Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Niet echt verrassend
Maar bijzonder goede keus!! Echt stukken mooier als wat PON/VAG aanbied in dezelfde prijsrange.
En de oude RS tijden herleven ook weer een beetje met deze zeer potente auto.
Ik ben absoluut fan, zeer waardige opvolger!
schumi1986 zei:Begreep dat je nog niet met de nieuwe magene/bestelde motorisatie gereden hebt?
Ben je dit nog van plan? Dat is natuurlijk de ultieme lekkermakerij en tevens iets dat waarschijnlijk het aftellen daarna alleen maar langzamer gaat maken:T
Elco zei:Ah, ik zat ernaast en had beter moeten weten. Dit lijkt me dé keuze voor jou, hier ga je veel plezier van hebben. Ben (nu al) benieuwd naar de foto's!
adinsx zei:Een beetje herleven ze inderdaad. De Clio deed 0-100 in 7,1, deze 7,4. Dus ja we komen weer een beetje in de buurt.
Mij veel te comfortabel, ondanks dat de 1.0 zeker lekker presteert. Nee, we gaan er echt op vooruit.
Misschien nu alleen nog nét wat blijer. Maar dat weten we ergens begin volgend jaar.
We gooien er nog maar een plaatje in op deze nieuwe pagina. De Mégane-nieuweling![]()
Roder zei:adinsx zei:Een beetje herleven ze inderdaad. De Clio deed 0-100 in 7,1, deze 7,4. Dus ja we komen weer een beetje in de buurt.
Mij veel te comfortabel, ondanks dat de 1.0 zeker lekker presteert. Nee, we gaan er echt op vooruit.
Misschien nu alleen nog nét wat blijer. Maar dat weten we ergens begin volgend jaar.
We gooien er nog maar een plaatje in op deze nieuwe pagina. De Mégane-nieuweling![]()
Ben nu toch wel benieuwd wie al die andere personen zijn, dacht dat je de auto zelf had gekozen, maar aangezien je het telkens over meervoud hebt is dat niet zo?
adinsx zei:Edit: Wat vind jij eigenlijk van de samenstelling Roder?
Roder zei:adinsx zei:Edit: Wat vind jij eigenlijk van de samenstelling Roder?
Mooie auto in de goede kleur! Vind alleen, als het toch om emotie gaat, de hatchback mooier. Ook door de dubbele (optische) uitlaat.
Nico GTR zei:Vind het nog steeds jammer dat ze geen coupé maken.
Roder zei:Nico GTR zei:Vind het nog steeds jammer dat ze geen coupé maken.
Daar is geen markt meer voor, en voor de sportievelingen is er een A110 coupé.
Total Loss zei:Wrap op het dak is prima op de motorkap niets anders dan heel fout en gewoonweg lelijk.
adinsx zei:Goed. Tijd voor radiostilte hier. Natuurlijk maak ik nog wel even het plussen en minnenlijstje, ga ik nog op accessoiresjacht, en heb ik nog wel wat dingen ter afleiding, want een goede vier maanden aftellen is gewoon een flinke levertijd.
En de kleur, die blijft sowieso Iron Bleu![]()
Springbok zei:Geen alcantara btw?
funf zei:Die levertijd is inderdaad flink! Ik bestelde mijn auto in de tweede week van september en hij komt in de eerste week van november al binnen. Binnen krap twee maanden dus. Er zal veel vraag zijn naar de Megane.
Sterkte met aftellen...![]()
Total Loss zei:Hmmm, 27 December fabriceren.
Staan nog half bezopen Fransen aan je auto te rommelen zo vlak na de Kerst.![]()
Total Loss zei:Hmmm, 27 December fabriceren.
Staan nog half bezopen Fransen aan je auto te rommelen zo vlak na de Kerst.![]()
adinsx zei:... de IV ...
![]()