Moppentopic ||deel 1||

Loopt een man in de woestijn, met vreselijke dorst. Eindelijk na een paar dagen komt hij een man tegen. Meneer..! Meneer..! Heeft u een glaasje water voor me? vraagt hij. Nee antwoordt de Arabier, ik verkoop alleen stropdassen.

Teleurgesteld loopt de man een paar uur verder totdat hij midden in de rimboe een restaurantje aantreft. Hij schiet de portier aan: Heeft u een glaasje water voor me?
Sorry meneer, we laten alleen mensen met een stropdas binnen:T

Wat is het toppunt van optimisme?

Een belg met een studiebeurs

Zit er een man in een café op de bar te slapen met een drankje voor zich. Zit er een trucker naast hem. Deze denkt: 'laat ik zijn drankje pakken, hij merkt het toch niet'. Hij pakt het drankje, giet het naar binnen en klapt het terug op de bar, waardoor de andere man wakker schrikt. Deze begint spontaan te huilen.

'Rustig maar' zegt de trucker, 'het was maar een grapje, ik koop je wel een nieuwe'. 'Dat is het niet,' zegt de man, 'het begon vanochten vroeg al...'

'Ik had me verslapen en had een belangrijke vergadering. Mijn baas was zo kwaad dat hij mij op staande voet ontsloeg. Loop ik naar buiten naar mijn auto, is mijn auto gestolen. Ga ik met de taxi naar huis, ligt mijn portomonnee nog in de taxi. Ben ik er zo flauw van, wil ik zelfmoord plegen, drinkt jij mijn vergif op...:cry:

:p:D

er moeten meer moppen komen anders ban ik jullie allemaal!

Mvg

Roelof

Moderator

Net echt of nieto_O

kom op mensen.. we willen meer moppen

U vraagt wij draaien. :p

Een man koopt bij de blokker een steelpan, en wilt de winkel uitgaan zonder het artikel te betalen. bij de uitgang van de winkel staat een verkoper en vraag: meneer u bent vergeten om de pan bij de kassa af te rekenen. man: nee hoor, het is toch een steelpan

Laatst reed ik met een jongen in de auto, reed die door het rood ik zeg : doe normaal. zeg die: doe ik altijd doet mn broer ook altijd.
bij het volgende stoplicht reed die weer dooor het rood.
bij de volgende was het groen duwt die vol op de rem, ik zeg wat doe je nou weer"?
zegtie jaaah stel dat mn broer van de andere kant komt!!

En nu gaan we over op de belgen moppen. :p

Er komt een Nederlander in Belgie en ziet 2 belgen. De één graaft een lange geul en de ander gooit hem weer dicht.
Dus vraagt de Nederlander "waarom doen jullie dat"
Zegt een van de belgen: "We leggen een draadloos netwerk aan!!"
:D

Een Duitser, Nedelander en een Belg hebben een misdaad gepleegd en worden geëxecuteerd.

Als ze buiten voor het executiepeleton staan denkt de Nederlander:
'Ik heb geen zin om dood te gaan.'
Hij roept opeens keihard: 'Beren!!!'
De mannen van het executiepeleton kijken om. Op dat moment vlucht de Nederlander weg en is dus niet meer in gevaar.

Dan denkt de Duitser: 'Dat kan ik ook.'
Hij roept keihard: 'Tijgers!!!'
Weer kijken de mannen om en de Duitser vlucht.

De belg denkt dan even na, want hij wil ook wegkomen en roept daarna:
'VUUR!!!'

Ok.

Een dom blondje rijd te hard in haar auto. Een politie agent houdt haar tegen en wil haar rijbewijs zien. Het domme blondje in de auto heeft geen idee wat dat is dus vraagt ze het aan de politie agent. Die zegt da het iets is waar je zelf op staat. Dus het domme blondje zoekt in haar tas en komt haar spiegeltje tegen. Ze ziet natuurlijk haarzelf erin dus geeft ze het spiegeltje aan de politie agent.De politie agent kijkt en zegt: o, ik wist niet dat je een collega bent...rij maar door hoor!!:p

De vader van Ria heeft een nieuwe BMW M6 gekocht.:cool:
naar een tijdje vraagt Ria aan haar vader of ze zijn BMW mag lenen voor een date.
even later komt ze weer thuis en zegt ze tegen haar vader: ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
ik zal eerst met het goede nieuws beginnen, de airbags doen het goed.....o_O

