Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:Ja, leuk ding. Maar eigenlijk ook zonde om dagelijks te gebruiken en door de pekel te jagen.
Gewoon Dirk zei:Ik weet nog wel een degelijke W201 te koop, is iets minder net dan deze 190E maar kan zeker nog jaren er tegenaan (onlangs is de koppakking vernieuwd). Handgeschakelde C180, doe maar een PB als je serieuze interesse hebt.
BENZine zei:Gewoon Dirk zei:Ik weet nog wel een degelijke W201 te koop, is iets minder net dan deze 190E maar kan zeker nog jaren er tegenaan (onlangs is de koppakking vernieuwd). Handgeschakelde C180, doe maar een PB als je serieuze interesse hebt.
Als het een C180 is dan kan het geen W201 zijn. Waarschijnlijk zal het dan een W202 (1e model C-Klasse) zijn, of is het een 190E 1.8 ?
ook veel niet-UtrechtersSjon77 zei:Kamp? Ik zie straatnaambordje Zandpad & een woonboot => dat is in Utrecht, tot enkele jaren terug lagen daar de seksschuiten (Hoe ik dat weet? Heel simpel: dat weet elke geboren en getogen Utreg'er)
Joël D. zei:Maar voorlopig is mijn auto-potje leeg, dus blijf ik maar even met de 155 rijden.![]()
Joël D. zei:Vanmiddag een impulsaankoop gedaan, nieuwe velgen! Volgende week ophalen!
*spannend*
Joël D. zei:Vanmiddag een impulsaankoop gedaan, nieuwe velgen! Volgende week ophalen!
*spannend*
Joël D. zei:Nee, geen Q4 velgen. Er staat nu wel een setje te koop, maar toch wel prijzig, en eigenlijk vind ik mijn huidige velgen toch mooier. Nadeel van mijn huidige set is dat ze overgespoten zijn, en dus de gepolijste rand missen. Ik had me toevallig net aangemeld bij een FB groep omdat ik op zoek was naar winterbanden voor de Punto van mijn moeder, toen ik de velgen tegenkwam. Eigenlijk hoorden ze daar helemaal niet (4x98, groep is voor 4x100). Prijs was ook goed, dus meteen toegehapt. Ze liggen wel bij Brussel in de buurt, maar gelukkig moet mijn vader binnenkort nog die kan op. Dus als alles goed gaat liggen straks deze velgen onder mijn auto.
![]()
Een nooit gemonteerde set van de velgen die ik al had. Maar dus wel met de gepolijste rand.![]()
Joe met trema l D met punt zei:Ja, leg er meteen een 20vt blok uit een Fiat Coupé in.![]()
Joe met trema l D met punt zei:Dit hing los in de bak, dat hoort volgens mij niet.
![]()
Morgen verder met knutselen.![]()
Engineer2 zei:Dat die sensor losligt (komt weleens voor) veroorzaakt nogal eens "stiekem" olieverlies. Maar als ik de foto zo bekijk is het niet alleen de sensor; zit een stukje van de aluminium behuizing aan vast. Dat is heel erg vreemd... gevolgschade? Als oorzaak kan ik het me niet voorstellen eigenlijk.
Joe met trema l D met punt zei:Er zit nog een stuk bak aan vast ja.... Ik denk een tand van het differentieel afgebroken (zie ook schade aan de het tandwiel van de snelheidssensor, die is ook kapot). Morgen maar even kijken wat de precieze oorzaak is.