A
Anoniem
Guest
Mooggie zei:bobo3 zei:We gaan kijken bij de Steilstreckecurve. De race is trouwens de RCN Rund Strecken challenge, 155 auto's aan de start en daarna zelf rijden om 19:00 uur. Beste tijd tot nu toe 10:30 min. Rijd veilig, maar nogal altijd sneller dan vele andere rijders.
Ah, de Steilstrecke, daar vlak voor de carrousel, daar ben ik ook wezen kijken in augustus. Flinke kuitenbuiter om daar tegenop omhoog te lopen trouwens kwam ik achter.
10:30 min is ook best een rappe tijd trouwens, zat zelf rond de 11:30 min bij mijn eerste 2 rondjes Nordschleife, maar speelde aardig op safe. Is ook wel te zien in dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=eAOOYdcklqY&feature=share&list=PLJjCVqS-syvf9aepcqlWLa5iI2YgXlJ3L
Tussen 6:55 en 8:10 kan je me spotten, waarbij ik al word ingehaald door een Swiftje.![]()
Ahhh, leuk. Vandaag 10:15 gehaald, wel zwetende oksels. Limiet zit vooral bij mij. Twee soorten mederijders mee gemaakt. Eigenlijk niemand die ongeveer net zo snel was als ik. Of ik werd ingehaald en kon echt niet volgen, geen kans, die kende de ring als hun broekzak en konden rijden. Zoiets van ook al doe ik nu mijn best, laat maar, geen kans. Een Civic crx die voorbij ging en werkelijk in de bochten bleef plakken. Gelukkig niet ingehaald door golfjes gti en dat soort. Maar wat is dat leuk zeg. Ook ringrijders meegemaakt die heel voorzichtig aan doen en die je zelf snel voorbij gaat. Morgen nieuwe kans.