Een rijke man verlaat 's ochtends zijn huis en ziet tot zijn grote schrik dat de hele achterkant van zijn nieuwe Mercedes is gehavend. Maar hij haalt weer opgelucht adem als hij onder de ruitenwisser een briefje ziet zitten. Hij pakt het papiertje en leest : "Beste Mercedes-eigenaar. Terwijl ik dit schrijf staan er in deze straat 50 mensen naar mij te kijken, zij denken dat ik mijn naam, adres, kenteken en polisnummer opgeef. Dat is dus niet zo!":)

Op een zonnige woensdagmorgen Kees en Jan op de ringweg een aanrijding. Alleen, Jan kwam van rechts en is heel erg geschrokken. Er zit dan ook een fikse deuk in Jan zijn auto. “Nou, om even van de schrik te bekomen, zegt Kees, trakteer ik je op een biertje in dat café verderop.'' Jan stemt in en even later zitten de 2 mannen in het café. Na een half uur heeft Jan al 3 biertjes op, maar Kees nog geen een! "Moet jij geen biertje Kees?" Vraagt Jan. “Nee hoor", zegt Kees, "ik ga nu de politie bellen!"

En: Een Belg, een Duitser en een Italiaan zijn aan het opscheppen over hun huis. Begint de Duitser: "ik heb een huis zo groot, zo groot dat ik met een verrekijker moet kijken wie er voor de poort staat". Vervolgt de Italiaan: "ik heb een huis zo groot, zo groot dat ik ruim anderhalf uur nodig heb om van de oprit af te rijden." Komt de Belg: "zo'n auto heb ik ook gehad!"

Ik werd laatst met mijn auto aangehouden op de Coolsingel. Vraagt die agent: "Meneer, heeft u gedronken?" Ik zeg: "Wat zegt u, ober?" Foutje natuurlijk, dus die agent vraagt nogmaals of ik gedronken heb. "Een biertje of dertig, een paar whisky's en een paar glazen wijn." Zegt die agent: "Dan moet u toch even blazen." Ik zeg: "Hoezo? Geloof je me niet?"

Jufrouw in de klas: noemen jullie eens wat automerken op. Kees: Toyota Juf: goed Piet: Ford Juf: goed zo! Jantje: mijn oma! Juf: Dat is toch geen automerk Jantje? Jantje: Jawel hoor, want ik hoorde toen ik aan het logeren was m,n Opa tegen mijn Oma zeggen: " kom op ouwe FORD Spatborden van mekaar dan zal ik je eens ouderwets aanslingeren!

Drie mannen (Rule-off, klaas, Henk) gaan met een oud volkswagen busje op vakantie. Na twee weken zonnen in Spanje is het tijd om huiswaarts te keren. Komen ze aan de Franse grens, blijkt dat hun paspoorten verloren zijn geraakt. De douanier weigert ze door te laten. Na veel geharrewar komen ze tot een deal. Als de lengte van de lullen van de drie mannen 60 cm is, mogen ze doorrijden. Eerst wordt de lul van Rule-off opgemeten: 30 cm. Vervolgens is het de beurt aan Klaas: 29 cm. Ten slotte moet die van Henk opgemeten worden. Precies EEN centimeter! Net genoeg! Dus de mannen mogen doorrijden. Zegt Henk na een tijdje stil geweest te zijn: "Wat een geluk dat ik een stijve had!" (Echt gebeurd!! :LOL::LOL::LOL: )

U vraagt wij draaien.

heel goed:)

Laatst reed ik met een jongen in de auto, reed die door het rood ik zeg : doe normaal. zeg die: doe ik altijd doet mn broer ook altijd.
bij het volgende stoplicht reed die weer dooor het rood.
bij de volgende was het groen duwt die vol op de rem, ik zeg wat doe je nou weer"?
zegtie jaaah stel dat mn broer van de andere kant komt!!

Op een zonnige woensdagmorgen Kees en Jan op de ringweg een aanrijding. Alleen, Jan kwam van rechts en is heel erg geschrokken. Er zit dan ook een fikse deuk in Jan zijn auto. “Nou, om even van de schrik te bekomen, zegt Kees, trakteer ik je op een biertje in dat café verderop.'' Jan stemt in en even later zitten de 2 mannen in het café. Na een half uur heeft Jan al 3 biertjes op, maar Kees nog geen een! "Moet jij geen biertje Kees?" Vraagt Jan. “Nee hoor", zegt Kees, "ik ga nu de politie bellen!"

