RobEU zei:
Ibud zei:
Begint een beetje kinderachtig te worden RobEU. Het is volstrekt reëel wat zombies zegt over die 605. Constant je eigen mening over anderen ventileren is blijkbaar belangrijker dan zijn forumplezier en het leesplezier van vele anderen (waaronder het mijne). Je lijkt me een intelligente jongen maar kijk ook eens naar je inlevingsvermogen.
Dat vind ik oprecht vervelend voor je, maar ik (en anderen ook trouwens) word doodmoe van die stompzinnige opmerkingen van zombies waarin hij denkt te kunnen bepalen wat wel en geen verzamelwaarde heeft, wat wel en niet in dit topic mag, wat wel en niet bijzonder is of vanaf wanneer je iets mag gaan verzamelen.
Voornamelijk rzasa en D. Elzinga doen hun stinkende best om hier de meest bijzondere en fantastische auto's te tonen, en dan komt iemand die hier nooit advertenties post even uitmaken wat wel en niet hoort.
Dat ligt meer aan jou, jou opmerkingen post zijn nog dommer maar dat heb je zelf niet eens door, als je het ergens niet mee eens bent kan je ook een prvie bericht sturen. De hele advertentie van de 605 doet niet serieus voorkomen en lijkt nep gewoon iemand die foto's jat van het internet en dan probeert geld te verdienen aan een auto die ze niet hebben.
Voor de rest bepaal ik niet wie wat verzameld, de vraag over de Ferrari was een gewone vraag, maar blijkbaar ben he niet slim genoeg omdat te begrijpen.
Dus begin bij jezelf voor je een ander ergens van beschuldigd.