Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Tja, dan moet je bellen en actie ondernemen. Als je wilt kan je alles er afhalen en meenemen.
Arjan. zei:Zat dat verschil niet in voor- of achterwielaandrijving?
244-55 zei:@D.Elzinga, die gerolde Kadett is zeker geen '84'er. Deze kleur groen, deze kleur stoelen en dit type dichte hoofdsteunen is alleen in de eerste Kadett D-jaren (79-81) geleverd.
Wouter82 zei:Nog Sierra's gezien bij Heijnen?
Astrawez zei:Heb je die wielkastverbreders er ook nog afgehaald?
Moderator
Sierra ghia zei:Wouter82 zei:Nog Sierra's gezien bij Heijnen?
Een maand terug stonden er 3 Sierra's..
2x een GT ( hatch en sedan ) en een Special, sedan ( daar kom je niet meer bij )
D. Elzinga zei:Onderlip heb ik nog naar gekeken, maar leek mij afkomstig van een andere, modernere auto en dus ook niet interessant.
danny1995 zei:Tja, erg stabiel oogt het niet, maar zolang de oud ijzer prijs niet echt beter wordt, zal de stapel nog wel toenemen:
De station, daar rechts is het nu een astra g of een V70.
Een V70 zie je namelijk niet veel op de hoop.
Astrawez zei:Mooie plaatjes weer Tim! Voor die eerste is geweldig! Om zo aan de muur te hangen op groot formaat!
Was die Corsa nou "grijs" van kleur, of "grijs" in de zin van "geen achterbank"?
Die in Woerden?MWH zei:@Jazz.; Ik heb je een pm gestuurd over een totaal rotte Samara die ik laatst spotte bij een garage. Jesse vroeg er ook al naar 'voor onderdelen', misschien dat je daar eens kunt informeren.
braadslee zei:Die Matiz lijkt mij een redelijk jonge... Zijn dat nou echt zulke slechte auto's dat ze na (wat is het nou deze facelift 8 jaar?) Op de sloop belanden?
Moderator
Barri zei:2. Een halve auto als tuinornament lijkt me wel leuk. Golf 1 of Golf 2, of een kenmerkende klassieker. Valt zoiets nog te kopen op een sloperij? Wel veel werk denk ik, om dan van alles te demonteren en door te slijpen.
Muddy Bandit zei:Ik zie dat de boswachter inmiddels ook op weg is naar de eeuwige jachtvelden... jammer.
Is trouwens geen Samurai maar een SJ410, deze stamt nog uit midden jaren '80