A
Anoniem
Guest
Wat een geld voor een eend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
. Deze in werkelijk in prachtige staat verkerende Datsun Laurel is een echte Eye catcher en zie je niet meer rijden.
dens zei:Die Datsun Laurel is echt super!! Dit vond ik in mijn jeugd zo'n leuke auto. Werd gebruikt door de 'boeven' in Bassie & Adriaan![]()
929V6 zei:Die in B&A was wel de pre-facelift, met kleinere motor (2 liter zes-in-lijn), ronde koplampen en kleinere achterlichten.
MR PMG zei:Haha, Adriaan heeft hetzelfde kapsel als koningin Beatrix
MR PMG zei:Haha, Adriaan heeft hetzelfde kapsel als koningin Beatrix
Jay DoubleYou zei:MR PMG zei:Haha, Adriaan heeft hetzelfde kapsel als koningin Beatrix
Dit was B1 (Wil Sibbelee) verkleed als Adriaan na het stelen van de diamant.![]()
D Elzinga zei:Jay DoubleYou zei:MR PMG zei:Haha, Adriaan heeft hetzelfde kapsel als koningin Beatrix
Dit was B1 (Wil Sibbelee) verkleed als Adriaan na het stelen van de diamant.![]()
Diamant? 929V6 vertelt net dat het een Laurel is.:T
dens zei:Het stelen dan de diamant, ja die kan ik me goed herinneren.
Onze kinderen hebben op de afgelopen zomervakanties (in de auto) ALLE Bassie & Adriaan afleveringen gekeken. Zeker die oude afleveringen uit de tijd met die Laurel zijn geweldig![]()
dens zei:Onze kinderen hebben op de afgelopen zomervakanties (in de auto) ALLE Bassie & Adriaan afleveringen gekeken.
Hij ziet er erg mooi uit, heb er voor de rest helemaal niks mee. Maar met zo'n prijs krijg ik het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Zelf minder mooie en minder krachtige versies staan voor meer te koop.Zadelsnuiver zei:Als deze écht zo goed is als beschreven lijkt het me een waar koopje
1995 Opel Calibra V6 - € 2.000
https://www.autoscout24.de/angebote/opel-calibra-calibra-v6-2-5-leder-int-nieuw-apk-en-distributie-benzin-rot-ef67aee4-0ff7-4387-8b41-593d923b5393?cldtidx=14&cldtsrc=listPage
![]()
Barri zei:Dat klepje op die Express is echt fantastisch. De Kangoo had dat later ook als optie.
929V6 zei:Barri zei:Dat klepje op die Express is echt fantastisch. De Kangoo had dat later ook als optie.
De R4 Fourgonnette had het zelfs standaard.