Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je de constructie van dat dak wel eens hebt bekeken, snap je dat het stuk kan gaan. Ik vind het een leuk idee wat op de tekentafel had moeten sneuvelen- nog meer bewegende delen dan een standaard panoramadak, nog meer contactvlakken met kans op lekkage. Daarnaast laat het stukken minder licht binnen dan een standaard panoramadak wat uit een of twee glasplaten bestaat.Escher zei:Ik blijft het een geweldig ding vinden, alleen jammer dat het (metalen) lamellendak niet functioneert... Erg coole 'feature' dat Fiat ook nog heeft gehad op de Stilo (in het glas), maar verder nooit echt is doorgebroken. Persoonlijk vind ik het rode interieur overigens wel goed accorderen met de (naar mijn mening) rode exterieuraccenten!
michel1975 zei:En het kenteken niet geblurred
marktplaatsverkoper zei:Beslist niet een auto voor mensen die NIET willen opvallen.
Veel bekijks door jong en oud, maar ook zeker word de interesse gewekt door onze huidige wetshandhavers.
Ik heb er ook een paar fotootjes bij gedaan van enkele controles.
Dus ik zou deze auto niet aanraden voor alcoholisten, drugscouriers, of aan mensen die illegale handel vervoeren.
Klassiekerrijder zei:Bij de 190:
marktplaatsverkoper zei:Beslist niet een auto voor mensen die NIET willen opvallen.
Veel bekijks door jong en oud, maar ook zeker word de interesse gewekt door onze huidige wetshandhavers.
Ik heb er ook een paar fotootjes bij gedaan van enkele controles.
Dus ik zou deze auto niet aanraden voor alcoholisten, drugscouriers, of aan mensen die illegale handel vervoeren.
stoterstangen90 zei:Die C15 is geniaal.
dat is inderdaad jammerbrutusl zei:stoterstangen90 zei:Die C15 is geniaal.
Maar wel zonder kenteken...
Barri zei:Een Tipo waar ik weke knieën van krijg: <https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/f_particulier_zakelijk-particulier/page/2/fiat-tipo-1-4-ie-dgt-1989-v-2e-eig-nw-apk-34400km-157552931.html>
Voor €1950 een hele nette Tipo!![]()
D. Elzinga zei:Die Swift lijkt mij een knutselproject? Ik heb althans nog nooit gehoord van een 4e generatie GTI...
(..)Stif zei:100 euro, is ook niet veel voor de croma.