forumproblemen: 503 - foutmeldingen - traag - verdwenen posts enz. enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan helemaal niet meer reageren op de site.
Als ik de knop "laat een reactie achter" klik, dan vliegt de site naar de kop van het artikel, verder niks.

Zoek ik op reviews van een auto, dan schiet de site naar een pagina waarop alleen maar 2 reclameblokjes te zien zijn.

Foto's op voorpagina site zien er uit of ze geschoten zijn met een camera van max 20 pixels.

Edit: overigens wat een compleet waardeloos anti-spamsysteem, wie heeft dat verzonnen?? Je zal maar kleurenblind zijn.....
Heb nu al verschillende keren willen reageren in topics, maar ik kom er vaak gewoon niet doorheen....

zombies zei:
s velthuis zei:
Hellracer zei:
Sinds de frontpage een 'update' gehad heeft zijn er van paar reviews de waardering gezakt en bij sommigen zie ik ineens 100% staan. Boeit me niet zoveel. Maar dat icm de verdwenen tekst van m'n review én dat ik niet meer normaal reviews kan vinden (zonder eerst merk+type in te voeren), denk ik dat de fout bij deze website ligt.......

Het zou kunnen. In 2014 gebeurde iets soortgelijks, ook dat was na een update. Ik vermoed inderdaad ook dat het aan de website update ligt. Of iemand vindt me gewoon niet aardig, dat kan natuurlijk ook... :T
Bij zoveel daling is het niet niet aardig vind, maar is het een gruwelijke hekel hebben aan. Je moet toch aardig wat mensen negatief laten stemmen om het omlaag te krijgen ;)
Waar staan jouw reviews?:)

Wie vindt er hier trouwens nog meer de Carbase geen verbetering ten opzichte van de oude? Veel meer gescroll en geklik, zeker bij de modellen waar een hoop verschillende generaties en dito uitvoeringen van geleverd zijn...

michel1975 zei:
zombies zei:
s velthuis zei:
Hellracer zei:
Sinds de frontpage een 'update' gehad heeft zijn er van paar reviews de waardering gezakt en bij sommigen zie ik ineens 100% staan. Boeit me niet zoveel. Maar dat icm de verdwenen tekst van m'n review én dat ik niet meer normaal reviews kan vinden (zonder eerst merk+type in te voeren), denk ik dat de fout bij deze website ligt.......

Het zou kunnen. In 2014 gebeurde iets soortgelijks, ook dat was na een update. Ik vermoed inderdaad ook dat het aan de website update ligt. Of iemand vindt me gewoon niet aardig, dat kan natuurlijk ook... :T
Bij zoveel daling is het niet niet aardig vind, maar is het een gruwelijke hekel hebben aan. Je moet toch aardig wat mensen negatief laten stemmen om het omlaag te krijgen ;)
Waar staan jouw reviews?:)
Heb er 1 staan

Bird Nerd zei:
Al 3 video's op de homepage waar niet op gereageerd kan worden. Jammer
Ja dat viel mij ook al op, maar bij op de rollenbank stond er wel dat er 4 reacties waren gepost maar die waren niet te zien.

Bij de autoreviews zijn de geplaatste commentaren van de lezers niet meer zichtbaar resp. helemaal verdwenen....

Ik zie ook onder video's en autoreviews geen commentaren meer. Kennelijk geldt dat niet voor iedereen aangezien de indicator (het zwarte vakje) rechtboven wel aangeeft dat er reacties zijn...

Kan een ieder hier wel z'n reviews updaten?
Heb via de reageer button AW een berichtje gedaan ( niet aan gedacht dat de vraag ook hier gepost kon worden).
Reactie was dat er aan gewerkt wordt,
Maar ondertussen weer een week of twee verder en ik kan mijn reviews niet bijwerken omdat de kalender waar je de datum kiest.
AD AD AD vermeldt en er dus geen datum gekozen kan worden.

Ik duim dat eea vlot weer gewoon werkt.

