Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is het terrein van Gefco, de transporteur van Peugeot. Daar 'hoopt' het vaak op.tford zei:op een oud fabrieksterrein in Oosterhout staan honderden Peugeots 308 sw. Wel geregistreerd, niet verkocht, worden met steeds meer korting aangeboden bij leasebedrijven, heeft peugeot haar hand overspeeld?
tford zei:op een oud fabrieksterrein in Oosterhout staan honderden Peugeots 308 sw. Wel geregistreerd, niet verkocht, worden met steeds meer korting aangeboden bij leasebedrijven, heeft peugeot haar hand overspeeld?
M_J zei:Dit weekeinde weer een paar keer de eindstop van de achtervering gevoeld....pffff en we zaten maar met z'n vijven zonder bagage in de auto!
Ben er een beetje klaar mee en ga er hulpveren onderzetten.
Nu zie ik dat er ST (30% extra veersterkte) en HD (50% extra veersterkte) versies zijn te krijgen.
Zijn hier berijders op het forum die ervaring hebben (en willen delen) met 1 van deze 2 veersterkte uitvoeringen?
Alvast bedankt.
ENTE zei:Hou toch eens op met betalen voor hulpveren mensen.
Enkele pagina's terug poste ik: klik
Peugeot geeft zelf toe dat de vering belabberd is en plaatst onder coulance hulpveren....
ENTE zei:Peugeot zelf, niet de dealer!
Uiteraard mag je ze ook zelf betalen![]()
M_J zei:middenbaanklever zei:M_J zei:Dit weekeinde weer een paar keer de eindstop van de achtervering gevoeld....pffff en we zaten maar met z'n vijven zonder bagage in de auto!
Ben er een beetje klaar mee en ga er hulpveren onderzetten.
Nu zie ik dat er ST (30% extra veersterkte) en HD (50% extra veersterkte) versies zijn te krijgen.
Zijn hier berijders op het forum die ervaring hebben (en willen delen) met 1 van deze 2 veersterkte uitvoeringen?
Alvast bedankt.
Anders modifast?
Haha. Als ik dat ga gebruiken, wordt ik helemaal vel over been! Dus nee dat is geen optie. De vering van deze auto is gewoon veel te slap en mogelijk ook te kort. Wie heeft er wel ervaring met hulpveren en welk type is er dan geplaatst?
Vanuit Peugeot is er kennelijk een serie aangewezen die in aanmerking komen voor de veren. Ik had het bij mijn beurt ook gevraagd, maar de dealer kreeg geen toestemming van PeugeotNL om het uit te voeren. Op eigen kosten natuurlijk wel.ENTE zei:Peugeot zelf, niet de dealer!
Jarno™ zei:Vanuit Peugeot is er kennelijk een serie aangewezen die in aanmerking komen voor de veren. Ik had het bij mijn beurt ook gevraagd, maar de dealer kreeg geen toestemming van PeugeotNL om het uit te voeren. Op eigen kosten natuurlijk wel.ENTE zei:Peugeot zelf, niet de dealer!
ENTE zei:Jarno™ zei:Vanuit Peugeot is er kennelijk een serie aangewezen die in aanmerking komen voor de veren. Ik had het bij mijn beurt ook gevraagd, maar de dealer kreeg geen toestemming van PeugeotNL om het uit te voeren. Op eigen kosten natuurlijk wel.ENTE zei:Peugeot zelf, niet de dealer!
Van augustus 2014 is mijn SW. Productie maand juli.
M_J zei:ENTE zei:Jarno™ zei:Vanuit Peugeot is er kennelijk een serie aangewezen die in aanmerking komen voor de veren. Ik had het bij mijn beurt ook gevraagd, maar de dealer kreeg geen toestemming van PeugeotNL om het uit te voeren. Op eigen kosten natuurlijk wel.ENTE zei:Peugeot zelf, niet de dealer!
Die van mij is eind september 2014 afgeleverd. Productiemaand weet ik niet maar dat zal denk ik wel augustus oid zijn. Bied dus mogelijkheden!
XJR1200 zei:Geldt dit verenverhaal ook voor de hatchback?
Ben in bezit van een hatchback 2013, herken tot nu toe niets in de verhalen over (leeg) weggedrag trouwens.
M_J zei:M_J zei:ENTE zei:Jarno™ zei:Vanuit Peugeot is er kennelijk een serie aangewezen die in aanmerking komen voor de veren. Ik had het bij mijn beurt ook gevraagd, maar de dealer kreeg geen toestemming van PeugeotNL om het uit te voeren. Op eigen kosten natuurlijk wel.ENTE zei:Peugeot zelf, niet de dealer!
Die van mij is eind september 2014 afgeleverd. Productiemaand weet ik niet maar dat zal denk ik wel augustus oid zijn. Bied dus mogelijkheden!
Helaas, dealer doet er niets aan en wil ook geen contact opnemen met Peugeot NL. ze hebben ook nooit iets gehoord over het feit dat Peugeot NL uit coulance hulpveren plaatst!
Klacht bij de lease maatschappij maar neergelegd, welke contact gaat opnemen met Peugeot NL. Wordt vervolgd..........
Mij ook, ik wist niet van het bestaan af.der Magistrat zei:Zeg, wellicht heb ik het gemist, maar wordt de 1.6 HDI nog steeds met vijfbak geleverd? Ik zie er in België enkele te koop staan die nog geen 6e verzet hebben, dat lijkt me wat vreemd?
J_P_P zei:Mij ook, ik wist niet van het bestaan af.der Magistrat zei:Zeg, wellicht heb ik het gemist, maar wordt de 1.6 HDI nog steeds met vijfbak geleverd? Ik zie er in België enkele te koop staan die nog geen 6e verzet hebben, dat lijkt me wat vreemd?
speedtouch zei:tford zei:op een oud fabrieksterrein in Oosterhout staan honderden Peugeots 308 sw. Wel geregistreerd, niet verkocht, worden met steeds meer korting aangeboden bij leasebedrijven, heeft peugeot haar hand overspeeld?
Dat hebben ze 'bewust' gedaan, tot 1/4/2016 gelden nog steeds de 14% bijtelling's auto's die in december 2015 geregistreerd zijn.
Ze hebben dus nog ruim 2 maanden de tijd om deze als '14%' auto's aan te bieden.
Ik denk dat het bij de concurrent niet anders is, alleen Peugeot zit in een relatief lage aanschaffingsprijs klasse, in tegenstelling tot de Golf GTE bij voorbeeld, dus daar zullen de geregistreerde aantallen lager liggen.
Hans406 zei:J_P_P zei:Mij ook, ik wist niet van het bestaan af.der Magistrat zei:Zeg, wellicht heb ik het gemist, maar wordt de 1.6 HDI nog steeds met vijfbak geleverd? Ik zie er in België enkele te koop staan die nog geen 6e verzet hebben, dat lijkt me wat vreemd?
De 1.6 HDI 92 en 1.6 BlueHDI 100 zijn altijd met 5-bak geleverd.
De 1.6 HDI 115 en 1.6 BlueHDI 120 zijn altijd met 6-bak geleverd (optioneel met automaat)
Dat de 92 en 100 pk versies niet of nauwelijks in NL zijn verkocht komt door de 14% bijtelling op de 120 pk versie. In BE en FR komen deze versies meer voor.
En nu een Peugeot zei:Gisteren, nu nog 14%, een Peugeot 308 sw dark blue besteld. Pas rijden in juni. Met leder. Wie rijdt er dark blue en heeft een tip qua kleur? Graag ff wat fotootjes zodat ik de juiste kleur bekleding kan kiezen.
peugeot gek zei:En nu een Peugeot zei:Gisteren, nu nog 14%, een Peugeot 308 sw dark blue besteld. Pas rijden in juni. Met leder. Wie rijdt er dark blue en heeft een tip qua kleur? Graag ff wat fotootjes zodat ik de juiste kleur bekleding kan kiezen.
Weet je zeker dat je nog 14% hebt?
Dacht dat alleen op voorraad modellen die al op kenteken staan nog de bijtellingsregels gelden van vorig jaar.
Maar dan hoef je geen 4 maanden te wachten.
Of moet je je huidige auto nog rijden tot en met Juni?
