Sloperijfoto's, deel 3

Opzich niet nodig. Via die man die verkoopt kan je nog dingen ter plaatse regelen. Maar alleen door er langs te gaan helaas.

Zo nou ik ben ook even in de NOP geweest.
Ik kwam hier in de vorige eeuw voor het laatst(!?!?)
En geloof me wat een feest van herkenning, heerlijk, lekker geen probleem daar alles mag en kan, voor een redelijke prijs.
De balie is nog net zo als 20 jaar geleden, het is echt zo'n sloop van vroeger.
Ik kwam voor de audi's
Heb even een paar snelle foto's gemaakt, niet de allerbeste kwaliteit maar ja, excuus voor het ongemak.

Hee wat leuk een polo mk2, er staan er genoeg.
Foto-P3GAI6AC-D.jpg

Een golf 1 een 2 en een kever, golfjes twee zijn er genoeg, wel veel kaal geplukt.
Foto-TW6D74DT-D.jpg

Rechts een golf 2 GL links een eerste type vento
Foto-HFDPLDPV-D.jpg

Tja hier was het me om te doen, toch maar niet gedaan,mijn deur is roest vrij,maar niet mooi van kleur, deze is mooi van kleur maar niet roest vrij.
Moest overigens maar 30 euro kosten. Er voor staat nog net zichtbaar een jetta1
Foto-RG7OBJTU-D.jpg

En weer een golf2
Foto-W3JNTJQQ-D.jpg

Corrado, polo2, audi 100.
Foto-ATF3GU7Y-D.jpg

oa een jetta2
Foto-3FNBV4G6-D.jpg

Rijtje volvo 2, 3 en 4 series
Foto-HDCRB47J-D.jpg

Fiat en seat terra voor de liefhebbers.
Foto-IE44XUPM-D.jpg

Foto-HLAW8VCV-D.jpg

Leuke lancia. (die van de club van vier, saab fiat lancia en ehh..)
Foto-SOVHZA6W-D.jpg

achterin een bmw e21, e30's waren er ook nog net als een e30 vijfdeurs!, die ligt boven die rode.
Foto-VCVBETC8-D.jpg

c- kadettje leuk ding in een leuke kleur
Foto-SKNQUC4N-D.jpg

Dat was het weer.
Geen japanners gezien, later kwam ik er achter dat als je de het afdalende betonnen pad afloopt je gelijk naar links moet.

Waar is dit? Zie een gele polo 6n staan, Ben benieuwd naar het kenteken als dat nog ergens te vinden was. (en misschien onderdelen, lijkt dezelfde kleur te zijn)

Pobresh zei:
Waar is dit? Zie een gele polo 6n staan, Ben benieuwd naar het kenteken als dat nog ergens te vinden was. (en misschien onderdelen, lijkt dezelfde kleur te zijn)
Dat kan er maar 1 zijn: GAOS Emmeloord. Misschien wel de mooiste sloop van NL.