Met vriendelijke groet,

114gti zei:
Heb via de reageer button AW een berichtje gedaan ( niet aan gedacht dat de vraag ook hier gepost kon worden).
Maar ondertussen weer een week of twee verder en ik kan mijn reviews niet bijwerken omdat de kalender waar je de datum kiest.

Met vriendelijke groet,

Klopt niets meer van. Mijn review zou voor het laatst in 2005 zijn bijgewerkt, lezerswaardering is ineens in elkaar gezakt van 90% naar 50% naar 7% en het systeem is er sowieso niet overzichtelijker op geworden. Datum kan niet aangepast worden, mijn eerste review dateerde van 1899 (?). Jammer, zo niet meer de moeite van het bijhouden waard.

s velthuis zei:
D. Elzinga zei:
s velthuis zei:
mijn eerste review dateerde van 1899 (?)

Houdt het nog best lang vol, zo'n Seat.

Mja, op zich wel. Maar dit is toch wel erg extreem... :T

Tsja,
Ik hoop dat AW het problem snel tackled, zie wel reviews geupdate worden, dus er zijn mensen die wel goed op de site kunnen.
Wilde ondertussen van de daily driver en hobby Jag de reviews ff updaten maar ja..
Ben het met je eens dat de site er sowieso niet fijner op is geworden,

s velthuis zei:
114gti zei:

Met vriendelijke groet,

Klopt niets meer van. Mijn review zou voor het laatst in 2005 zijn bijgewerkt, lezerswaardering is ineens in elkaar gezakt van 90% naar 50% naar 7% en het systeem is er sowieso niet overzichtelijker op geworden. Datum kan niet aangepast worden, mijn eerste review dateerde van 1899 (?). Jammer, zo niet meer de moeite van het bijhouden waard.
Maar je houdt het toch bij om andere te informeren, boven ieder nieuwe stuk tekst kan je eventueel nog een datum zetten.

zombies zei:
s velthuis zei:
114gti zei:

Met vriendelijke groet,

Maar je houdt het toch bij om andere te informeren, boven ieder nieuwe stuk tekst kan je eventueel nog een datum zetten.

Je moet in de kalender een datum kiezen, zonder kun je niet posten.
En de kalender werkt ( bij mij tenminste) niet meer

114gti zei:
zombies zei:
s velthuis zei:
114gti zei:

Met vriendelijke groet,

Je moet in de kalender een datum kiezen, zonder kun je niet posten.
En de kalender werkt ( bij mij tenminste) niet meer
Ik vind de hele kalender niet boeiend, kies wat en post dan gewoon in je verhaal de datum.

zombies zei:
s velthuis zei:
114gti zei:

Met vriendelijke groet,

Nee, dat werkt helaas niet. Paar keer proberen te posten, wat mislukte. Kun je het weer opnieuw doen. Daarnaast wordt het blijkbaar niet gewaardeerd, dus dan hoef ik er ook niet meer de moeite voor te doen.

Geachte Autoweek,
ik kan al weken niet reageren op de frontpage. Het reageerveld kan ik in typen maar plaatsen gaat niet. Weet u raad? Groeten, Gerard.

@929V6 dat kwam ik ook al tegen.
Nu de hele site vernieuwd is, waarvan ik er nog niet helemaal uit ben of het ook echt een verbetering is, kan ik moeilijk reageren. Ik ben ingelogd maar als ik wil reageren staat er dan ik een account moet aanmaken of inloggen, uitloggen en inloggen helpt eerst niet een beetje rondkijken en ik kan wel posten.

Het ziet er allemaal wat frisser uit, bevalt wel.
Paar puntjes die hierboven staan vielen mij ook op, maar zullen wel aangepast worden.

Wat misschien niet opvalt/bewust is aangepast is het volgende. Ongeveer een uurtje terug was de tekstgrootte volgens mij iets kleiner, dat vond ik wel prettig lezen. Behalve de gequote tekst, die vond ik dan weer net te klein om lekker te kunnen lezen.
Wellicht het overwegen waard om een iets kleinere tekstgrootte te gebruiken?

