Hoe zit dat nou met Jet Cars...

P308 zei:
Mijn ervaring met Jet Cars
Vorige jaar september heb ik daar een Peugeot 308 gekocht .
Ik vroeg om een proefrit. Dit kon wel. maar alleen op het terrein. Dit gaf mij veel twijfels.
In de onderhoudsboekjes stond de garage waar de auto in onderhoud geweest is. Hier heb ik heen gebeld.
Alles wat in het boekjes geschreven stond klopte.
Ik heb besloten om de auto te kopen.
Tot nu toe ben ik er ontzettend blij mee en bevalt de auto uitstekend.
Mijn volgende auto zou ik daar weer kunnen kopen


Ze zijn daar totaal niet klantvriendelijk. ( schrik hier niet van )

Een proefrit op het terrein? Dat lijkt mij niet de beste proefrit en zeker niet aan te raden. Zoiets zou ik alleen doen bij een bewezen betrouwbaar bedrijf.
 
In principe valt er genoeg te lezen om er met een ruime boog omheen te lopen.

Maar ja een auto van 500 Euro is toch altijd zonder garantie en moet je gewoon geluk hebben.
Als je maar iemand mee neemt die er wat verstand van heeft (ook al heb je dat zelf, 2 paar ogen zien meer dan 1) om de grootste 'meuk' te laten staan.

Groetjes,
Jan
 
Ik ben gisteren vanuit Limburg met Openbaar Vervoer naar Jet Cars gereisd om een Saab 2.3i cabrio te kopen.

Daar aangekomen werd ik van kastje naar de muur gestuurd, bleek de auto in het andere filiaal te staan. Ik kon wel met een werknemer die toevallig die kant oprijdt meerijden. Moest ik wel 1 uur wachten.

Daar aangekomen bleken alle auto's buiten te staan tussen oud schroot, en elke sectie een andere sleutelbeheerder te hebben. Ik ben daar 3 uur aan het lijntje gehouden, totdat er een Turk (blijkbaar wordt het door Turkse familie gerund) zich ineens omdraaide die alleen Turks gesproken had, en perfect Nederlands sprak. 'Oh ja, die Saab, is dat er 1 van die 4 daar? Daarvan is de motor stuk.' Hij pakte geeneens de sleutels tevoorschijn. Hij beweerde zelfs dat deze auto van binnen naar buiten was gezet MET EEN HEFTRUCK! De foto van deze auto op autotrader.nl en hun eigen site was binnen gemaakt en alle andere auto's staan buiten (rondom 2 ruïnes die ze filialen durven noemen). Dus toen de foto gemaakt werd voor online-zetten was de motor al stuk! Dit is dus bewust gedaan. Bovendien zag die Saab er ook niet uit: veel meer roestplekken dan op foto, het Saab-embleem op motorkap zat er in werkelijkheid niet, de achterzitting was beschadigd en dit werd niet in beeld gebracht met de foto's, en ook niet vermeld in de beschrijving. Zelfs dat de motor stuk is melden ze niet.

Bespaar u de moeite, ze melden niet of de motor stuk is en ze zijn niet zuinig op hun spullen: ze zetten ze na de foto-shoot gewoon met heftruck buiten (zonder u dit te melden).

Ze zouden een aparte rubriek moeten maken voor oud-ijzer en daarbij de ijzerprijs per kilo bij moeten plaatsen. Dat doet veel meer recht aan hun bedrijfsactiviteiten.

Daarnaast had ik ook 2 andere auto's op het oog: een Fiat Barchetta (grijs) en een LandRover Freelander (zwart). Ook die stonden buiten tussen het oud ijzer. De Barchetta met een flinke lakschade aan achterkant (ook niet zichtbaar op de foto;s op autotrader.nl en hun eigen bedrijfssite), de LandRover stond buiten in hoek vlak tegen ander schroot 'geparkeerd'?!?