Weer een foto-update van Van Olst Nunspeet.
Eerst even de foto's van deze week, die van vorige week volgen later.
Deze Alfa Romeo 147 facelift was net vandaag binnen gebracht. Moest van de verzekering persé gesloopt worden. Doodzonde, want de auto had maar kleine voorschade en was duidelijk van een liefhebber geweest. Wielen zijn nagenoeg nieuw en interieur is onberispelijk:
Alfa Romeo 147 , 64-RZ-ZF by Danny van de Streek, on Flickr
Nog een Alfa, nu een 146, volgens mij met lederen interieur uit een 147:
Alfa Romeo 145 by Danny van de Streek, on Flickr
En nog een 147, al was de Mercedes 200 het doel van de foto, maar omdat er volk bezig was die te strippen heb ik hem maar even op deze manier erop gezet, gaat namelijk ook weer naar Egypte:
Mercedes Benz 200 , SR-FS-63 by Danny van de Streek, on Flickr
Audi 80 Cabrio met schade, nog niet afgemeld, maar ging wel voor de sloop:
Audi 80 Cabrio by Danny van de Streek, on Flickr
Honda CRX in leuke kleur:
Honda CRX Del Sol by Danny van de Streek, on Flickr
Gebroederlijk tesamen:
Renault Twingo + Renault Clio by Danny van de Streek, on Flickr
De ST aangeklede Mondeo vanbinnen voor wie nog interesse heeft in delen ervan:
Ford Mondeo , 97-JD-NB by Danny van de Streek, on Flickr
Deze Explorer staat al een jaartje te wachten op een nieuw baasje, inmiddels omringd door sloopauto's:
Ford Explorer by Danny van de Streek, on Flickr
Dan de grootste opvallend heden.
Zonde van deze Passat:
Volkswagen Passat by Danny van de Streek, on Flickr
En deze Renault 11. Tijd aan het zoeken geweest voor het kenteken. Toen kwam ik een verzekeringskaart tegen met LZ-74-RN. Ik dat dus net intypen op google, blijkt dat dat van een Renault 5GT is die al jaren is gedemonteerd. Maar de combinatie van dit kenteken en Renault 11 gaf wel een hit als LZ-64-RN en laat dat kenteken nu wel een Renault 11 zijn die twee dagen terug is gedemonteerd. Domme verzekering o_O
Renault 11 , LZ-64-RN by Danny van de Streek, on Flickr

Écht zonde van die eerste 147 zeg! De Passat is ook zeker jammer, maar daar is dan ook niet al te zuinig mee omgegaan zo te zien.
Van de Renault 11 slingeren nog foto's op Flickr. Foto1 en foto2.

Haha, dank voor de foto's, aan de hand van die foto's kwam ik tot het juiste kenteken bij het uploaden :D
Inderdaad echt zonde van die Alfa, ik heb er zelf een goede carkit uitgehaald (Parrot MKI 9200 voor 50 euro is niet verkeerd :LOL: ) , maar heb na die tijd de radio en overige panelen weer netjes op hun plek gedrukt, het voelt niet echt aan als een sloopauto :( . De medewerker zei dat hij vandaag ook al iemand had die hem graag compleet had willen kopen, maar dat dat dus niet mocht van die verzekering.

Er is wel een oplossing voor: gewoon een kenteken van een "wel-sloopwaardige maar niet-sloop-plichtige" 147 erop, en gaan! :)

Maar waar ligt dan de grens? Parrot eruit mag, maar hoe zit het met het interieur, en de velgen en nieuwe banden? Ik neem aan dat de verzekering het gaat om de auto, het chassisnummer.

Barri zei:
Maar waar ligt dan de grens? Parrot eruit mag, maar hoe zit het met het interieur, en de velgen en nieuwe banden? Ik neem aan dat de verzekering het gaat om de auto, het chassisnummer.

Ja, dat bedoel ik inderdaad ook, de auto mag niet meer op de weg komen, dus mag enkel in delen worden verkocht. Gelukkig niet zoals in Engeland dat ze hem direct in de schredder gooien.

danny1995 zei:
Barri zei:

Ja, dat bedoel ik inderdaad ook, de auto mag niet meer op de weg komen, dus mag enkel in delen worden verkocht. Gelukkig niet zoals in Engeland dat ze hem direct in de schredder gooien.

Toch wel megazonde zeg....mooie auto

Ik snap die egyptenaren eigenlijk ook niet hoor, wat moeten die nu met zo'n oude wagen? ze willen toch ook wel eens wat nieuwers?
Of zou hij naar een echte liefhebber gaan daar?

dat 11'je was wel erg leuk...

afgelopen maandag even een rondje sloop gedaan. allereerst een rijtje bij van de mosselaar in Dongen. Het mooiste daar heb ik helaas niet op de foto kunnen krijgen. 1 van de grote loodsen stond een klein beetje open met een medewerker erbij die aan het slot aan het prutsen was. Binnen stond een heel scala aan oude Dafs en amerikaanse vrachtwagens en brandweerwagens . Ik schat allemaal jaren 50/60, dikke laag stof erop! echt prachtig! even staan praten met de man en alle loodsen staan vol met dit soort stillevens, helaas geen blik geworpen in de andere aanwezige loodsen, ik ben wel erg benieuwd wat daar dan allemaal in staat!

