Sloperijfoto's, deel 3

Gijs571 zei:
Ouwediesel zei:
Over slopen gesproken, hier worden naar het lijkt de laatste partij nog rijdende Dafjes en een grote partij andere oldtimers aan hun einde geholpen.
Oerzonde gewoon. Waarom is die "autosport" ooit uitgevonden eigenlijk?
En dan proberen wij via dit topic een spatbord van een Daf te redden door er met foto's en beschrijvingen ruchtbaarheid aan te geven en elders in het land rost men de schaarse onderdelen gewoon tot moes. Ik wist niet dat dit nog gebeurde met Dafjes. Als je kijkt naar de aantallen die er nog op de NL wegen zijn dan neemt hun aantal op deze manier in absolute aantallen en in percentages snel af.
Maar deze discussie is al uitvoerig gevoerd in een ander topic onder "Autoliefde roest niet". Laten we er maar niet opnieuw mee starten.
 
Wegen der Umweltprämie überfüllter Autofriedhof in Nordbayern

800px-Autofriedhof_Umweltpraemie_001.JPG
 
Ouwediesel zei:
Wegen der Umweltprämie überfüllter Autofriedhof in Nordbayern
Deze foto's zijn 4 jaar geleden genomen , in september 2009 toen inderdaad de Umweltprämie in Duitsland van kracht was, er zijn toen veel goede auto's onnodig vernietigd, ik zie het als regelrechte kapitaalvernietiging. In feite aangevend dat onze consumptiemaatschappij tegen zijn limiet van consumeren aanloopt.

Dit terwijl de overheid blijft zeggen ,mensen vooral doorgaan met consumeren anders draait de economie niet goed ( dit is wat premier Rutte dit voorjaar zei door toch vooral die nieuwe auto te kopen i.p.v de oude auto ).

Op dit moment is voor de inwoners van Den Haag onder bepaalde voorwaarden weer een sloopregeling in het leven geroepen, onder het motto redt het milieu :) . Ik ben benieuwd of steden zoals Utrecht en Amsterdam op dit gebied in de toekomst nog iets gaan doen.
 
Jammer dat ie na 57 jaar overleefd te hebben in handen van de verkeerde is gekomen.
Al kan je hem niet echt goed beoordelen met die foto's. Het kenteken wordt ook niet door vwe herkend (langslaper?).
 
Ach jee, begint die discussie over bangeren hier ook al...:confused:
Kijk nu eens hoe zo'n auto na een tik al compleet in elkaar kroepoekt... en bedenk daarbij dat auto's uit die tijd veel steviger gebouwd waren als het huidige auto-aanbod met moderne kreukelzones... beseffen jullie dan nog niet dat het allemaal compleet vergane glorie is wat anders gelijk in de pers verdwijnt?

Ik ben zelf oldtimerliefhebber, en voor restauraties koop ik voor een habbekrats een donorauto waarvan nog enkele dingen bruikbaar zijn die ik nodig ben.
En raad eens wat ik met de rest doe?... juist ja, nog eventjes lol maken en daarna kiloprijs vangen.
Heb in het verleden al vaak genoeg geleurd met onderdelen, is slechts tijd verspillen en een hoop ergenis aanhalen.
Eerst voor een onderdeel een advertentie plaatsen, vervolgens nog weer diverse mails over en weer, dan tijd vrij maken voor afspraken (die de helft van de tijd niet op komen dagen) en vervolgens ter plekke ook nog af gaan kraken en de helft maar willen betalen... dan ben ik er wel klaar mee, dan steek ik er echt geen tijd en moeite meer in om een net bumpertje voor € 10,= nog een 2e kans te geven.

Ik demonteer direct wat ik kan gebruiken en evt. op reserve wil houden (dus echt geen 10 stuks linker achterlichten), de rest bied ik aan bij serieuse liefhebbers die ik ken, en daarna is het snel de beuk erin want ik ben m'n ruimte ook hard nodig.
 
Ben bij die bangerrace geweest waar onder andere die Ford Consul zijn plat gereden maar kan je vertellen dat de meeste auto's die mee doen echt super rot zijn en het restaureren niet meer waard.
 
@ Muddy Bandit: +1 (y)

Overdreven sentiment.

Ik vind het ook zonde, maar als ik de asbak hier op mijn bureau zie liggen daar nog niet echt helemaal opgerookte sigaretten liggen.
Die ga ik echt niet bewaren voor ooit. :D Opgebruikt is opgebruikt.

Stel dat elke auto bewaard zou worden, dan heb je geen klassiekers meer maar veel oud roest die geen van allen het opknappen meer waard zijn.


