Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Wat een goed ding!![]()
Barri zei:Leuk rijtje! Die Lancer is leuk voor dat geld. En die Fiesta komt me ergens bekend van voor. Stond ie maanden terug misschien met werk te koop? Iets motorisch dacht ik.
Moderator
Gewoon Dirk zei:Ik kijk hier altijd met veel plezier, af en toe doe ik ook een kleine bijdrage en zo ook nu weer.
€1.695,-
![]()
Hij heeft inderdaad wel veel schades, voorscherm, voor en achterportier aan de rechterkant, hele dorpel aan de linkerkant.D Elzinga zei:Die Lada lijkt onderaan de dorpel links en achter het spatbord rechtsvoor diverse nare schades te hebben...
TYN zei:Leuke sleeper, maar is die bestuurdersstoel zo de fabriek uitgekomen?
VW Golf II zei:TYN zei:Leuke sleeper, maar is die bestuurdersstoel zo de fabriek uitgekomen?
De bekleding is origineel als je dat bedoelt? Vanaf modeljaar 1996 zit deze stof in de Golf VR6.
TYN zei:VW Golf II zei:TYN zei:Leuke sleeper, maar is die bestuurdersstoel zo de fabriek uitgekomen?
De bekleding is origineel als je dat bedoelt? Vanaf modeljaar 1996 zit deze stof in de Golf VR6.
Ik doelde meer op het feit dat de bekleding er redelijk versleten uitziet voor die kilometerstand. Maar kan ook aan de lichtinval liggen natuurlijk.
Zadelsnuiver zei:Tof ding die Corolla, jammer van die velgen wel. Ik zie overigens een intercooler achter de voorbumper en een aluminium buis langs de motor die er niet hoort, maar geen turbo.. misschien extra koeling voor het open luchtfilter?
Sjon77 zei:Buis vanaf de nutteloze intercooler lijkt te stoppen in 't luchtledige (vlak voor de aanzuigbuis met K&N-sticker): voorbereiding turbo? Opmerkelijk is 't wel.
Blackadder the 5th zei:Zadelsnuiver zei:Tof ding die Corolla, jammer van die velgen wel. Ik zie overigens een intercooler achter de voorbumper en een aluminium buis langs de motor die er niet hoort, maar geen turbo.. misschien extra koeling voor het open luchtfilter?
Ik zie in het interieur een knopje zitten voor de bediening van de airconditioning. Vermoed dat het onderdeel voor de radiateur de airco-condensor met bijbehorend leidingwerk is.