Guest
Je Golfje kon wel een opknapbeurtje gebruiken daar
En Sportecs zijn onder een Leon gewoon helemaal goed (onder meerdere auto's trouwens
)!
En Sportecs zijn onder een Leon gewoon helemaal goed (onder meerdere auto's trouwens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen verstand van auto's joh. Als je echt iemand met verstand van auto's wilt spreken moet jeEl Magico eens mailen. Die vent roeleert echt man... Hij is mijn grote voorbeeld. Ik hoop dat ik ooit aan zijn kennis en inzicht kan tippen...
CorZa zei:@GSI Fahrer, toen ik de auto kocht woonden we nog niet samen. Sterker nog, toen kende ik mijn vriendin nog niet
Er is al vanalles door m'n hoofd geschoten. Van een 4x4 (hoge instap ivm rug, eventueel paardentrailer trekken voor paard van vriendinlief, robuuste kar, stoepjes e.d. steken dan niet zo nauw) tot een Smart Roadster (wat heb ik een plezier aan dat autootje beleefd en wat mis ik die nog regelmatig zeg, ik zou er zo eentje terug willen, verklaar me voor gek, maar het is echt zoooo veel fun).
Koen zei:Een foto zegt meer dan 1000 woorden:
CorZa zei:De Leon doet zo'n 1 op 10 in mijn geval... Maar ik denk zomaar dat de verzekering en het onderhoud van een WRX nog net een tandje duurder is...
Je mag hem in termijnen betalen. Nu de eerste 99% en morgen het resterende procentje
Nee, dat snap ik helemaal Robin. Ik heb voor deze auto ook 5 jaar gespaard...
@BRG, dat gaat echt niet passen. Ik heb me ooit eens in zo'n ding gewurmd... kon het dak niet meer dicht... Da's in de winter toch wel een pré voor me big smile smiley