Visa diesel:
Untitled by twan238, on Flickr
semi strakke opel:
smetteloos interieur:
een 21 Nevada!
en in Breda nog deze Coupe:

Zonde van die Kadett en de Coupé
En jammer dat de Passat een echte Nederlandse was, ik had gedacht dat het een import zou zijn. Gelukkig was het niet echt een nette Passat, vooral de wielkasten waren behoorlijk rot.

danny1995 zei:
Weer een foto-update van Van Olst Nunspeet.
Eerst even de foto's van deze week, die van vorige week volgen later.
....
Nog een Alfa, nu een 146, volgens mij met lederen interieur uit een 147:

Dat is een Alfa 145 met een nogal zeldzame Zender bodykit. Zo te zien helemaal compleet: dakspoiler, sideskirts, voor- en achterbumper. Het interieur is een origineel op de 145 geleverd Momo-interieur. Zelfs de deurkaarten zitten erbij. Zonde dat dit op de sloop ligt. Ik hoop dat iemand het op gaat halen.

89914841-4360-414D-9D20-FB5DCB6E4DEA.png

AC91EF07-6FDA-4A7C-B7E4-80B91AF88FD1.png

2CA3E512-8E22-4A04-8C88-8CEEF5AE1645.png

rzasa zei:
Misschien even linken naar het Alfa-forum? Ben je daar actief Joachim?
Bedankt Rzasa, voor de tip. Ik heb al een bericht op het Scarb-forum geplaatst. Ook net een e-mail naar Van Olst gestuurd. Als de prijs goed is dan haal ik het misschien zelf wel op.

danny1995 zei:
En deze Renault 11. Tijd aan het zoeken geweest voor het kenteken. Toen kwam ik een verzekeringskaart tegen met LZ-74-RN. Ik dat dus net intypen op google, blijkt dat dat van een Renault 5GT is die al jaren is gedemonteerd. Maar de combinatie van dit kenteken en Renault 11 gaf wel een hit als LZ-64-RN en laat dat kenteken nu wel een Renault 11 zijn die twee dagen terug is gedemonteerd. Domme verzekering o_O

Dood zonde, je ziet ze echt nooit meer in het wild. Mijn kenteken begint ook met LZ, en is van iets later dan deze.

Het is jammer, maar aangezien er op de foto hierboven al roest op de achterklep te zien is en ook het voorspatbord links was doorgeroest, verwacht ik dat de onderhuidse staat te ver heen moet zijn geweest om hem nog op te lappen.

Hierbij nog foto's van twee weken terug die nog op de telefoon stonden.
Volgens mij zocht iemand pas een kabelboom van een E36 cabrio:
BMW 3-serie cabrio by Danny van de Streek, on Flickr
Deze 205 is inmiddels verwerkt tot een compacte roadster door de lokale brandweer:
Peugeot 205 by Danny van de Streek, on Flickr
De Passat van pas had volgens mij een wat aparte achterbumper, iemand die het herkend?
Duikje genomen?
Toyota Yaris by Danny van de Streek, on Flickr

En van vandaag.
Erg bizar, twee X5-en van dezelfde generatie in dezelfde kleur met beiden brandschade naast elkaar, klinkt haast crimineel:
2x BMW X5 by Danny van de Streek, on Flickr
2x BMW X5 by Danny van de Streek, on Flickr
Alweer een verwaarloosde Pregio, zo zie je ze noot, zo ineens dubbelop:
Kia Pregio by Danny van de Streek, on Flickr
De 145 van voren:
En als afsluiter een Tigra:
Opel Tigra by Danny van de Streek, on Flickr

Lang geleden dat ik hier iets op het forum heb gepost, maar dit kon ik niet aan jullie voorbij laten gaan. Dit is een collectie met foto's van een 'Urban Exploring' site. Urban exploring is het bezoeken en fotograferen van infrastructuur gemaakt door de mens, meestal verlaten gebouwen of niet openbaar toegankelijke locaties.