Jammer. Je wordt daar alleen tijdig bedonderd omdat de auto niet start, of je wordt bedonderd doordat de auto gewoon schroot is en de nieuwe eigenaar dit niet door heeft.
 
Dennis73 zei:
Ik ben gisteren vanuit Limburg met Openbaar Vervoer naar Jet Cars gereisd om een Saab 2.3i cabrio te kopen.
...

Jammer. Je wordt daar alleen tijdig bedonderd omdat de auto niet start, of je wordt bedonderd doordat de auto gewoon schroot is en de nieuwe eigenaar dit niet door heeft.

Had je niet gewoon even eerder kunnen googlen dan na je bezoek aan jetcars? Dan had je gewoon in lumburg kunnen blijven.
Waarom uberhaupt naar rotterdam komen vanuit limburg. Daar staan toch ook wel saab cabrios te koop?
Of was deze van jetcars heul veul goedkoper? :rolleyes:
 
Grappig dat je dit topic nu wel weet te vinden, en niet voordat je aan je lange reis begon. Ik vind het veel te ver gaan om te zeggen dat het je eigen schuld is, maar je had alle moeite heel simpel kunnen voorkomen. Ervaringen met dit bedrijf zijn ruimschoots te vinden op internet.
 
Gullwing zei:
Dennis73 zei:
Ik ben gisteren vanuit Limburg met Openbaar Vervoer naar Jet Cars gereisd om een Saab 2.3i cabrio te kopen.
...

Jammer. Je wordt daar alleen tijdig bedonderd omdat de auto niet start, of je wordt bedonderd doordat de auto gewoon schroot is en de nieuwe eigenaar dit niet door heeft.

Had je niet gewoon even eerder kunnen googlen dan na je bezoek aan jetcars? Dan had je gewoon in lumburg kunnen blijven.
Waarom uberhaupt naar rotterdam komen vanuit limburg. Daar staan toch ook wel saab cabrios te koop?
Of was deze van jetcars heul veul goedkoper? :rolleyes:

Sterker nog, in Limburg zit een erg goede Saab-specialist!
 
Het gaat toch niet om deze
https://ccdb.autoselect.nl/scripts/ccdb2.exe?__act=__p.6.pgZoek__id.22.dmZoek.daAuto.Detail&site_id=1150&theme=jetcars2&kenteken=38GGSN

wat had je dan verwacht van 540 euro? Een perfecte saab cabrio? En in deze advertentie tekst staat gewoon:

 
meerprijs velgen 50
motor defect
rijklaarprijs 1640

Ok, hoort eigenlijk in het andere topic, maar de motor is kapot staat er toch bij?
en de velgen 50,- meerprijs? Hoe krijg je hem dan mee? op kratjes? :]

Nee, Jetcars hebben we wel genoeg aandacht aan besteedt hier op het forum.
 
Zojuist bij Jetcars geweest om toch mijn eigen mening te kunnen geven.
Heel het land afgereisd voor een mooi uitziende oldtimer (internet foto's) , audi of een andere laag geprijsde auto.
Ze hebben zeker een grote voorraad occasions van alles wat toch wel tegen de 2000 stuks aan, 2 voetbalvelden vol auto's.

Ik ben elke auto langsgelopen waar ik zo'n beetje interesse in heb en dit is wat ik er van vond.

Elke auto heeft wel schade op enige wijze en dat is op de internet foto's totaal niet te zien.

Ik heb auto's gezien waar bij de versnellingspoken miste, kentekenplaten krom, gebarsten ruiten,lak schade bijna allemaal, mos aanslag, verschillende wieldoppen of met velg, de geuren van schimmels in de auto's, roest op bijna alles, achterbanken totaal weg, scheuren in de bekleding waar je een boodschappentas in kwijt kan, binnendeuren er half uit en dan heb ik nog geen eens onder de motorkap gekeken. Voor een prikkie kom je van een hele koude kermis thuis. Jet cars kost teveel energie om alleen maar naar te kijken. Iedere euro is er een teveel. Voor de lol kan je gewoon een fiat punto kopen voor 200 en steek die dan gewoon de fik in dan heb je zeker waar voor je geld en heb je het nog lekker warm ook. Zo word auto autorijden wel een hele smerige onzekere boel/bende. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn.

