A
Anoniem
Guest
Hmmm.... ik dacht dat ik wist wat er komen ging maar nu tast ik nog een beetje in het duister. Ben benieuwd Thomas! :T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@omniradius
Ik vind dat niet zo moeilijk hoor. Sinds oktober staat die soms al 2 weken stil en moet ik mijzelf er aan herinneren dat ik hem nog heb haha. Maar vanavond nog even blokje om gedaan: waanzinnig. Wat een geweld haha. Wat een super ding. Hoe is het bij jou?
Wouter82 zei:Knappe kar die je bepaald niet vaak tegenkomt![]()
Ik vind die enkele pijp niet zo'n probleem. Overigens hebben die dat ook hoor. Pas vanaf(!) de C350 heb je 2 pijpen achter. Is wel aan te pakken, maar het stoort mij totaal niet.Total Loss zei:Leuk ding maar wat mij betreft heeft deze Coupe altijd wel 1 heel groot nadeel vergeleken met de sedan en station versie.
Op een of andere manier staat de enkele uitlaat aan slechts 1 kant van de auto echt heel kaal/goedkoop.
Bij zowel de sedan als de station variant heb ik dat niet, bij de Coupe valt het me echt altijd op, klopt gewoon niet op een of andere manier, te kaal ofzo of niet echt in evenwicht.
Damianw26 zei:Mooi! Gelukkig met amg pakket, doet echt een hoop met iedere C. Nog plannen ermee op tuning gebied? Ben wel benieuwd waarom je niet voor een 3 coupe bent gegaan, comfort?
Ik vind die enkele pijp niet zo'n probleem. Overigens hebben die dat ook hoor. Pas vanaf(!) de C350 heb je 2 pijpen achter. Is wel aan te pakken, maar het stoort mij totaal niet.
Brent® zei:Haha, ik geloof dat zeer zeker! Maar laat jouw topic nu vooral heel Italiaans getint zijn en daarnaast ook natuurlijk ooit over Guilietta's gesproken waarin je aangaf misschien daar toch weer naar terug te verlangen.Dus ja, voor mij dan toch een verrassing.
BENZine zei:Qua comfort gaat er niets boven een Mercedes, het rijdt en stuurt heel relaxed. Wat dat betreft wel een enorme tegenstelling met de Alfa, zal echt even omschakelen zijn elke keer. Veel plezier met de Benz.
Joël D. zei:Ondanks dat het geen echte Coupé is (imo, hij mist de frameloze portieren)
Moderator
s velthuis zei:Joël D. zei:Ondanks dat het geen echte Coupé is (imo, hij mist de frameloze portieren)
Maak je je om dat soort details nog druk, in een tijd dat mensen vijfdeurs SUV's en vierdeurs sedans ook al met droge ogen voor coupe uitmaken?
Wouter82 zei:s velthuis zei:Joël D. zei:Ondanks dat het geen echte Coupé is (imo, hij mist de frameloze portieren)
Maak je je om dat soort details nog druk, in een tijd dat mensen vijfdeurs SUV's en vierdeurs sedans ook al met droge ogen voor coupe uitmaken?
Laten we het dan meteen goed doen en de auto als coach aanduiden![]()