Bofkont
Net ingestapt
Jay DoubleYou zei:De nieuwe Bofkont-mobiel?![]()
Zo dan echt wel!!!!!
Ik ben dol op dit soort designo uitvoeringen, geweldig!
Je kent me al aardig
Kost ook weinig, maar de kmstand is voor mij wel een belemmering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:De nieuwe Bofkont-mobiel?![]()
Carkiller zei:@Bofkont:
RB-843-N
Fiat Panda 34, 1982 by Michiel van Ginkel, on Flickr
De 1.6 volgde de 1.8 met 75 pk op toen deze verdween in 1989.Audi80Coupé zei:Wat ik altijd vreemd heb gevonden is dat er zowel een 1.6 als een 1.8 met 75pk was. Ik heb trouwens ook veel vroege exemplaren gezien die wel al de ''grote'' kofferbak hadden, volgens mij zit dat verschil namelijk in de keuze tussen een volwaardig reservewiel en een thuisbrenger.
Deze 80 heeft ook nog het vlakke kofferklepslot, welke ook alleen bij de eerste series zijn gebruikt. Het Audi logo op de klep hoort er origineel niet op (zit ook te hoog).
D. Elzinga zei:Zo goed als ongebruikt busje: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...rationDate=1990-01-01&pageNumber=26&scopeId=C
Jay DoubleYou zei:Oef... foto 8!Dan is 40k nog best veel.
500 E zei:Overduidelijk wax. 40 mile is een koopje, maar ook de hoofdprijs. Het is te geef, maar ook ridicuul. Priced to sell, dus!
Audi80Coupé zei:De 1.6 (RN) was tegelijkertijd leverbaar met de 1.8 (RU), direct al vanaf het begin in eind 1986. Misschien had dat iets te maken met belasting op bepaalde markten? De metalen spiegelvoeten zijn mij nog nooit opgevallen, hebben deze optisch ook een verschil?
Overigens is het best wel apart hoeveel verschil er kan zitten in de achterkant van een 80 B3, hier twee uitersten uit eigen archief:
![]()
![]()
Henk Kramer zei:De B3 was er in drie uitrustingsniveaus: Serret, Crayon en Kodiak. (in Duitsland was er ook een extra Pirell uitvoering)
Alle uit te breiden met sportpakketten
Er kan dus veel verschil zijn tussen de modellen.
Audi80Coupé zei:De 1.6 (RN) was tegelijkertijd leverbaar met de 1.8 (RU), direct al vanaf het begin in eind 1986. Misschien had dat iets te maken met belasting op bepaalde markten? De metalen spiegelvoeten zijn mij nog nooit opgevallen, hebben deze optisch ook een verschil?
Overigens is het best wel apart hoeveel verschil er kan zitten in de achterkant van een 80 B3, hier twee uitersten uit eigen archief:

72grande zei:Wat bedoelen jullie nu met dat vlakke kofferbakslot? In ieder geval, deze foto is van begin september 1988 toen deze Audi slechts een paar weken oud was, en behalve de autoradio en wielen was er geen enkele modificatie. Ik zie hier wel ringen ... het was de tijd dat je in Frankrijk een boekje nodig had om loodvrije benzine te vinden![]()
Audi80Coupé zei:Henk Kramer zei:De B3 was er in drie uitrustingsniveaus: Serret, Crayon en Kodiak. (in Duitsland was er ook een extra Pirell uitvoering)
Alle uit te breiden met sportpakketten
Er kan dus veel verschil zijn tussen de modellen.
Dat zijn niet de uitrustingsniveaus maar de benamingen van de bekledingssoorten. De pakketten zoals deze bij de B2 bekend waren (CC, CS, CD) vervielen bij de 80 B3.
Rob GT zei:Bij ons om de hoek staat een rode VW Polo uit 1986 voor € 250 met een jaar APK. Lijkt op het oog nog in prima staat.
Iemand die zoiets zoekt? Maak ik er een keer een goede foto van...
Rob
Stif zei:Heerlijk dat audi gemijmer
De laatste foto met turbo D, die sla ik even op, heb namelijk ook ooit die letters op zo'n audi gehad. (1990 80 pk!)
minor zei:De Serret en Kodiak hadden standaard geïntegreerde hoofdsteunen op de achterbank en het sportpakket had o.a. een achterspoiler.
De onderste foto is dus een Serret met velours bekleding en open hoofdsteunen voor (de Kodiak had leer) en sportpakket.