Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Mogen wel iets hogere banden onder?
Pepe41 zei:Die applause..
Airco, 4-traps automaat, weinig km's, laag gewicht, Japanse kwaliteit...
.... voor een paar honderd Euro.
Tik net dit in een ander topic:Pepe41 zei:Die applause..
Een boedelverdeling kan een auto van €699 vrij duur maken, als ik dit voor de deur zou zetten.Aras zei:Dus maar eens bedenken wat ik wil. Voor weinig geld iets leuks, maar niet zo verstandig. Of iets verstandigs en goedkoop wat eigenlijk altijd lelijk is.
Aras zei:Tik net dit in een ander topic:Pepe41 zei:Die applause..
Een boedelverdeling kan een auto van €699 vrij duur maken, als ik dit voor de deur zou zetten.Aras zei:Dus maar eens bedenken wat ik wil. Voor weinig geld iets leuks, maar niet zo verstandig. Of iets verstandigs en goedkoop wat eigenlijk altijd lelijk is.Ik vind M wel wat hebben van lelijkheid, zeker die bekleding.
Geen zorgen, als ik niet de Aplause achtige auto’s voor de deur zet, blijven wij gelukkig getrouwd hoor. Vrouwen hebben een andere kijk op auto’sZadelsnuiver zei:Ding staat ook echt sinds gisteren pas te koop en zoals gezegd van eerste eigenaar. Als je eventjes zonder dol van A naar B moet is dit wel een zeer verstandige keuze.
@Aras ik weet niet wat er om doet maar hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt![]()
Moderator
Welke V8, die ene die heel kort in de eerste XC90 is geleverd?MX6 zei:De volgende zal een XC worden, als het aan haar ligt een XC90 of anders een XC60.
Ik hoop dan toch meer op een XC70, die lijken mij toch voordeliger en betrouwbaarder, dan zo'n V8.
Ze had een W140 500SEL. Maar de tijden van soort auto’s hebben wij een beetje gehad.rzasa zei:Een XC90 als boodschappenautootje, tuurlijk joh.
Als je normale auto een Amerikaanse SUV is van een dikke 6 meter dan is een XC90 een boodschappen auto.rzasa zei:Een XC90 als boodschappenautootje, tuurlijk joh.
Pepe41 zei:De Applause is in de eerste bouwjaren geleverd met een 3-traps automaat, de latere bouwjaren hebben een 4-traps automaat (zelfde geldt voor de Charades van die tijd).
Dat de derde trap niet te zien is op de selectiestanden van de schakelpook, betekent alleen maar dat je deze trap niet (apart) kunt selecteren. Dat zie je wel vaker.
Ik vermoed dat dit een 4-traps automaat is.
Maar inderdaad, ik denk niet dat je met dit model hoge ogen gaat scoren bij de buren, of de dames....![]()
Carkiller zei:Pepe41 zei:De Applause is in de eerste bouwjaren geleverd met een 3-traps automaat, de latere bouwjaren hebben een 4-traps automaat (zelfde geldt voor de Charades van die tijd).
Dat de derde trap niet te zien is op de selectiestanden van de schakelpook, betekent alleen maar dat je deze trap niet (apart) kunt selecteren. Dat zie je wel vaker.
Maar inderdaad, ik denk niet dat je met dit model hoge ogen gaat scoren bij de buren, of de dames....![]()
Als ik de auto op zoek in bijvoorbeeld Carbase hier staat er ook 3-traps.
Maar goed, niet heel belangrijk.
929V6 zei:Carkiller zei:Pepe41 zei:De Applause is in de eerste bouwjaren geleverd met een 3-traps automaat, de latere bouwjaren hebben een 4-traps automaat (zelfde geldt voor de Charades van die tijd).
Als ik de auto op zoek in bijvoorbeeld Carbase hier staat er ook 3-traps.
Maar goed, niet heel belangrijk.
Maar wel met overdrive, zo te zien aan het knopje op de pookknop.
Je hebt wel wat unieks. Het enige dat ik me dan afcvraag. Hoe zit het met de onderdelenvoorziening? Ik kan me zo voorstellen dat het gros van deze onderdelen niet zo maar ergens o de plank ligt.ginkelvanmichiel zei:ik vind die Toyota Century zo gaaf...! Alleen dat gewicht... 1883 kilo![]()
Moderator
929V6 zei:Maar wel met overdrive, zo te zien aan het knopje op de pookknop.
Ik heb zo'n vermoeden dat als je Japans kan, er nog best wat te vinden is. Denk dat het anders lastiger word.michel1975 zei:Je hebt wel wat unieks. Het enige dat ik me dan afcvraag. Hoe zit het met de onderdelenvoorziening? Ik kan me zo voorstellen dat het gros van deze onderdelen niet zo maar ergens o de plank ligt.ginkelvanmichiel zei:ik vind die Toyota Century zo gaaf...! Alleen dat gewicht... 1883 kilo![]()
Wouter82 zei:929V6 zei:Maar wel met overdrive, zo te zien aan het knopje op de pookknop.
Dat kan ook gewoon de ontgrendeling van de automaat zijn.
Moderator
929V6 zei:Met de aanduiding "O/D" erbij? Volgens mij dient die grote knop links voor de ontgrendeling.
Epica zei:@TYN, hoe zo hou je de Litouwse automarkt in de gaten?
Voor mij hét symbool van Nederlandse burgerlijkheid in de jaren '90. Grappig dat er in Litouwen tenminste één liefhebber is die de moeite genomen heeft zo'n ding helemaal uit Frankrijk te halen.
Duidelijk, want normaal is dat niet de markt waar de gemiddelde Nederlander kijkt voor auto's.TYN zei:Epica zei:@TYN, hoe zo hou je de Litouwse automarkt in de gaten?
Ik heb er drie jaar gewoond en grote kans dat ik in de toekomst weer terug ga. Fantastisch land. Ook staat m'n W124 er nog steeds in een schuur op me te wachten.