:LOL::D

Puberale moppen voor Mrs. Joost (worstopdetoast)

Het is blauw en het ruikt naar ieniemiene?
De vinger van pino:)

Wat krijg je als je Pino rukt?
SesamZAAD :)

sinterklaas, de paasshaas, een slim blondje en een dom blondje lopen over straat. Opeens ligt er 100 euro op straat. Wie raapt het als eerste op?

Het domme blondje, de rest bestaat niet

in een rijtje staan drie huizen. In de meest linkse woont superman, in de meest rechtse batman. Wie woont er in het midden?

buurman

Roodkapje loopt door het bos, ziet ze opeens de grote boze wolf achter een boom zitten.
Dus zij zegt: O wolf, wat heb je grote ogen!
Zegt die wolf: Hou je bek slet, ik zit te schijten!

:T:LOL:

Door Opel Astra F (IP bekend)

@Opel Astra F: Ja maar ik rijd tenminste geen opel

Gelukkig, dan past je geschetste beeld helemaal bij m´n eerdere opmerking.
:LOL::LOL:
Door V8 Vantage Bont (IP bekend)

Roodkapje loopt door het bos, ziet ze opeens de grote boze wolf achter een boom zitten.

:LOL::LOL:

Daar heb je lang over na gedacht of niet! Dan nog eentje op jouw niveau:p

Staan twee schapen in de wei. Zegt de ene: 'Mooi weer of niet'. 'Hou je bek' zegt de ander, 'schapen kunnen niet praten...'

o_O:D

nou dan nu eentje met het allerlaagste niveau, dan hebben we het weer gehad...
dit is voor niveautje apelazarus of knetterstoned:

wat is het verschil tussen een toren?

Des te hoger, des te bimbam... :eek:

:)

Als je flink veel gezopen hebt zal die best grappig zijn. :D (maar nu niet) :p

aan de bar vertelt een man wat hij bij het klooster had gedaan:
''ik ging naakt in het championnenveldje liggen waar het lieve, knappe nonnetje elke dag championnentjes plukt''.
toen kwam ze, en zong:
een championetje tralalalala, twee championetje tralalalalala,
drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, o deze lukt niet, ik ga wel verder. de man zij: en dat was lekker joh!!
een andere man denkt, dat kan ik ook.
en hij ging naar het klooster:
toen kwam lieve, knappe nonnetje, en zong:
een championetje tralalalala, twee championetje tralalalalala, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, o deze lukt niet, ik ga wel verder. en vertelde dat ook aan de bar.
een derde man dacht, als die twee dat kunnen kan ik het ook!
hij had alles perfect voorberijd en ging in het championnenveldje liggen.
toen kwam er een hele vette lompe non aan.
die zij: het lieve, knappe nonnetje is ziek, dus zal ik ze moeten plukken!
en zo ging het:
een championnetje tralalalala, twee championnetjes, tralalalalala, drie, drie, drie ,drie championetjes tralalalala, vier championetjes.....

V8 Vantage Bont schreef:

Oeiiiiiii:D:D:D

BasPlankgas schreef:

''ik ging naakt in het championnenveldje liggen waar het lieve, knappe nonnetje elke dag championnentjes plukt''.
toen kwam ze, en zong:
drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, o deze lukt niet, ik ga wel verder. de man zij: en dat was lekker joh!!
een championetje tralalalala, twee championetje tralalalalala, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, drie, o deze lukt niet, ik ga wel verder. en vertelde dat ook aan de bar.
en zo ging het:
een championnetje tralalalala, twee championnetjes, tralalalalala, drie, drie, drie ,drie championetjes tralalalala, vier championetjes.....

Autsj!:)

er lopen 2 jagers door het bos, opeens van er een dood neer
de ander belt direct 112:
met de hulplijn, kan ik u helpen?
mijn vriend is dood neergevallen toen we aan het jagen waren, wat moet ik doen?
eerst moeten we zeker weten dat hij dood is...
het is even stil en even later hoort degene die aan de telefoon van 112 zit een harde knal.
dan komt de jager weer aan de telefoon: zo hij is dood, wat nu?

Groete, Donkervoort 270RS

BasPlankgas schreef:

toen kwam ze, en zong:
en zo ging het:

Ik moest hem twee keer lezen maar hij is goed!!:LOL:

@ Donkervoort 270RS: van je vrienden moet je het maar hebben jah!:)o_O

donkervoort 270RS schreef:

er lopen 2 jagers door het bos, opeens van er een dood neer
de ander belt direct 112:
met de hulplijn, kan ik u helpen?
mijn vriend is dood neergevallen toen we aan het jagen waren, wat moet ik doen?
eerst moeten we zeker weten dat hij dood is...
het is even stil en even later hoort degene die aan de telefoon van 112 zit een harde knal.
dan komt de jager weer aan de telefoon: zo hij is dood, wat nu?

