Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Joris
En toch... Ik zou de kleur ook niet saai willen noemen. Er zit echt genoeg metallic in om hem in de zon heerlijk te doen opkleuren. Dank je wel!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Jay DoubleYou
Ik wil magneetstickers kopen. Ik wil namelijk niet altijd met reclame rondrijden, maar alleen als we stellen ophalen of naar beurzen gaan.
Dan huur je altijd in een prima segment haha! Voor een SUV is die inderdaad erg speels. Ik was eerst bang dat die rechtuit te nerveus zou zijn maar dat heb ik in geen enkele manier ondervonden. Vind de combinatie van rechtuit comfort en sportiviteit in de bochten bijzonder. Dat heb ik nog niet vaker zo verschillend ervaren.Springbok zei:Mooie wagen! Heb regelmatig een Stelvio mee gekregen als huurauto ik Switzerland en vind het een mooie, fijne auto. Rijdt voor een SUV ook echt wel heel prima.
Lexarno zei:Ik vind de diffusor niet verkeerd zo. Sommige auto's hebben ze gedeeltelijk in carrosserie kleur, dat vind ik nog lelijker.
Nico GTR zei:Erg mooie auto!
Ik ben ook niet zo van de SUV's, maar hebben simpelweg de ruimte nodig, plus het moest Italiaans zijn. De auto wordt veelal gebruikt voor de zaak van mijn vrouw en dat is Italiaans, dus vandaar. Dan blijft er niet veel keuze over, alhoewel een Levante ook de revue heeft gepasseerd. Maar dat werd simpelweg te gek in de kosten op heel veel vlakken.Quadrifoglio Verde zei:Ik ben niet zo van die grote SUV's, maar als ik er één zou willen/kunnen rijden, was het zeker een Stelvio geworden. Maar misschien moet je er ook eerst mee rijden, want daar weet Alfa als geen ander hoe het moet!
Zeker levendig! Heeft wel zon nodig. Ik ben ook heel benieuwd hoe die eruit komt te zien! Kan niet wachten tot vrijdag. Nog 3 nachtjes.....PauseBreak zei:Die grijstint is verrassend levendig zo te zien.
Ik ben heel benieuwd hoe de Stelvio er na een jaar in jouw bezit uitziet en wat je hebt gedaan om haar helemaal van jullie te maken. Veel plezier alvast gewenst!
Damianw26 zei:Gefeliciteerd met de stelvio, juiste motor en opties. Een zwarte scudetto is altijd een goed idee![]()
Nee, geen sportstoelen. Dat is het enige wat is mis, want verder was die helemaal naar wens. Het was in coronatijd een afweging van vele zaken, vooral logistiek gezien momenteel.R J G Ruiters zei:Van harte met de Stelvio!
Je hebt geen sportstoelen? Ik weet, uit mijn familiale kring, dat de gewone stoelen niet fijn zijn als je veel rijdt.
Een familielid heeft een Stelvio en die heeft vanwege de grote afstanden die hij rijdt, bewust de sportstoelen genomen. En zelfs die voldoen soms onvoldoende. Maar, stoelen zijn natuurlijk heel erg persoonlijk.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nee, geen sportstoelen. Dat is het enige wat is mis, want verder was die helemaal naar wens. Het was in coronatijd een afweging van vele zaken, vooral logistiek gezien momenteel.R J G Ruiters zei:Van harte met de Stelvio!
Je hebt geen sportstoelen? Ik weet, uit mijn familiale kring, dat de gewone stoelen niet fijn zijn als je veel rijdt.
Een familielid heeft een Stelvio en die heeft vanwege de grote afstanden die hij rijdt, bewust de sportstoelen genomen. En zelfs die voldoen soms onvoldoende. Maar, stoelen zijn natuurlijk heel erg persoonlijk.
Daarom voor deze gegaan.
Dat de sportstoelen onvoldoende zijn kan ik mij niet inbeelden. Die zijn simpelweg perfect. Vinden alle journalisten ook.
Zadelsnuiver zei:Bij 100 dkm per jaar is er geen één autostoel waar je het in vol kunt houden denk ik, dat is ruim 1.600 uur per jaar oftewel 200 werkdagen van 8 uur.
Zo'n Levante is ook gaaf, moest het even Googelen want ik kende de auto helemaal niet. Is dit ook op basis van de Stelvio of echt een eigen model van Maserati?
R J G Ruiters zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nee, geen sportstoelen. Dat is het enige wat is mis, want verder was die helemaal naar wens. Het was in coronatijd een afweging van vele zaken, vooral logistiek gezien momenteel.R J G Ruiters zei:Van harte met de Stelvio!
Daarom voor deze gegaan.
Dat de sportstoelen onvoldoende zijn kan ik mij niet inbeelden. Die zijn simpelweg perfect. Vinden alle journalisten ook.
Tja, wat autojournalisten zeggen mag je geloven. Geloof dat die niet verder dan een paar 100 km komen tijdens de testen.
Mijn familielid met de Stelvio doet circa 100.000 km per jaar. Just my 2 cents.
Zadelsnuiver zei:Bij 100 dkm per jaar is er geen één autostoel waar je het in vol kunt houden denk ik, dat is ruim 1.600 uur per jaar oftewel 200 werkdagen van 8 uur.
Zo'n Levante is ook gaaf, moest het even Googelen want ik kende de auto helemaal niet. Is dit ook op basis van de Stelvio of echt een eigen model van Maserati?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:R J G Ruiters zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nee, geen sportstoelen. Dat is het enige wat is mis, want verder was die helemaal naar wens. Het was in coronatijd een afweging van vele zaken, vooral logistiek gezien momenteel.R J G Ruiters zei:Van harte met de Stelvio!
Daarom voor deze gegaan.
Tja, wat autojournalisten zeggen mag je geloven. Geloof dat die niet verder dan een paar 100 km komen tijdens de testen.
Mijn familielid met de Stelvio doet circa 100.000 km per jaar. Just my 2 cents.
Ik heb uitgebreid proefgezeten en gereden met beide stoelen. De veloce stoelen zijn simply brilliant. Dan laat ik mijn eigen ervaring prefereren.
Staat er heel netjes bij! Echt als nieuw gelukkig. Thanks!Joel 1987 zei:Staat er netjes bij!
Diffusor hoogglans vind ik heel goed staan. Aan de voorkant de rand om de grill hoogglans, aan de achterkant de diffusor en de uitlaten.
Strakke Alfa zo!
Thanks man! Het importeren is appeltje eitje. Het enige is dat je in de Kreis waar je de auto koopt vooraf een afspraak moet maken. Dat kan lastig zijn als je eerst de auto moet testen gezien je bijna overal tot uiterlijk 12h terecht kan.Nico GTR zei:Lukt importeren nog ja?
Wel echt mokerdikke bak!