Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
4Head zei:ENTE zei:Sterker nog; ik zie dat je de allure hebt...dan vervalt de zichtbare bekerhouder volgens mij ook. Ik zie alleen een soort bakje met een 'roldeurtje'...
Wellicht dat de allure rijders meer info kunnen verstrekken?
ik dacht dat de allure inderdaad een schuifdeur had voor over de bekerhouder en dat de berekhouder daarin ook opzij kon geschoven worden voor een extra laadvlak. Als de armsteun echter naar voren wordt geschoven zal er geen al te grote beker inpassen.
DienBrabander zei:Dat is wel degelijk het zelfde! Alleen heeft het hier de Franse benaming en heeft het bij jullie de Engelse benaming drivers assistance pack.
Zie: https://www.peugeot.nl/showroom/308/5-deurs/p=technologie/
Jamiro zei:Ik kwam net een multitest met deze einduitslag tegen:
1. Peugeot 308 5d 1.2 PureTech 96kW s/s Active (16.8)
2. Renault Megane 5d 1.2 Energy TCe 130 Intens (16.8)
3. Opel Astra 5d 1.4 92kW ecoFLEX S/S Edition (16.4)
4. Ford Focus 5p 1.0i EcoB. 92kW S/S Trend (16.0)
5. Volkswagen Golf VII 3d 1.4 TSi 92kW BMT Trendline (15.4)
6. KIA Cee'd Mind 1.0 T ISG EcoDynamics (14.8)
https://www.autogids.be/autotests/vergelijkende-test/renault-megane-vs-concurrenten-2016.html
Thiago zei:Jamiro zei:Ik kwam net een multitest met deze einduitslag tegen:
1. Peugeot 308 5d 1.2 PureTech 96kW s/s Active (16.8)
2. Renault Megane 5d 1.2 Energy TCe 130 Intens (16.8)
3. Opel Astra 5d 1.4 92kW ecoFLEX S/S Edition (16.4)
4. Ford Focus 5p 1.0i EcoB. 92kW S/S Trend (16.0)
5. Volkswagen Golf VII 3d 1.4 TSi 92kW BMT Trendline (15.4)
6. KIA Cee'd Mind 1.0 T ISG EcoDynamics (14.8)
https://www.autogids.be/autotests/vergelijkende-test/renault-megane-vs-concurrenten-2016.html
Niet zo maar winst, maar blijkbaar dikke winst:
Ons verdict
We gaan er geen doekjes om winden: de 1.2 PureTech 130 van de Peugeot 308 steekt er in deze Zeskamp met kop en schouders bovenuit
Yellow Cab zei:Echt een leuk ding, die 308 sedan. Begrijpelijk dat 'ie niet voor West-Europa is, maar hij zou hier qua uiterlijk best in de smaak kunnen vallen. Die achterlichten vind ik goed bedacht.
RickM zei:Wel fraaie lichtclusters. Krijgen alle nwe Peu's, net zo als dat honingraat motief van de grille.
JP2010 zei:
JP2010 zei:
MWH zei:Ik snap nog niet helemaal wat deze auto toevoegt aan het bestaande gamma in China, met daarin die andere 308 met kont, de 408.
![]()
F. Houtsma zei:Waar ik ook deze week achter ben gekomen is dat de 2 usb punten in mijn auto niet gebruikt kunnen worden om mijn telefoon op te laden en dat lijkt mij niet logisch, dus klopt dit of is dit een fout in mijn auto?
Het is zelfs zo dat als ik mijn telefoon op de usb aansluit dat deze veel sneller leegloopt dan normaal.
Wie van jullie herkend dit?
Liedefijn zei:Verder heb ik nog een Easy Mount Classic telefoonhouder aangeschaft en geinstalleerd in de auto.
Ik ben enorm fan van Waze voor mijn navigatie, voornamelijk ook vanwege de actuele file-info. En aangezien de navigatie van Peugeot me 2 van de 3 keren dat ik de navigatie gebruikt heb, over wegen wilde laten rijden die inmiddels permanent afgesloten waren, was ik snel klaar met de navigatie van Peugeot. Zonde, maar navigatie moet wel doen waar het voor gemaakt is..
Aangezien ik een iPhone 6S plus heb, gebruik ik deze nu voor de navigatie. Ik zal een dezer dagen eens een foto maken van de Easy Mount indien er interesse voor is.
Overigens heb ik meer dan een week in een Ford Focus als vervangende auto gereden, ik was zo blij dat ik gisteren mijn 308 weer terugkreeg..![]()
Balen man, zoveel moeite in gestoken en niemand die hierop reageertDienBrabander zei:De 308 in de wax gezet vorige week! Resultaat mag er wezen![]()