Jetcars kan dan al best lang mee gaan en wel een doelgroep hebben maar zo kan iedereen wel auto's verkopen.

Ik zeg daarom niet doen.
 
Kentekenplaten krom? :eek:

Volgensmij staat bij ongeveer iedere advertentie een meerprijs voor de velgen. Alles om zo laag mogelijk in de zoekresultaten te komen.
 
Er zijn meer bedrijven die heel veel geld verdienen aan schade-auto's zoals ze zijn. Oost-Europease klanten staan in rijen op de stoep.
Zolang de de auto's worden aangeboden zoals ze zijn, inclusief de gebreken, is er niets aan de hand.
Het wordt een ander verhaal als een wrak wordt aangeboden als een auto die in nieuwstaat zou zijn.
 
B.Bernstein zei:
Ik heb auto's gezien waar bij de versnellingspoken miste, kentekenplaten krom, gebarsten ruiten,lak schade bijna allemaal, mos aanslag, verschillende wieldoppen of met velg, de geuren van schimmels in de auto's, roest op bijna alles, achterbanken totaal weg, scheuren in de bekleding waar je een boodschappentas in kwijt kan, binnendeuren er half uit...

Het zijn in ieder geval geen verborgen gebreken. :)
 
Alle waar naar z'n geld... elke auto onder de pakweg 1500 euro heeft achterstallig onderhoud, of je hem nou particulier koopt of bij een garage. Zie JetCars niet als een garagebedrijf maar meer als particuliere groothandel: de staat is vergelijkbaar, de garanties dus ook. Ze kopen auto's goedkoop op van mensen die het geld nodig hebben, dus dan praat je al over de onderkant van de samenleving. Wil je in die prijsklasse shoppen, dan is de kans 50% dat je nog eens het aankoopbedrag aan onderhoud kwijt bent, wáár je de auto ook koopt. Ik zoek een voordelige station en ben er wezen kijken voor een Focus van rond 2002. Kost je er €900 terwijl de marktplaats-particulier er dan 1250,- voor vraagt en de merkdealer 2250,-. De auto stond er zoals hij was achtergelaten, dus met een grote beurt/ distributie in het vooruitzicht en nog een half jaar APK. Dan is de prijs reëel en weet je welke kosten er komen, doe je alsof je dat niet weet en komt die beurt van €1000 je niet uit, dan kun je wel heel hard roepen dat je bent opgelicht maar dat is dan je eigen schuld.
Ik heb de auto trouwens niet gekocht omdat er flink in was gerookt, maar verder was er geen reden om hem te laten staan. Oja, ik heb een goede, locale garage voor mijn onderhoud, dat scheelt.
 
Elke auto onder die prijs heeft achterstallig onderhoud?
Misschien is het goed als je iets minder generaliseert. Er zijn namelijk genoeg auto's te vinden zonder.

En het gaat niet om de prijzen van die auto's, maar om de werkwijze van Jet Cars. Klanten bedreigen bijvoorbeeld, of kilometerstanden terugdraaien. Dat heeft niets meer te maken met 'what you see is what you get'.
 
ik heb een hele mooie golf die zeer goed onderhouden was verkocht voor 1400 euro.
Dus eigenlijk volgens hoog geleerde b.ende was het een wrak.
Wat een flauwekul dat jij niemand meer vertrouwt of geloofd is je eigen gebrek.
Maar ik durfde die auto aan iedereen te verkopen met een jaar garantie.
 
