DeeTwee
Kilometervreter
Dus het lag niet aan mij. Ik was mij al aan het afvragen wie ik nú weer onbedoeld tot op het bot beledigd had 
 Ik heb ooit een ban gehad obv een comment op de website dat van mijn kant totaal onschuldig bedoeld was maar wat kennelijk door de redactie als trollen/beledigend in hun richting opgevat werd. Om daar achter te komen was kostte ook niet weinig moeite, overigens.
Dus ik was wat op mijn hoede met die toestanden gister en vanmorgen. Heb preventief mijn reviews en autoverleden verwijderd uit mijn profiel. Mijns inziens waren die reviews nuttige toevoegingen aan de site, waar ik best wat tijd in had zitten. Maar waar ik absoluut geen zin in heb is dat die boel hier blijft staan terwijl ik er als auteur zelf geen controle meer over heb.

Dus ik was wat op mijn hoede met die toestanden gister en vanmorgen. Heb preventief mijn reviews en autoverleden verwijderd uit mijn profiel. Mijns inziens waren die reviews nuttige toevoegingen aan de site, waar ik best wat tijd in had zitten. Maar waar ik absoluut geen zin in heb is dat die boel hier blijft staan terwijl ik er als auteur zelf geen controle meer over heb.