Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
danny1995 zei:Leuk om te lezen dat je bij mij in de buurt bent geweest, ik woon in Nunspeet. En toevallig ben ik gisterochtend ook nog wel door Doornspijk gekomen
Wil je trouwens eens in de gaten houden hoe lang bij jou de Blue Visions meegaan? Ik heb ze zelf ook in mijn Polo. Je kan toch duidelijk meer lichtopbrengst zien, maar bij mij ging de eerste set net een jaartje mee.
adinsx zei:danny1995 zei:Leuk om te lezen dat je bij mij in de buurt bent geweest, ik woon in Nunspeet. En toevallig ben ik gisterochtend ook nog wel door Doornspijk gekomen
Wil je trouwens eens in de gaten houden hoe lang bij jou de Blue Visions meegaan? Ik heb ze zelf ook in mijn Polo. Je kan toch duidelijk meer lichtopbrengst zien, maar bij mij ging de eerste set net een jaartje mee.
Doornspijk, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. En dan woonde de beste man ook nog eens midden in het bos.
BlueVisions gingen in mijn R19 toch lang mee. Ik meen toch zeker een jaar of drie erin gehad tot de R19 weg ging.
Zal het in de gaten houden voor je, al haal ik vrijdag de Extreme Visions op. De BlueVisions gaan dan in de Altea van schoonouders.
Mochten ze t.z.t. defect gaan dan probeer ik er aan te denken je te updaten. :T
@Kristian
Staat prima inderdaad. En wat ben ik blij dat er echt geen 15" onder is gekomen op enorme balonbanden. Deze 195/55/16 vind ik al haast 'balon' zat.
danny1995 zei:(natuurlijk net met de kerstdagen en een geel en een blauw lampje is ook niet echt een goede oplossing, dus drie dagen zonder linkerlamp gereden)
adinsx zei:Oh sjit, ik ben vergeten je PM te beantwoorden volgens mij
Staat er ook een totale dieptemaat bij op de consumentenbond? Dat soort dingen blijven toch ontzettend moeilijk om te vinden.
Caspian zei:Netjes weer!
Maarre, 8,5 km is toch prima te fietsen?Ik fiets zelf 12 km enkele reis om op school te komen
. (En ik woon gewoon in de stad)
A3-White zei:ADV is toch niet meer van deze tijd? Tuurlijk, jouw generatie moet werken tot zijn 75ste - en ik misschien ook wel, maar, als je deze uren nou gewoon werkt, is een stuk beter voor het bedrijfsleven. Maar ja we willen allemaal naar de zwemles, de sporttraining, en wat al niet meer.
De VS is anders, zeker, en de 5 dagen waarmee velen is weinig, maar net als je salaris moet je deze dagen verdienen.
Wat zijn functiedagen? Mijn vader had OLD's, maar ja die was ambtenaar.
A3-White zei:Maar wie is er werkelijk minder gaan verdienen door de ADV? Ik hoor het iedere dag, ik wil minder werken, maar wil niets inleveren..........Volgens mij heeft ene Stapel dit onderzoek gedaan.
A3-White zei:ADV is toch niet meer van deze tijd? Tuurlijk, jouw generatie moet werken tot zijn 75ste - en ik misschien ook wel, maar, als je deze uren nou gewoon werkt, is een stuk beter voor het bedrijfsleven. Maar ja we willen allemaal naar de zwemles, de sporttraining, en wat al niet meer.
De VS is anders, zeker, en de 5 dagen waarmee velen is weinig, maar net als je salaris moet je deze dagen verdienen.
Wat zijn functiedagen? Mijn vader had OLD's, maar ja die was ambtenaar.
s velthuis zei:A3-White zei:ADV is toch niet meer van deze tijd? Tuurlijk, jouw generatie moet werken tot zijn 75ste - en ik misschien ook wel, maar, als je deze uren nou gewoon werkt, is een stuk beter voor het bedrijfsleven. Maar ja we willen allemaal naar de zwemles, de sporttraining, en wat al niet meer.
Precies, dat heet leven...![]()
A3-White zei:Ook met 36 uur in de week heb je kans op stress, het gaat om de inrichting van je werkplek. Structureel overwerken ben ik een groot tegenstander van, je moet je werk goed kunnen doen in de 40 uur die je werkt, liever in minder tijd, zodat je de extra uren kan besteden aan ontwikkeling.
Je hoord zo vaak dat relaties stuk lopen omdat men te druk was, grootste onzin, het is gewoon interesse.
Ik heb het nooit druk, ik heb gewoon veel te doen, is een stuk positiever, en relaxter.
Elco zei:A3-White zei:ADV is toch niet meer van deze tijd? Tuurlijk, jouw generatie moet werken tot zijn 75ste - en ik misschien ook wel, maar, als je deze uren nou gewoon werkt, is een stuk beter voor het bedrijfsleven. Maar ja we willen allemaal naar de zwemles, de sporttraining, en wat al niet meer.
Als je vastgeroest blijft zitten in die ouderwetse gedachten loopt het bedrijfsleven uiteindeiljk de meeste averij op. Er is immers te weinig werk voor teveel mensen. Wanneer één iemand minder werkt, biedt dat vaak de ruimte voor een ander om óók te werken. En wanneer degene die 'vrij' is op dat moment consumeert, levert hij anderen ook werk op. Vrije dagen lijken op jouw kleine schaal schadelijk, maar kunnen op grotere schaal wel eens heel positief uitpakken.
iDutchman zei:Zo, dat is balen Adinsx! Dat lijkt inderdaad nogal hard te zijn gegaan. Toch ongehoord dat er nog steeds mensen zijn die geen briefje o.i.d. achterlaten.
Hier in Amsterdam had de buurvrouw laatst een identiek geval, maar toen zat er wel netjes een briefje onder de ruitenwisser.
Succes! (hopelijk valt het mee?)
Voorwaarden Waarborgfonds
• Uw schade is in alle gevallen veroorzaakt door een
motorvoertuig of een daaraan gekoppelde aanhanger.
• Het staat vast dat een tegenpartij aansprakelijk gesteld
kan worden voor de schade.
• U heeft zich aantoonbaar ingespannen om de identiteit
van de veroorzaker te achterhalen. Denk hierbij vooral
aan het doen van een politieaangifte (dat kan in een
aantal gevallen via www.politie.nl/aangifte).
• Er moet bewijs zijn van de schadegebeurtenis. Er zijn
getuigenverklaringen nodig van getuigen die kunnen
verklaren dat het voertuig zonder schade is geparkeerd,
het voertuig bij terugkomst beschadigd bleek te zijn en
het voertuig tussen die twee tijdstippen niet is gebruikt.
Moderator
Ik kreeg bij Athlon toen een verklaring dat ik geen schuldschades heb gehad. Dat was voldoende voor de verzekeraar (ASR).Gevolgen voor schadevrije jaren? Leaseplan hanteert geen schadevrije jaren systeem. Ze draaien na einde leaseauto de schades uit waarvan je een kopie kan krijgen. Bij deze schade staat dan ook 'veroorzaakt door onbekend gebleven tegenpartij' en dan is het t.z.t. aan de verzekeraar hoe die er naar kijkt.
adinsx zei:Kan snel gaan hè AvdB, maar ehh "de witte is wat standaard" ? Wel t.o.v. de Mégane RS natuurlijk, maar standaard ten opzichte van al het Mégane Estate spul dat rond rijdt? :T