Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opspeed zei:Alfa rosso, jouwe toch ook?
michel1975 zei:Ik denk dat je van de zomer inderdaad prima bij klanten voor kan rijden in de 4C.
BENZine zei:michel1975 zei:Ik denk dat je van de zomer inderdaad prima bij klanten voor kan rijden in de 4C.
Misschien dan 's ochtends wel ff een extra overhemdje en een busje deo mee van huis nemen.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:BENZine zei:michel1975 zei:Ik denk dat je van de zomer inderdaad prima bij klanten voor kan rijden in de 4C.
Misschien dan 's ochtends wel ff een extra overhemdje en een busje deo mee van huis nemen.
Hoe primitief ook, airco zit er wel op![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Opspeed zei:Alfa rosso, jouwe toch ook?
Klopt! Is jouw wagen nog origineel, of heb je hem laten chippen? En zo ja, waar heb je dat laten doen en wat is het effect op de 4c?
Opspeed zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Opspeed zei:Alfa rosso, jouwe toch ook?
Klopt! Is jouw wagen nog origineel, of heb je hem laten chippen? En zo ja, waar heb je dat laten doen en wat is het effect op de 4c?
Heb er niets aan laten doen. Betrouwbaarheid is voor mij belangrijk omdat ik hem als daily gebruik. Ook vind ik hem nog steeds geweldig zoals die is, gewoon twee handjes aan het stuur en werken. Iedere dag genieten.
Guus Leferink zei:Potjandikkeme, wat een mooi geluid maakt dat ding!
Ik draaide gisteren op de singel via de middendoorsteek, toen reed je voorbij, zag in m'n ooghoek een 4C, moest jij wel zijn
Gaaf hoor!
B-Real zei:Ik ken de Holterberg alleen maar van 1x een scootertochtje, dat was al leuk en vorig jaar in de zomer er 1x met de motor geweest. Niet zo leuk met al die fietsers.
Op een winterse zondagochtend en dan lekker vroeg is het heerlijk genieten daar met twee van zulke auto's
Geniet er van en blijf af en toe wat verslagen posten, zeker als je ook wat vakanties/toerritten doet. Altijd lekker leesvoer![]()
Biermagnaat zei:Zaterdagmiddag gespot in Gronau ter hoogte van de K&K, ik kwam in een blauwe up! je tegemoet rijden. Schitterend apparaat! Veel geluk er mee! Zal vast niet de laatste keer zijn dat ik je in de regio spot.
Brent® zei:@Thomas: Ooit wil ik hem een keer zien, hoe en waar weet ik nog niet, maar *piep* hier gaat je hart sneller van kloppen!![]()
.Timo zei:Wat een fantastisch apparaat![]()
Eenvrijeusernameiserbijnniet dan..en dan en volle bak in de handen duwen met een stroopwafel.Nico GTR zei:Alles op de passagiersstoel uiteraard.![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Klinkt als een leuk idee! 8 april ga ik tijdens viva italia al de baan opwie gaat daar nog meer naar toe? Zit zelf in de sessie van 11.00 uur.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Jay doubleyou
Wat voor auto heb je eigenlijk, of zie ik jouw topic telkens over het hoofd?
Barri zei:Voor een tweedehands neem ik aan? Welke model? Vorige generatie vermoed ik, prijstechnisch gezien? Bijzonder, en goed, dat je je blik breder hebt dan alleen Italiaans
En wat moeten die klanten van jou denken: van een dikke Giulietta naar een standaard Yp!![]()