1 keer geweest om te kijken naar een bmw 750.
Het was teveel moeite voor ze om me er een proefritje in te laten maken, dus de auto netjes laten staan.
Opvallend was de sfeer, ik was überhaupt al aan het twijfelen om om een proefrit te vragen, maar ach als je toch een stukje ervoor heen hebt getuft waarom dan niet vragen dacht ik.

Thuis aangekomen 2 andere gesproken die er een auto hadden gekocht, 1 had een bmw gekocht (of eigenlijk 2) welke gewoon van 2 verschillende aan elkaar gelast was. Dus toen hun eigen apk eindigde eindigde deze bmw's dan ook op de sloop.
En de andere was een swift die continue stukken had en dus al een tijdje stil langs de weg stond.

Mooi was ook dat stukje destijds in tuning en design, Er werd van een dienstauto een foto gemaakt toen deze de 3 ton naderde en deze werd vervolgens naderhand bij jetcars met ruim 1,5 ton minder te koop aangeboden.
 
Mijn mening over die laaielichters is inmiddels wel bekend maar waarom gaat iemand überhaupt nog daar kijken voor een tropische verrassing?
Een 750 bij een gerenommeerd bedrijf is al een financiële uitdaging laat staan bij die oplichters.

@Dennis73 (beetje late reactie misschien) een Freelander hoort per definitie bij het oud schroot te staan dus wees blij. Zelfs de Land Rover specialisten, die echt wel wat gewend zijn, hebben bordjes hangen in de trant van: Land Rover specialist behalve voor Freelanders. En dit is (helaas) geen broodje aap.
 
ik snap de commotie nog steeds niet...als je weet waar je naar moet kijken, val je je nooit een buil. ze verbergen niets, alles is te zien, voelen en ruiken zeg maar. Ken ook gerenommeerde bedrijven die nog steeds roest e.d. opvullen met pur schuim of kit en erover heen kwasten....Jet Cars doet dit dus niet.
 
- Quatrelle - zei:
ik snap de commotie nog steeds niet...als je weet waar je naar moet kijken, val je je nooit een buil. ze verbergen niets, alles is te zien, voelen en ruiken zeg maar. Ken ook gerenommeerde bedrijven die nog steeds roest e.d. opvullen met pur schuim of kit en erover heen kwasten....Jet Cars doet dit dus niet.

Ze draaien toch kilometerstanden terug? Dat beschouw ik als "verbergen". Bovendien houden ze zich ook bezig met het bedreigen van ontevreden klanten, en het APK-goedkeuren van auto's die ze nooit in het echt gezien hebben. En dat is gewoon zeer kwalijk.

Al met al wil ik best geloven dat, als je zelf zeer goed oplet, je er een bruikbare auto kunt kopen. Echter weiger ik alleen al vanwege het wangedrag dat dit bedrijf vertoont er ook maar een cent te besteden.
 
Een 750 bij een gerenommeerd bedrijf is al een financiële uitdaging laat staan bij die oplichters.

daar kiezen mensen dan toch zelf voor? bij jet cars weet je dat er mischien geen autopas bij zit, of er achterstallig onderhoud is. maar ja, het mag natuurlijk niks kosten.
 
Carfanatic zei:
Een 750 bij een gerenommeerd bedrijf is al een financiële uitdaging laat staan bij die oplichters.

daar kiezen mensen dan toch zelf voor? bij jet cars weet je dat er mischien geen autopas bij zit, of er achterstallig onderhoud is. maar ja, het mag natuurlijk niks kosten.
das dus een contradictio in terminus. Een 750 die niks kost ;-)
 
Zelf heb ik van mijn vader die ooit monteur is geweest een verbod gekregen om ooit nog op dat terrein rond te lopen, nadat we er vorig jaar hadden gekeken voor een auto.

Normaal gesproken kom je bij een dergelijke handelaar pareltjes tegen, zoals een oude Hyundai waar enkel een nieuwe distributieriem om moest, een auto die nog in prima staat is maar niemand wil hebben want een hoge kilometerstand, etc. Bij Jet Cars daarentegen waren dergelijke pareltjes op een geamputeerd.

