Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan er maar 1 zijn: GAOS Emmeloord. Misschien wel de mooiste sloop van NL.Pobresh zei:Waar is dit? Zie een gele polo 6n staan, Ben benieuwd naar het kenteken als dat nog ergens te vinden was. (en misschien onderdelen, lijkt dezelfde kleur te zijn)
Barri zei:Maar waar ligt dan de grens? Parrot eruit mag, maar hoe zit het met het interieur, en de velgen en nieuwe banden? Ik neem aan dat de verzekering het gaat om de auto, het chassisnummer.
danny1995 zei:Barri zei:Maar waar ligt dan de grens? Parrot eruit mag, maar hoe zit het met het interieur, en de velgen en nieuwe banden? Ik neem aan dat de verzekering het gaat om de auto, het chassisnummer.
Ja, dat bedoel ik inderdaad ook, de auto mag niet meer op de weg komen, dus mag enkel in delen worden verkocht. Gelukkig niet zoals in Engeland dat ze hem direct in de schredder gooien.
danny1995 zei:Weer een foto-update van Van Olst Nunspeet.
Eerst even de foto's van deze week, die van vorige week volgen later.
....
Nog een Alfa, nu een 146, volgens mij met lederen interieur uit een 147:
Alfa Romeo 145 by Danny van de Streek, on Flickr
Bedankt Rzasa, voor de tip. Ik heb al een bericht op het Scarb-forum geplaatst. Ook net een e-mail naar Van Olst gestuurd. Als de prijs goed is dan haal ik het misschien zelf wel op.rzasa zei:Misschien even linken naar het Alfa-forum? Ben je daar actief Joachim?
danny1995 zei:En deze Renault 11. Tijd aan het zoeken geweest voor het kenteken. Toen kwam ik een verzekeringskaart tegen met LZ-74-RN. Ik dat dus net intypen op google, blijkt dat dat van een Renault 5GT is die al jaren is gedemonteerd. Maar de combinatie van dit kenteken en Renault 11 gaf wel een hit als LZ-64-RN en laat dat kenteken nu wel een Renault 11 zijn die twee dagen terug is gedemonteerd. Domme verzekering
Renault 11 , LZ-64-RN by Danny van de Streek, on Flickr
Renault 11 , LZ-64-RN by Danny van de Streek, on Flickr
danny1995 zei:De Passat van pas had volgens mij een wat aparte achterbumper, iemand die het herkend?
Volkswagen Passat by Danny van de Streek, on Flickr
Hoe doe ik dat? Bij mij worden ze namelijk automatisch verkleind.929V6 zei:Ik zie alleen maar kleine stukjes foto, kun je ze misschien verkleinen naar 800x600?
Wat is de locatie van deze auto's? Zou graag zelf een keer een kijkje nemen (van de buitenkant)Radar zei:ik weet waar deze auto's staan..enige tijd geleden, dacht vorig jaar, heb ik hier ook foto's van gemaakt...al was dat wel alleen vanaf de buitenkant....op de zwarte Corsa zitten kentekenplaten die niet bij die auto horen..
bellamacchina zei:Ik zoek op dit moment Fiat Argenta onderdelen voornamelijk carrosserie, iemand hier ideëen?