speedtouch
Wegverkenner
Die Alfa, die is wel uniek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:3,5k voor een Clio die eruit ziet alsof hij aangevallen is door een horde ongecontroleerde kleuters, nee bedankt...
Blackadder the 5th zei:D. Elzinga zei:3,5k voor een Clio die eruit ziet alsof hij aangevallen is door een horde ongecontroleerde kleuters, nee bedankt...
die Clio is een koopje, als het een echte Andy Warhol is ...![]()
D. Elzinga zei:Blackadder the 5th zei:D. Elzinga zei:3,5k voor een Clio die eruit ziet alsof hij aangevallen is door een horde ongecontroleerde kleuters, nee bedankt...
Warhol was al zo'n beetje een decennium niet meer onder ons toen deze Clio ter wereld kwam. Dit is eerder een gevalletje "naar Warhol, door Floor uit groep 2" denk ik.:T
Edit: na nadere bestudering van dit kunstwerk lijkt het me inderdaad het werk van kinderen, zie ook de namen op de motorkap.
Deze exotisch geschilderde Renault Clio is alleen bedoeld voor de echte kunstliefhebber! Deze Clio is ook zeer uniek vanwege zijn lage kilometerstand gemaakt door de 1e eigenaar. U kunt de tweede eigenaar worden van deze kleurrijke auto uit 1997 !!
Blackadder the 5th zei:D. Elzinga zei:Blackadder the 5th zei:D. Elzinga zei:3,5k voor een Clio die eruit ziet alsof hij aangevallen is door een horde ongecontroleerde kleuters, nee bedankt...
Warhol was al zo'n beetje een decennium niet meer onder ons toen deze Clio ter wereld kwam. Dit is eerder een gevalletje "naar Warhol, door Floor uit groep 2" denk ik.:T
Edit: na nadere bestudering van dit kunstwerk lijkt het me inderdaad het werk van kinderen, zie ook de namen op de motorkap.
Op de website van het autobedrijf staat meer "info":
Website autobedrijf
Deze exotisch geschilderde Renault Clio is alleen bedoeld voor de echte kunstliefhebber! Deze Clio is ook zeer uniek vanwege zijn lage kilometerstand gemaakt door de 1e eigenaar. U kunt de tweede eigenaar worden van deze kleurrijke auto uit 1997 !!
![]()
929V6 zei:En dan heb je ook nog kans dat de kids stiekem een shredder hebben ingebouwd.
Carfanatic zei:leuke bloembak die s-klasse.
![]()
https://www.facebook.com/marketplace/item/253240558715394?surface=product_details
Moderator
Moderator
Maar dan rijd je in iets minder unieksCarfanatic zei:Voor een paar euro meer heb je een echte TT, https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m1326478656-audi-tt-roadster-1-8-5v-turbo-cabriolet-lmv-nwe-apk.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
D. Elzinga zei: