Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:![]()
Staat hier op de camping ook zo'n nieuwe Megane Estate. Een redelijk luxe uitvoering in een nette kleur maar ik vind het een vrij rommelig vormgegeven auto. Dan vind ik persoonlijk een Leon ST veel mooier. En ook mijn 6 die er naast staat vind ik toch een stuk fraaier.
Afwerking viel me ook niet mee. Kijk maar eens naar de naad van het schterportier t.h.v. onderkant van de zijruit. Ook de chroomstrip zelf loopt aan beide kanten van de auto niet mooi vlak. Dat valt me toch tegen. Dit soort kleinigheden vielen me twee jaar geleden op de IAA bij de Talisman ook al op.
adinsx zei:Bij ABD in Heerenveen staat de Mégane zoals ik hem zou uitvoeren: https://www.abdrenault.nl/occasions/renault/megane/estate-tce-205pk-gt_nieuw_onbekend/benzine/117257
Helaas ligt Heerenveen niet bepaald dichtbij. Moet het dus doen met 'plaatjes', maar ik vind het wel een plaatje![]()
Nieuw te bestellen! De Renault Megane GT met 165pk/380nm sterke dieselmotor met EDC automaat! Prijs rijklaar vanaf 36.380,-. Kom langs, bel of e-mail voor een scherpe offerte! Getoonde Megane Estate GT 205pk is voorzien van Easy Park Assist automatisch inparkeersysteem, Lichtmetalen wielen 18" 'Magny Cours', One-touch folding achterbank neerklapbaar in 2 delen incl. middenarmsteun achter, Elektrische handrem, Renault R-Link 2 multimedia- en navigatie, Metallic lak (Bleu Iron). Prijs rijklaar (incl. optioneel ABD afleverpakket) is eur. 37.450,-. Let op : foto's zijn als voorbeeld.
Moderator
adinsx zei:Even Audi.nl geopend, maar nadat ik zag dat een A4 Avant benzine pas bij dik 40k begint meteen weer het tabblad gesloten![]()
adinsx zei:Nog wat foto's van vrijdagmiddag, het stoeltjes passen in een Mégane IV Estate (Intens).
Roder zei:adinsx zei:Nog wat foto's van vrijdagmiddag, het stoeltjes passen in een Mégane IV Estate (Intens).
Je bent in het buitenland gaan passen?
AsconaGT zei:Zo'n Skoda Superb vind ik ook echt niet verkeerd, qua exterieur stiekem nog wel iets mooier dan de passat in juist samenstelling. Het verbaast mij eigenlijk dat je ze wel eens zien maar niet super vaak. Toch iets te prijzig voor een skoda? Concurrentie (insignia, Talisman, etc.) toch iets te sterk? Toch het imago nog? wie zal het zeggen.
adinsx zei:Roder zei:adinsx zei:Nog wat foto's van vrijdagmiddag, het stoeltjes passen in een Mégane IV Estate (Intens).
Je bent in het buitenland gaan passen?
Nee hoor, gewoon bij mijn huisdealer.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/renault-megane-estate-tce-130-intens-benzine-rood-c352df3e-9dcf-434c-9607-418743e9bbfd
Roder zei:Ah ok, in geïmporteerde Megane's dus![]()
AsconaGT zei:Ik vind het in ieder geval heerlijk (veel) meer is ook leuk, maar voor mij niet per se strikt noodzakelijk voor een in een daily station.
adinsx zei:Roder zei:Ah ok, in geïmporteerde Megane's dus![]()
Ingewatte? Geïmporteerde Mégane? Ja![]()
adinsx zei:Dit is een nieuwe, alleen lijkt dat niet zo qua km-stand volgens de advertentie.
Auto staat gewoon in de showroom.
adinsx zei:@roder
Ik zet er toch bij 'volgens de advertentie'. Wel eens bij Beerda in Dokkum geweest? Of andere dealers / ex-dealers die auto's via andere kanalen Nederland in halen?
Het was een officiële dealer. De oudste Renault-dealer van Nederland. Maar zoals je weet krimpt elke importeursorganisatie het aantal dealers in. Inmiddels vallen ze dus onder Herwers. Nieuwe auto's mogen gewoon geleverd worden, ook voor lease. En de website? Die is inderdaad de laatste jaren niet mee veranderd met de Renault-taal. Ik kom er graag
.
Roder zei:Importeren wat niet leverbaar is, is wat anders dan iets importeren omdat je geen officiele dealer bent...