Leuk die nieuwe lay-out (al mag het lettertype idd wat kleiner, zoals het formaat in het reageerveld)
Maar de "nieuwe post" indicatie valt weg in de overzichten.

Bij "recente topics" staan ze echter wel gewoon, maar je kunt na het aanklikken van een categorie dus niet zien welke topics nieuwe berichten hebben.
Erg onhandig.

Ben nog steeds half ingelogd.

Kan gewoon posten op het forum maar mijn account rechts boven is leeg en niet ingelogd, kan dus ook niets wijzigen.
Vaag...

Jezus autoweek wat de f*ck is er met de layout van de site gebeurt??

Op een high-end tablet is er bijna niks meer mee te beginnen

En dan ook nog steeds die kut-code die niks tegenhoud

Ik vind het forum optisch vooral veel breder geworden. Zal wel wennen, maar ik ben er niet direct enthousiast over.

Pobresh zei:
Leuk die nieuwe lay-out (al mag het lettertype idd wat kleiner, zoals het formaat in het reageerveld)
Maar de "nieuwe post" indicatie valt weg in de overzichten.

Bij "recente topics" staan ze echter wel gewoon, maar je kunt na het aanklikken van een categorie dus niet zien welke topics nieuwe berichten hebben.
Erg onhandig.
even naar je account en weer naar het forum en het werkt wel weer.

Heeft mij een eeuwigheid geduurd dat ik wel kan reageren. Elke keer moest ik inloggen maar gebeurde er verder niks

speedtouch zei:
en wederom moest ik, helaas, 3x mijn wachtwoord wijzigen, jammer van de energie.
Hele gekke vraag maar waarom moet je je wachtwoord wijzigen? Ik log in ga naar mijn account en kan dan alles doen. Beetje omslachtig maar hoef geen ww wijzigen.

Inloggen gaat hier zonder problemen volgens mijn standaardroute: homepage (na cookies accepteren) -> aanmelden -> rechtstreeks naar forum 'actieve topics'.

Lycan Capri zei:
Ik zou bijna zeggen dat ze al deze moeite doen om het forum de nek om te draaien :)

Echt wat een prutsers zitten er achter

Ik wordt ook scheitziek van dat inloggen. Als daar niet structureel verbetering in komt dan zou dit zomaar eens mijn laatste reactie hier kunnen zijn.

SVF zei:
Lycan Capri zei:
Ik zou bijna zeggen dat ze al deze moeite doen om het forum de nek om te draaien :)

Echt wat een prutsers zitten er achter

Ik wordt ook scheitziek van dat inloggen. Als daar niet structureel verbetering in komt dan zou dit zomaar eens mijn laatste reactie hier kunnen zijn.

Als je uitgelogd bent moet je even op "account" rechtsboven naast "zoeken" klikken

Het forum begint al aardig op de belastingdienst te lijken: leuker kunnen we het niet maken, en gemakkelijker gaan we het ook niet maken.
Ik hoop dat die ouderwetse vlaggetjesmarkeringen voor nieuw geplaatste berichten op het forum snel weer terug komen, op deze nieuwe manier blijft het domweg op datum kijken en scrollen in de laatste pagina.

Zie ik het over het hoofd, of is dat 'zoekvakje' verdwenen? Daar klopte ik vaak even mijn username in om te kijken of ik ergens vermeld ben. Makkelijker dan alle topics doorneuzen.

OMG, dus ze hebben de layout weer eens aangepast, maar alles wat hinderlijk is hebben ze gelaten?
Het forum is sinds die meesterlijk achterlijke captche bijna dood, maar hey, gaan we toch lekker de layout weer eens aanpassen.

adinsx zei:
Zie ik het over het hoofd, of is dat 'zoekvakje' verdwenen? Daar klopte ik vaak even mijn username in om te kijken of ik ergens vermeld ben. Makkelijker dan alle topics doorneuzen.

Rechts bovenin staat toch ´zoeken´?

speedtouch zei:
adinsx zei:

Rechts bovenin staat toch ´zoeken´?

Volgens mij zoekt die niet in het forum maar meer in de artikelen van Autoweek zelf, tests, reportages etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan