AsconaGT
Asfaltkampioen
Barri zei:Rolluiken? Je woont toch niet onder de rivieren?![]()
De ijssel is ook een grote rivier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Rolluiken? Je woont toch niet onder de rivieren?![]()
406c zei:Noem me raar maar ik vind die velgen op je winterset mooier dan je zomerset.
Tot nu toe helaas nog niet!En @Sanoma, toch nog ergens gelukt? Wij stonden ook op de reservelijst voor het huis, waar we nu alsnog ja op hebben mogen zeggen.
406c zei:Noem me raar maar ik vind die velgen op je winterset mooier dan je zomerset.
haarr zei:406c zei:Noem me raar maar ik vind die velgen op je winterset mooier dan je zomerset.
Dat vind ik ook, asymmetrisch is niet mijn ding.
FordFocus zei:Kijk dat schiet lekker op. Mooi alles dicht en de afbouw in volle gang.
Hoe is het met de stabiliteitswand/ruimte afgelopen?
Barri zei:In jouw functie hou je de verhuizing van je werkgever toch wel tegen?![]()
A3 White zei:Anno 2021: je werk aanpassen aan je privé leven.
Tja, dat blijft toch altijd een punt... wie had een 1,5 jaar geleden verwacht wat de prijzen zouden gaan doen. Zelfs een coronacrisis zorgt er voor dat de prijzen ongenadig stijgen.@Sanoma,
Je de prijzen gaan rap omhoog. We hebben onszelf met de verkoop van het huidige huis ook wel een beetje in de voet geschoten. We hadden de keuze: akkoord gaan met taxatie, of het huis geheel overkopen (lees: de korting van 2009 bijleggen). Maar Corona was er toen net en we hadden geen idee wat de markt ging doen. Dus voor de veilige kant gekozen. Inmiddels is het huis minstens 40k in waarde gestegen.
De erker is inderdaad een geheel met de buren. Goed zichtbaar op de impressie van het huis, want met de steigers er nog omheen zit ook de dakbedekking/aftimmering er nog niet op. Overigens, hebben we niet die lange ramen aan de voorzijde. Dat vind de wederhelft helemaal niks
Rembrandt zei:Ik snap alleen niet waarom ze die boegdelen tegenwoordig in zoveel stukjes doen. Heeft dat een reden? De dakkapel lijkt het niet te hebben.
Veel klusplezier.![]()
Joel 1987 zei:Dat ziet er goed uit zeg!
Prachtig plekje zo, zowel voor als achter niet direct weer andere huizen. Dat zie je vaak anders
Lekker die dakkapel op zolder, zo maak je er een heerlijke ruimte van!
De PV-panelen bij de buren, is dat vanuit de bouw geregeld of hebben de buren die er zelf op gelegd? Ik zie ze bij jou niet liggen, maar een paar PV-panelen is tegenwoordig bijna noodzakelijk om aan de EPC te voldoen.
Barri zei:Is dat groene paaltje naast de oprit jouw erfgrens? En wat is die pvc buis uit de grond, voor het huis?
Rembrandt zei:Mooie steen.
En mooie details.
Ik snap alleen niet waarom ze die boegdelen tegenwoordig in zoveel stukjes doen. Heeft dat een reden? De dakkapel lijkt het niet te hebben.
Veel klusplezier.![]()
haarr zei:Ik gok dat het Trespa is: standaard maten.
Sketcher zei:Is die dakkapel ook via de bouw? We keken hier in het VK naar een nieuwbouw huis en wilde ook een dakkapel maar dat kon de bouwer niet en buiten hun om deden ze moeilijk met garantie. Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.
Moderator
BleuZ NL zei:Wat een operatie, die verhuizing en alles eromheen! Het ziet er mooi uit allemaal. Zijn jullie ook al kunnen intrekken, of duurt dat nog even?
Dat wordt tegenwoordig wel vaker gedaan. Ik had ook zo'n huis in Enschede, regenwater wat op het dak viel werd afgevoerd in de sloot voor de deur. Werkte prima, nooit problemen met vocht gehad in de kruipruimte. Wadi's worden ze genoemd.Barri zei:Nooit van gehoord, dat de hemelwaterafvoer weer direct naar de oppervlakte komt. Heel bijzonder! Die beukenhaag krijgt dan in elk geval genoeg water daar![]()
Moderator
Nooit van gehoord, dat de hemelwaterafvoer weer direct naar de oppervlakte komt. Heel bijzonder
Kastenwand van ruim 360 cm in Extreme Black van Schröder, voorzien van Siemens koelkast, vriezer, Stoomoven en combioven.
Het eiland meet 110x274 en is voorzien van Siemens Inductie met afzuiging in de kookplaat, een Siemens iQ700 vaatwasser, een Quooker, lades, kastjes, etc.
, maar ik heb zelf het plan om de GT februari 2023 over te nemen als tweede auto. Ideaal met de caravan. Of ik nog ga leasen, of misschien een mobiliteitsbudget neem (daar zijn geruchten over) kan heel veel gaan bepalen. Ik wil vooral de GT niet kwijt, maar nog wel even lekker laten afschrijven.
Ik vind zo'n blauwe GT hatchback ook wel leuk maar ik lees veel klachten over de edc bak. Dezelfde blok bak combi ligt ook in de Clio RS toch? In die auto moet het wel goed zijn.