Jarno™ zei:Vraagje aan de Link myPeugeot gebruikers. Sinds ik mijn systeem van een update heb laten voorzien (naar SMEG5.2.C.R1) krijg ik de routes niet meer te zien in de app. Dit is op Android. In de notificatie die ik ontvang kan ik zien dat de gegevens wel worden doorgegeven aan Link, maar ze worden dus niet getoond.
Vervolgens de gangbare zaken geprobeerd, app verwijderen, opnieuw installeren. In de tussentijd heeft mijn toestel zelfs een complete factory reset gehad, maar werken ho maar (het zal wel niet aan Peugeot liggen ;-)). Ook is de firmware van nog een upgrade voorzien naar SMEG5.4.B.R6. Helaas, nog steeds weinig succes.
Ben dan ook heel benieuwd of anderen hier ook last van hebben. Klinkt als een issue met de Link myPeugeot app. Deze heeft in augustus een laatste update gehad, dus zo gek is dat niet.
fietsbel zei:Jarno™ zei:Vraagje aan de Link myPeugeot gebruikers. Sinds ik mijn systeem van een update heb laten voorzien (naar SMEG5.2.C.R1) krijg ik de routes niet meer te zien in de app. Dit is op Android. In de notificatie die ik ontvang kan ik zien dat de gegevens wel worden doorgegeven aan Link, maar ze worden dus niet getoond.
Vervolgens de gangbare zaken geprobeerd, app verwijderen, opnieuw installeren. In de tussentijd heeft mijn toestel zelfs een complete factory reset gehad, maar werken ho maar (het zal wel niet aan Peugeot liggen ;-)). Ook is de firmware van nog een upgrade voorzien naar SMEG5.4.B.R6. Helaas, nog steeds weinig succes.
Ben dan ook heel benieuwd of anderen hier ook last van hebben. Klinkt als een issue met de Link myPeugeot app. Deze heeft in augustus een laatste update gehad, dus zo gek is dat niet.
Als je de gegevens exporteert, staan ze er dan in de export wel tussen? Dit om te zien waar het probleem zit, bij het versturen of in de app.
Dit probleem heb ik als ik streaming media aan heb staan in de smeg+Jarno™ zei:Vraagje aan de Link myPeugeot gebruikers. Sinds ik mijn systeem van een update heb laten voorzien (naar SMEG5.2.C.R1) krijg ik de routes niet meer te zien in de app. Dit is op Android. In de notificatie die ik ontvang kan ik zien dat de gegevens wel worden doorgegeven aan Link, maar ze worden dus niet getoond.
J_P_P zei:Dit probleem heb ik als ik streaming media aan heb staan in de smeg+Jarno™ zei:Vraagje aan de Link myPeugeot gebruikers. Sinds ik mijn systeem van een update heb laten voorzien (naar SMEG5.2.C.R1) krijg ik de routes niet meer te zien in de app. Dit is op Android. In de notificatie die ik ontvang kan ik zien dat de gegevens wel worden doorgegeven aan Link, maar ze worden dus niet getoond.
En dat blijft telkens terug komen, gezien de smeg+ die instelling niet onthoudt.
4Head zei:......maar mis echt een grote bekerhouder en de middenarmsteun is bijna non-existant.
Juist een vraagje, is de armsteun bij de 308Sw allure verstelbaar (schuifbaar naar voren)? ......
ENTE zei:Tja.... Dan zal je toch iets moeten verzinnen voor je bekertje
Als je de armsten naar voren schuift kan je überhaupt nergens iets kwijt namelijk.
4Head zei:ENTE zei:Tja.... Dan zal je toch iets moeten verzinnen voor je bekertje
Als je de armsten naar voren schuift kan je überhaupt nergens iets kwijt namelijk.
Daar vreesde ik al voor. Ach ben blij dat er toch een deftige beker inkan, al is het zonder armsteun dan. Typisch frans denk ik dan :T
Bij mijn megane heb ik nog grote beker nog kleine prulletjes lade noch verstelbare armsteun
Past er een 5" GSM in de opening waar de zetelverwarming geregeld wordt? (ook rare plaats imo)
ENTE zei:Sterker nog; ik zie dat je de allure hebt...dan vervalt de zichtbare bekerhouder volgens mij ook. Ik zie alleen een soort bakje met een 'roldeurtje'...
Wellicht dat de allure rijders meer info kunnen verstrekken?