Vaak zijn de locaties niet openbaar en is het de sport om deze te vinden. Vaak maken de Urban Explorers hun locaties niet openbaar, uit angst voor vandalisme.

IMG_0209.jpg

IMG_0218.jpg

IMG_0222.jpg

IMG_0227.jpg

IMG_0229.jpg

IMG_0236.jpg

IMG_0239.jpg

IMG_0245.jpg

IMG_0254.jpg

IMG_0263.jpg

IMG_0266.jpg

IMG_0269.jpg

Een opvallende verschijning tussen al dat 'oude' spul
IMG_02721.jpg

IMG_0275.jpg

IMG_0290.jpg

IMG_0293.jpg

IMG_0296.jpg

IMG_0299.jpg

IMG_0302.jpg

IMG_0197.jpg

IMG_0203.jpg

IMG_0206.jpg

Deze foto's zijn niet door mij gemaakt, maar enkel hier geplaatst om te delen. Deze foto's komen van Urbexenzo.nl

ik weet waar deze auto's staan..enige tijd geleden, dacht vorig jaar, heb ik hier ook foto's van gemaakt...al was dat wel alleen vanaf de buitenkant....op de zwarte Corsa zitten kentekenplaten die niet bij die auto horen..

Volgens mij ken ik deze locatie ook. Het ligt ook niet bepaald afgelegen, maar gewoon aan een vrij drukke hoofdweg. Des te opmerkelijker dat het er al jaren zo uitziet. Dat klapbord dat op de eerste foto staat ziet er uit alsof het er elke ochtend opnieuw wordt neergezet, terwijl dat er ook al jaren zo staat. Je vraagt je toch af wat het verhaal achter deze plek is.

Ik zoek op dit moment Fiat Argenta onderdelen voornamelijk carrosserie, iemand hier ideëen?

Radar zei:
ik weet waar deze auto's staan..enige tijd geleden, dacht vorig jaar, heb ik hier ook foto's van gemaakt...al was dat wel alleen vanaf de buitenkant....op de zwarte Corsa zitten kentekenplaten die niet bij die auto horen..
Wat is de locatie van deze auto's? Zou graag zelf een keer een kijkje nemen (van de buitenkant)

bellamacchina zei:
Ik zoek op dit moment Fiat Argenta onderdelen voornamelijk carrosserie, iemand hier ideëen?

Ik heb hier nog een linker voorscherm, nieuw origineel fiat plaatwerk. heb je daar wat aan ?

Mocht er heel toevallig iemand in de buurt van Austerlitz komen en zin hebben om even te kijken..
Ik ben benieuwd wat voor een lip/spoiler hier voorop zit. Hij komt me zo niet bekend voor namelijk.
Verder lijken er wielkastverbreders op te zitten (ook best interessant). Ook ben ik érg nieuwsgierig naar het kenteken. :p
$_85.JPG

Ik hoopte al dat jij zou reageren. ;) Zou je dan ook kunnen kijken naar de rechter spiegel. Deze is origineel van een D Caravan afkomstig (groter formaat). Als die nog netjes is dan wil ik die zeker wel hebben. :)

He wat tof, ik ken die garage ook wel, heb er ook een paar keer al voor gestaan!

Kan je "gewoon" ergens langs naar binnen? Is het hele terrein verlaten? Weet iemand dat? Antwoorden zijn misschien via PM beter om te versturen ;)

Ooit eens daar als klein knakkertje in de omgeving van Hogersmilde op vakantie geweest, kan me herineren dat er ook een sloperijtje achter een garage bedrijf zat, misschien wel deze dus.
Vanaf het fietspad kon je de stapel duidelijk zien, ik heb wat vanaf dat pad dromerig zitten kijken naar oa een A ascona.

Leuk zeg, dat is vlakbij mijn oma!

Altijd al willen weten wat er achter het raam zat.
Zal mijn oma eens vragen of ze de achtergrond hiervan weet.

Rob

Terug
Bovenaan