Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:Duimen dus inderdaad! Grote garage is toch wel heel erg fijn. Zeker als die niet opgeofferd hoeft te worden als bijkeuken/fietsenstalling. Heb je nu geen garage?
3*6 lijkt mij nog niet zo groot, al zal er in de praktijk toch geen auto in staan.
Moderator
Rembrandt zei:Wel opvallend dat je een nieuw huis duidt bij de grootte van de garage.:T
Maar ben benieuwd.![]()
Tien jaar terug nieuwbouw gekocht
Rembrandt zei:....huis uit 1921. Probeer daar maar eens energie-zuinig mee om te gaan zonder grote investeringen.![]()
Petert zei:"weinig geld" voor een 2 onder 1 kap. Mijn broertje verkocht zijn rijenwoning (70m2) voor € 320.000,-.....
Total Loss zei:Tien jaar terug nieuwbouw gekocht
Ik dacht al, je hebt toch "pas" een nieuwbouwwoning. Tijd gaat hard zeg, heb het namelijk onthouden omdat jouw en mijn eigen nieuwbouw toen precies tegelijk vielen. Ikzelf ga voorlopig echt helemaal nergens anders heen en blijf lekker zitten. Hoop dat je alsnog een kans krijgt.![]()
Damianw26 zei:De tijd vliegt, en precies 2x meer kilometers gereden dan ik. Overigens vandaag gespot rond 17:15 bij de wegopbreking tussen Zevenaar en Didam![]()
Rembrandt zei:Prijs is zonder opties, ga ik van uit. Die grotere woonkamer zal niet gratis zijn.Zelfde geldt waarschijnlijk voor de dakkapel.
Maar het ziet er wel mooi uit.
En nieuwbouw is in een tijd van energie-transitie wel handig. Ik heb voor wat minder geld een vrijstaand huis met twee keer zoveel grond (en zit iets dichter bij Adinsx dan Dedemsvaart), maar dan heb je het over een huis uit 1921. Probeer daar maar eens energie-zuinig mee om te gaan zonder grote investeringen.
![]()
adinsx zei:De Mégane is dankzij de storm en de bak zand die met de regen naar beneden komt smeriger dan ooit. Gisteravond vroeg ik me af of de zijruit beslagen was aan de buitenkant, of dat het gewoon zand en andere troep is. Het laatste is het geval... Volgende week dus maar eens wassen én nog de APK van de Clio inplannen ergens, tussendoor...
Vandaag eerst de laatste dag van ons event, dus wie in de buurt van Gorinchem is, wandel binnen.
AsconaGT zei:Mooi zo,
moet wel zeggen dat de winterwielen eigenlijk ook gewoon prima waren op de megane. Niet van die zwarte stalen dingenMet het lekkere zonnetje in deze dagen komen de kleuren ook lekker uit
adinsx zei:6 februari 2020
[...]
Stiekem met de hoop dat we een van de komende weken nog gebeld worden.
[...]
Al met al, ik had gehoopt op mooi nieuws voor de update, maar het moet nog maar even wachten.
[...]
Goed... tot zover de huizenplannen. Hopen op positief nieuws de komende weken.
Total Loss zei:Gefeliciteerd! Blijft apart hoe jij precies iedere crisis aangrijpt om net op dat moment te gaan kopen/verhuizen.![]()
A3 White zei:Lekker posten al die foto’s en nu geluk met de tegelvloer!!
Sowieso waren we de laatste paar jaar na een stuk of tien bestaande huizen bekijken tot de conclusie gekomen dat nieuwbouw het beste voor ons is.
Moderator
Moderator
In midden NL heb je daar met wat geluk net een leuke rijtjeswoning voorKristian zei:Begrijp dat een beetje tweekapper al snel richting de 4 ton gaat tegenwoordig.
Barri zei:In midden NL heb je daar met wat geluk net een leuke rijtjeswoning voorKristian zei:Begrijp dat een beetje tweekapper al snel richting de 4 ton gaat tegenwoordig.![]()