Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Het huis? Heb ik iets gemist? Je woont toch in een mooi nieuwbouw huis? Daar hoeft toch niet zoveel aan te gebeuren?
adinsx zei:Clio krijgt de winterbanden later, ik denk in december na een weekje uitrusten in Limbapwe
Moderator
Zozo!Carfanatic zei:Barri zei:Het huis? Heb ik iets gemist? Je woont toch in een mooi nieuwbouw huis? Daar hoeft toch niet zoveel aan te gebeuren?
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5103726,5480280#msg-5480280
A3-White zei:Mooi filmpje!, zitten leuke ideen in, actief bezig tijdens een ontspannen dag.
Barri zei:Zozo!Carfanatic zei:Barri zei:Het huis? Heb ik iets gemist? Je woont toch in een mooi nieuwbouw huis? Daar hoeft toch niet zoveel aan te gebeuren?
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5103726,5480280#msg-5480280
Deels herkenbaar overigens: in 2010 kocht ik mijn eerste huis, begin 2012 er gaan wonen. En op 1 juni dit jaar heb ik al de eerste stap gemaakt. Nu een hoekhuis op 300m2 grond en eigen garage en oprit![]()
Adinsx op pagina 20 zei:Nu er een back-up station is betekent dat dat ik in 2017/2018 rustig kan kijken naar een non-station als lease. (best wish -> Iets vlots)
Bart81 zei:Maar wat kan een Renault objectief gezien wat een VW of Skoda niet kan, zodat het noodzakelijk wordt om dat merk te kiezen? Of ga je beweren dat je allergisch bent voor VW Group producten?![]()
Rembrandt zei:Nieuwe leaser: oeps, forse eigen bijdrage, maar dan nog is niks voordeliger dan een leaser.
Maar als ik zo'n forse eigen bijdrage moest dokken, dan ging ik wel voor de grotere auto: Talisman/Passat/Superb.
Waarbij de voorkeur ook in die volgorde zou zijn.
Maar als je vanwege gezinssamenstelling in een Renault terecht wil komen (Grand Scenic?) dan moet je toch nog even vaart maken.......
(tweede leg, adoptie/pleeg)
:T
Nissan GT-R zei:Adinsx op pagina 20 zei:Nu er een back-up station is betekent dat dat ik in 2017/2018 rustig kan kijken naar een non-station als lease. (best wish -> Iets vlots)
[sub]ahum[/sub]![]()
Maar goed, sowieso gefeliciteerd Tom. Zal wel drukte zijn nu thuis en hectisch maar 2 kids is leuk. Ik heb een 2 jaar jongere zus (die heb je ook gezien destijds) en dat is toch heel leuk hoor. Dat is zo erg geworden dat sommige mensen er heilig van overtuigd zijn dat wij een tweeling zijn. Hoop dat dat voor jullie kids dat ook is weggelegd.
Word de Clio niet een beetje lui van dat weinige gebruik?
Ja, en die Subaru is superdik natuurlijk. Heel vet!was in de RS tijden natuurlijk een andere gewaarwording als je in je eigen auto instapte na afloop. Maar rust en stilte aan boord kan ook heel prettig zijn. Is een van de dingen die ik zeer waardeer aan mijn 1.2
![]()
Bart81 zei:Ik kan me de voorpret van het weer opnieuw een auto kiezen en samenstellen heel goed voorstellen, maar volgens mij is de (financieel) verstandigste keuze om gewoon nog een jaar door te rijden. De ruimte is genoeg (ook al houdt het niet over), je hebt een lagere eigen bijdrage én lagere bijtelling, en je doet alsof het wel erg makkelijk is om de leaseregeling te omzeilen. Maar wat kan een Renault objectief gezien wat een VW of Skoda niet kan, zodat het noodzakelijk wordt om dat merk te kiezen? Of ga je beweren dat je allergisch bent voor VW Group producten?![]()
JW01 vanaf een Appel zei:Golf GTE geen optie? Wil ook nog wel aardig vooruit.
Moderator
Je weet dus wat je te doen staat om binnenkort een Renault (Espace) te rijden... Met de aanstaande gezinsuitbreiding ben je al goed op weg :TEr is echter ook een uitzondering in de regels, je mag een ander merk voordragen, of wanneer gezinssamenstelling o.i.d. het noodzakelijk maakt een ander merk te rijden. Er zijn dus kansen, en wie me kent weet dat ik natuurlijk het liefst Renault blijf rijden.
A3-White zei:Maar als je dan toch aan de Ponmobiel moet, doe het dan onder protest en neem een grijze, met wieldoppen, een heuze instapper. Stop met scheren, zet een tattoo "Renault for the wiife"