is en dus opnieuw geactiveerd kan worden?
Wouter82 zei:Ik lees het als dat het linnen kenteken van 1939 is.929V6 zei:Gaven ze in 1976 nog linnen kentekens uit dan of wil dat zeggen dat het originele kenteken (volgens het huidige systeem dan) uit de jaren vijftig nog bekend is en dus opnieuw geactiveerd kan worden?
Muddy Bandit zei:Die Chevy is inderdaad een zeer mooi en origineel exemplaar, heb hem al eens live mogen bewonderen.
Ik heb toen nog verbaasd staan kijken naar die gemonteerde "aftermarket" knipperlichten, zijn niet origineel maar wel heel netjes bij de auto passend gemaakt.