In de buurt hebben we trouwens een 3 bedrijven die auto's in een soortgelijke staat op het terrein heeft staan. Zij noemen zichzelf overigens demontagebedrijf.
 
michel1975 zei:
Carfanatic zei:
Een 750 bij een gerenommeerd bedrijf is al een financiële uitdaging laat staan bij die oplichters.

daar kiezen mensen dan toch zelf voor? bij jet cars weet je dat er mischien geen autopas bij zit, of er achterstallig onderhoud is. maar ja, het mag natuurlijk niks kosten.
das dus een contradictio in terminus. Een 750 die niks kost ;-)

"Niets is zo duur als een goedkope BMW", aldus Nic de Boer.

Wat mij bij Jetcars juist opvalt is het grote verscheidenheid aan modellen. Van barrels tot Porsches (wat uiteindelijk misschien ook barrels blijken ).
 
Twix zei:
michel1975 zei:
Carfanatic zei:
Een 750 bij een gerenommeerd bedrijf is al een financiële uitdaging laat staan bij die oplichters.

daar kiezen mensen dan toch zelf voor? bij jet cars weet je dat er mischien geen autopas bij zit, of er achterstallig onderhoud is. maar ja, het mag natuurlijk niks kosten.
das dus een contradictio in terminus. Een 750 die niks kost ;-)

"Niets is zo duur als een goedkope BMW", aldus Nic de Boer.

Wat mij bij Jetcars juist opvalt is het grote verscheidenheid aan modellen. Van barrels tot Porsches (wat uiteindelijk misschien ook barrels blijken ).
Wat dacht Nic de Boer? Beter goed gejat dan slecht verzonnen? De uitdrukking is namelijk niets zo duur als een goedkope Benz. Maar verder idd allemaal barrels bij dat tuig. Behalve dat het lichtelaaiers zijn zullen ze zonder twijfel een dubbele boekhouding voeren. Kortom . Scum of the earth,
 
Toch mag je je uitspraken best wat nuanceren, Michel. Dat iemand troep verkoopt en er een uiterst dubieuze verkoopmethode op nahoudt, betekent niet dat de boekhouding "zonder twijfel dubbel" zal zijn. Zeker zolang daar geen veroordeling van is, en enkel maar een vermoeden, is dit een zeer gevaarlijke uitspraak. Eigenlijk pure smaad.
 
Jet Cars heeft twee locaties. De hele grote locatie waar tig auto's buiten staan en staan weg te kwijnen, en de oorspronkelijke locatie met een deels overdekt stuk en een buitenterrein achter.

Heb ooit mijn knaken Neon ingeruild op een 626 op ie locatie. De Neon was verre van perfect en de Mazda stond er gewoon eerlijk bij. Mazda airco kapot? of gewoon leeg? wist men niet. Dus aan mij de gok. Bleek later goed gegokt te hebben en heb met veel plezier in deze auto gereden. Sterker nog, na aankoop een maand of anderhalf later helemaal naar Zuid Frankrijk gereden ermee zonder een centje pijn. En, kreeg nog een redelijk bedrag terug voor mijn Neon die daarna gelijk naar Afrika is gegaan.
 
Carfanatic zei:
Een 750 bij een gerenommeerd bedrijf is al een financiële uitdaging laat staan bij die oplichters.

daar kiezen mensen dan toch zelf voor? bij jet cars weet je dat er mischien geen autopas bij zit, of er achterstallig onderhoud is. maar ja, het mag natuurlijk niks kosten.

Toen ik er naar ging kijken was een jaar of 10 geleden, dus toen waren ze nog wat minder in het nieuws geweest.
Maar ook toen was de sfeer al zodanig zo daar dat het niet echt uitnodigde er een auto te kopen.
Ik was al aan het twijfelen of ik er überhaupt een proefrit in wilde maken, maar aangezien ik er toch een stuk voor had gereden toch gevragen.
De bmw zag er overigens wel netjes uit en was ook niet de goedkoopste die werd aangeboden destijds.
 