Groete, Donkervoort 270RS

:LOL: hard!!

@ Donkervoort 270RS: van je vrienden moet je het maar hebben jah!

Twee duikboten zijn aan het voetballen in de woestuin als er opeens een pinguin aan komt lopen.
"Bôh, pinguin, doe je mee?" vraagt een van de duikboten aan de pinguin.
"Nee sorry, ik kan niet." zegt de pinguin gehaast. "Ik moet naar tekenles!"

:p Welkom in de wereld van míjn humor.

Twee koeien zitten ergens hoog in een boom, als er opeens een ijskast langs komt vliegen.
"Goh," zegt de ene koe tegen de andere. "die heeft vast ook hier ergens een nestje!"

Twee boeken zijn aan het schaken als er opeens een raaf langs komt lopen.
"Hé boeken, mag ik meedoen?" vraagt de raaf enthousiast.
Waarop een van de boeken zegt: "Maar raven kunnen toch helemaal niet schaken?"

:p

Niet grappig? Oké, deze dan:

Wat is de overeenkomst tussen een belgisch hoofd en de Bijlmerbajes?
Cellentekort

Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel stuk?
Je kachel.

(Autogerelateerd) Wat is het verschil tussen een Lada en een Lada Sport?
Bij de Lada Sport zit er een halve tennisbal op de trekhaak.

Welk dier bestaat voor driekwart uit wol?
De wolf.

Een belg komt met zijn hondje bij de dierenarts. Het arme beestje heeft maar drie pootjes, één oog en geen staart.
De dierenarts hoeft hem niet te onderzoeken om te zeggen: "Zal ik hem maar afmaken?"
De Belg kijkt op van zijn zielige hondje en kijkt de dierenarts dankbaar aan, waarna hij het beestje bij de dierenarts achterlaat.
Een dag later belt de Belg hoopvol de dierenarts op: "En, is mijn hondje al af?"

:LOL:

Mijn beste vriend gaat ervandoor met mijn vriendin.
Mijn beste vriend blijft dat echter ontkennen: "Ik ben je beste vriend niet!"

ik ken er nog een...

Wat is het toppunt van flauwe humor??

De grappen van wolli :):)

hou wel van zulke grappen, ze waren erg sterk! :D

d040.gif

je moet er een bakkie voor innemen, of een flinke toeter voor roken, maar dan zijn ze ook wel erg grappig...

a072.gif

Als je er flink wat achter over gooit zullen ze best grappig zijn, maar nu niet.

h015.gif

het is wit en het loopt in de wei...

een kudde yoghurt...

het is wit, staat op het veld en zo nu en dan ontploft er wat...

boemkool...

het is groen en het is geen tank...

stiekem toch een tank...

het is rood en hangt in de tweede kamer rond...

een ongestelde vraag...

het is rood, zit in een hoekje en wordt steeds kleiner...

een baby met een scheermesje...

het hangt in de boom en speelt piano...

Tonnie Eikel...

het is groen en heeft een piepklein geweitje...

een dophertje...

jahaha maar ik kwam een smilie tegen vanmiddag in de supermarkt aan de kassa die dat zei... heb ik een foto van gemaakt ik dacht: die moet maar op het AWF! o_O

Whaa, ik heb het te druk met werken om een mop op te zoeken... dus kan soms nog snel hier ff kijke...en dat was het dan.

Het is geel en als je op een knopje duwt is het rood...

Nee? Geen idee?

Een kuikentje in een mixer. :LOL:

hmm.
het laagste niveau:
wat is het verschil tussen een homo en zonnebrandolie ?

een homo is iemand die op andere mannen valt.
en zonnebrandolie beschermt je tegen uv-stralen

logisch toch ? :p

Het is geel en heeft een pootje
glaasje advocaat
het is geel en heeft twee pootjes
kuikentje
het is geel en heeft drie pootjes
gehandicapt kuikentje en 2 glaasjes advocaat.
enz

Komt een lada rijder bij de dealer. Man zegt tegen monteur:"een ruitenwisser voor mijn lada".
Zegt de monteur:"VERKOCHT".

Het is geel en als je erop staat wordt het rood. Een Kuikentje

Het is rood wit blauw en het vliegt door de lucht
KLM vliegtuig met bloedneus

Het is groen en als je het doorslikt ben je dood.
Biljart tafel

Terug
Bovenaan