Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:Als er nu een berg stalen velgen zou liggen dan herkende ik er zeker veel...
Astrawez zei:Vandaag in Köln wat sloperijen af geweest. Op de Vogelsanger Strasse zit een compleet industrieterrein vol met kleine sloperijtjes, handelaren, en garages. En druk dat het er was, echt niet normaal!!
(...)
Bij de rest van de sloperijtjes zijn we niet geweest. Het was daar ten eerste een ongelofelijke zooi, en ten tweede stonden allerlei ongure types ons aan te kijken. Niet echt prettig om daar je auto neer te zetten.. Maargoed, we hebben het overleefd.
classicfinds zei:Het is een fijne sloperij idd. De prijzen zijn echt geweldig. Ik had zeker op drie keer zo veel gerekend, maar ik hoefde toch maar gewoon 10 eurie te betalen. En je kunt ook best lachen met de mensen die er werken. Scheldend en tierend was de eigenaar bezig om te proberen een op zijn zij gekiepte ka weer recht te zetten. In zijn eentje natuurlijk niet makkelijk. Dus de woorden idioten en niet te geloven (gekuiste christelijke versie van de echte taal) vlogen in het rond en ook de klacht dat hij op zijn zij lag. Uiteraard aangeboden om een handje te helpen. Maar dat hoefde niet. Maar de sfeer was meteen volledig ok. Hij waardeerde het gebaar. Hij sommeerde de heftruck voor het werk, en de onderdelen waren daarna zoals gezegd gewoonweg geschonken. Want anders kan ik het niet omschrijven.
PascalD zei:classicfinds zei:Het is een fijne sloperij idd. De prijzen zijn echt geweldig. Ik had zeker op drie keer zo veel gerekend, maar ik hoefde toch maar gewoon 10 eurie te betalen. En je kunt ook best lachen met de mensen die er werken. Scheldend en tierend was de eigenaar bezig om te proberen een op zijn zij gekiepte ka weer recht te zetten. In zijn eentje natuurlijk niet makkelijk. Dus de woorden idioten en niet te geloven (gekuiste christelijke versie van de echte taal) vlogen in het rond en ook de klacht dat hij op zijn zij lag. Uiteraard aangeboden om een handje te helpen. Maar dat hoefde niet. Maar de sfeer was meteen volledig ok. Hij waardeerde het gebaar. Hij sommeerde de heftruck voor het werk, en de onderdelen waren daarna zoals gezegd gewoonweg geschonken. Want anders kan ik het niet omschrijven.
Ik weet niet of hun moeder nog leeft...maar die kan ook een aardig potje schreeuwen....
classicfinds zei:PascalD zei:classicfinds zei:Het is een fijne sloperij idd. De prijzen zijn echt geweldig. Ik had zeker op drie keer zo veel gerekend, maar ik hoefde toch maar gewoon 10 eurie te betalen. En je kunt ook best lachen met de mensen die er werken. Scheldend en tierend was de eigenaar bezig om te proberen een op zijn zij gekiepte ka weer recht te zetten. In zijn eentje natuurlijk niet makkelijk. Dus de woorden idioten en niet te geloven (gekuiste christelijke versie van de echte taal) vlogen in het rond en ook de klacht dat hij op zijn zij lag. Uiteraard aangeboden om een handje te helpen. Maar dat hoefde niet. Maar de sfeer was meteen volledig ok. Hij waardeerde het gebaar. Hij sommeerde de heftruck voor het werk, en de onderdelen waren daarna zoals gezegd gewoonweg geschonken. Want anders kan ik het niet omschrijven.
Ik weet niet of hun moeder nog leeft...maar die kan ook een aardig potje schreeuwen....
Ha ha ha, maar even zonder dollen. Niks dan lof over de sloperij en de mensen.
Hoe komt het dat die Prelude al zo snel op de sloop is beland? Staat maar iets langer dan een jaar op kenteken.Timo1990 zei:
Sierra ghia zei:classicfinds zei:PascalD zei:classicfinds zei:Het is een fijne sloperij idd. De prijzen zijn echt geweldig. Ik had zeker op drie keer zo veel gerekend, maar ik hoefde toch maar gewoon 10 eurie te betalen. En je kunt ook best lachen met de mensen die er werken. Scheldend en tierend was de eigenaar bezig om te proberen een op zijn zij gekiepte ka weer recht te zetten. In zijn eentje natuurlijk niet makkelijk. Dus de woorden idioten en niet te geloven (gekuiste christelijke versie van de echte taal) vlogen in het rond en ook de klacht dat hij op zijn zij lag. Uiteraard aangeboden om een handje te helpen. Maar dat hoefde niet. Maar de sfeer was meteen volledig ok. Hij waardeerde het gebaar. Hij sommeerde de heftruck voor het werk, en de onderdelen waren daarna zoals gezegd gewoonweg geschonken. Want anders kan ik het niet omschrijven.
Ha ha ha, maar even zonder dollen. Niks dan lof over de sloperij en de mensen.
Klopt, je kunt er veel voor weinig halen en in voor hun doen zijn ze vriendelijk.
Ik ben ook een veel geziene gast en haal er regelmatig ( tip ook mensen ) wat weg daar.
Nu je het zegt, moeders heb ik al een tijd niet meer gehoord... wat een visw**f is dat zeg, die hoorde je aan de overkant op het grote terrein nog.
Het is wel lomp om door de grote stapel te lopen als het terrein helemaal vol en gestapeld is, als ze met de heftruck rondrijden dan kun je beter maar opletten.
Ik heb wel eens gezien dat ze de hele stapel aanschoven met de heftruck terwijl er mensen tussen liepen, een stapel of 4 schoven zó op en om ook maar niet te spreken over de wrakken die half/half bovenop gekwakt lagen.... wat dat betreft kijken ze nergens naar.