309 Turbo zei:
Carfanatic zei:
Een 750 bij een gerenommeerd bedrijf is al een financiële uitdaging laat staan bij die oplichters.

daar kiezen mensen dan toch zelf voor? bij jet cars weet je dat er mischien geen autopas bij zit, of er achterstallig onderhoud is. maar ja, het mag natuurlijk niks kosten.

Toen ik er naar ging kijken was een jaar of 10 geleden, dus toen waren ze nog wat minder in het nieuws geweest.
Maar ook toen was de sfeer al zodanig zo daar dat het niet echt uitnodigde er een auto te kopen.
Ik was al aan het twijfelen of ik er überhaupt een proefrit in wilde maken, maar aangezien ik er toch een stuk voor had gereden toch gevragen.
De bmw zag er overigens wel netjes uit en was ook niet de goedkoopste die werd aangeboden destijds.

Klopt, de instelling daar is zoiets in de trend van ":" je hoeft het niet te kopen, het mag, dus zie maar, het kan ons niet boeien"
 
Ik wil nog wel eens een auto kopen bij Jet Cars. Gewoon in het kader van 'try before you die'.
 
Beste forumleden,

Auto's bij Jet Cars zijn niet per definitie slecht, maar men moet het in een bepaald perspectief zien. Bij de Albert Heijn zul je in principe meer service mogen verwachten dan bij een Aldi of Lidl, maar daar is de prijs ook naar. Dit is ook zo bij autobedrijven en wanneer je op zoek gaat naar een auto van 500, - euro zul je niet met alle egards bij welk autobedrijf dan ook ontvangen worden. Bij auto's in het segment tot 1000, - euro, kun je vaak troep verwachten en daar zul je mee moeten leven. Maar als je bij voorbaat al negatief beeld hebt bij Jet Cars dan zou ik daar niet kopen, er staan genoeg leuke auto's op Marktplaats bij andere autobedrijven en particulieren, koop daar dan.
 
- Quatrelle - zei:
309 Turbo zei:
Carfanatic zei:
Een 750 bij een gerenommeerd bedrijf is al een financiële uitdaging laat staan bij die oplichters.

daar kiezen mensen dan toch zelf voor? bij jet cars weet je dat er mischien geen autopas bij zit, of er achterstallig onderhoud is. maar ja, het mag natuurlijk niks kosten.

Toen ik er naar ging kijken was een jaar of 10 geleden, dus toen waren ze nog wat minder in het nieuws geweest.
Maar ook toen was de sfeer al zodanig zo daar dat het niet echt uitnodigde er een auto te kopen.
Ik was al aan het twijfelen of ik er überhaupt een proefrit in wilde maken, maar aangezien ik er toch een stuk voor had gereden toch gevragen.
De bmw zag er overigens wel netjes uit en was ook niet de goedkoopste die werd aangeboden destijds.

Klopt, de instelling daar is zoiets in de trend van ":" je hoeft het niet te kopen, het mag, dus zie maar, het kan ons niet boeien"

Dit klinkt als een schoolvoorbeeld witwas-praktijktje.

0,0 service, 0,0 klantvriendelijkheid, af en toe een verkoop, maar wel nog steeds draaien na al die jaren.
 
En natuurlijk de hele corrupte APK praktijk. Is ook nog keer tv item over geweest. Als je 200 euro betaalt keuren ze gewoon een total loss auto goed, ze hoeven 'm niet eens te zien.
 
Dan koop ik toch liever van een particulier. Met een beetje geluk krijg je de onderhoudsfacturen te zien zodat je weet wat er wel en niet gedaan is.
En je krijgt een beeld van de vorige eigenaar. Is het een jongen van 19 met een petje of een babyboomer met een Mart-Smeets-trui. Wereld van verschil. (ik weet dat ik nu generaliseer, maar het geeft wel een beeld.)

Als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal niet waar.
 
Jet cars heeft gigantisch veel auto's staan op hun twee terreinen. En zeker is niet alles slecht wat er staat. Jet cars koopt heel veel voertuigen in van de Domeinen en Belastingdienst. Voertuigen die inbeslaggenomen zijn bij ANPR acties staan niet veel later bij hun op het terrein (vaak nog met de sticker erop) Ook ex defensie en Politie voertuigen koopt hij in. Er staan dus wel degelijk zeer interessante voertuigen tussen. Prijstechnisch doet hij het gewoon goed want hij hanteert veelal prijzen waarvoor je een auto ook op een veiling aanschaft. Minimale winst op een auto pakken maar er wel heel veel verkopen. Service en garantie is een ander ding maar ook daar is de prijs naar. Maat van me kocht er ooit een SLK320 voor zijn vrouw en zij heeft daar drie jaar zonder ook maar één probleem in gereden. Ik denk dat je Jet gewoon moet zien als een soort veiling terrein. Goed kijken, motor starten etc etc Dan kan je er best een tof karretje halen.
 
DANK aan alle posters hier. Had interesse in een dure auto en belde om wat 1e info. Bijv. er staat "Garantie vanaf 150" - wat betekent dat? Blijkt te zijn op motor onderdelen (geen arbeid?!) en versnelling en wel PER MAAND. Bieden jullie BOVAG garantie en NAP? Nee... Hele gesprek was vanaf het begin al onvriendelijk van toon en dat wekte mijn argwaan. Dus gegoogled op "ervaringen jet cars rotterdam" en dat bracht mij hier. Nu weet ik genoeg. Spaart me denk ik veel ellende; iig is het risico van een miskoop zodanig groot dat ik het meteen vergeet en verder kijk. Nogmaals dank voor de meldingen!
 
AutoFans zei:
DANK aan alle posters hier. Had interesse in een dure auto en belde om wat 1e info. Bijv. er staat "Garantie vanaf 150" - wat betekent dat? Blijkt te zijn op motor onderdelen (geen arbeid?!) en versnelling en wel PER MAAND. Bieden jullie BOVAG garantie en NAP? Nee... Hele gesprek was vanaf het begin al onvriendelijk van toon en dat wekte mijn argwaan. Dus gegoogled op "ervaringen jet cars rotterdam" en dat bracht mij hier. Nu weet ik genoeg. Spaart me denk ik veel ellende; iig is het risico van een miskoop zodanig groot dat ik het meteen vergeet en verder kijk. Nogmaals dank voor de meldingen!
Prima conclusie. Zouden ervoer moeten doen.
 
Jet Cars koopt ook veel auto's in via firma's als die van: ikwilvanmijnautoaf.
Die auto's zijn dus erg vaak afkomstig van mensen die om de één of andere reden hun auto niet meer kunnen betalen en die er dus snel van af moeten. Tja, dan kun je dus verwachten dat aan het onderhoud de laatste tijd al helemaal geen aandacht meer is besteed.
Dus vaak auto's met ernstige gebreken en achterstallig onderhoud.
 
Mijn eerste auto. Ik had toen net mijn rijbewijs en kocht daar een Daihatsu cuore uit1994 met 90.000 km voor 700 euro. Stotterde een beetje maar was voor de rest prima. Een ander half jaar mee gereden en vervolgens verkocht voor 300 euro met 120.000 km was een leuke tijd veel mooie herinneringen aan.....
 
Niseko zei:
Kijk nou, een oude Braadslee post die vanonder het stof wordt gehaald... :rolleyes:

Nostalgie, dit is nog uit z'n rijlessen-periode.(y)

OT: tussen al die honderden auto's die Jet Cars verhandelt zal heus wel af en toe een bruikbaar exemplaar zitten. Voor leken zal het echter moeilijk zijn om al het kaf van het koren te scheiden...
 
Terug
Bovenaan