Just my 2 cents.


Greetzz Renate.
 
Het ware veel mooier geweest als die consul zijn einde had gevonden ergens in een bos of weide, rustig één worden met de natuur.
Het zal idd altijd een oeverloze discussie blijven, maar het feit is toch dat er, afgaande op die foto's, nog een massa nette onderdelen vernield wordt.

En katsverrot of niet... Vind het nog steeds zéér respectloos tegenover een klassieker om hem nog zo te laten afzien op zijn oude dag...
 
opelfreak zei:
Het ware veel mooier geweest als die consul zijn einde had gevonden ergens in een bos of weide, rustig één worden met de natuur.
Het zal idd altijd een oeverloze discussie blijven, maar het feit is toch dat er, afgaande op die foto's, nog een massa nette onderdelen vernield wordt.

En katsverrot of niet... Vind het nog steeds zéér respectloos tegenover een klassieker om hem nog zo te laten afzien op zijn oude dag...

Helemaal mee eens, zo'n Consul bijvoorbeeld is ook nog eens uiterst zeldzaam tegenwoordig (met name dankzij de Engelse bangerracers:rolleyes:). Snap de lol ervan gewoon niet, pak toch gewoon een dertien-in-een-dozijn Astra F of Golfje III als je zonodig iets wilt slopen!
 
1380485_562575283796735_316701056_n.jpg


Stond op de Facebookpagina (jawel!) van een grote autosloperij vlak over de grens bij Emmen. Autosloperij Kempers in Meppen (aan A31).
 
Die simca's zijn ook leuke dingen, al is een cursus lassen en plaatwerken wel serieus aan te bevelen als je ermee wilt blijven rijden.:)

Maar daar heb je ook zoiets, kunnen we gelijk even een banger-rekensommetje op los laten.
In goede staat vind je ze al voor pakweg € 2500,=, onderdelen zijn ruim voorradig en kosten weinig, dus wat is dan de marktwaarde van een verrotte sloper nog?
Kom je ook op hooguit 2x kiloprijs (pakweg 250 euro), daar kan een demontagebedrijf dus niet veel tijd in steken als er ook nog winst op gemaakt moet worden.
De schrootwaarde ligt al op zo'n 125 euro (die je dus altijd vangt), je demonteert voor eigen gebruik wat benodigde onderdelen waar je anders ook 125 euro voor neertelt, en je hebt dus eigenlijk een bangerwagen die je niets kost maar waar je nog wel een paar dagen lol mee kunt maken... zo simpel ligt het gewoon.
 
Barri zei:
Aan de andere kant: hij is zó zeldzaam dat er ook geen vraag is naar onderdelen... :)

Dat kan wel kloppen ja. Er zijn er op dit moment nog 18 bekend in NL (waarvan 9 import).

Van deze Austin A60 zijn er op dit moment nog 27 bekend..
10579617786_4312d05eb4_o.jpg


Hier zijn er overigens ook 2 dé man! Met een Granada lijkenwagen en W123 ambulance. o_O
10579857433_19baefba84_o.jpg
 
the Fox zei:
Gijs571 zei:
Ouwediesel zei:
Over slopen gesproken, hier worden naar het lijkt de laatste partij nog rijdende Dafjes en een grote partij andere oldtimers aan hun einde geholpen.
Oerzonde gewoon. Waarom is die "autosport" ooit uitgevonden eigenlijk?
En dan proberen wij via dit topic een spatbord van een Daf te redden door er met foto's en beschrijvingen ruchtbaarheid aan te geven en elders in het land rost men de schaarse onderdelen gewoon tot moes. Ik wist niet dat dit nog gebeurde met Dafjes. Als je kijkt naar de aantallen die er nog op de NL wegen zijn dan neemt hun aantal op deze manier in absolute aantallen en in percentages snel af.
Maar deze discussie is al uitvoerig gevoerd in een ander topic onder "Autoliefde roest niet". Laten we er maar niet opnieuw mee starten.

Toch even een reactie. Het weekeinde dat dit gebeurde was ik op weg om mijn huidige Daf station te kopen. Ik ben achter enkele van de verracete dafjes aan geweest om er ene te redden voor mij zelf. Maar de bedragen die men bied om een Daf te kopen om maar mee te kunnen doen met die races is soms echt vreemd hoog. En dat alleen maar om hem dus plat te rijden. Ene reed er mee met lichtmetaal er onder, erg zeldzaam en duur. Ik weet dat diverse mensen van de Dafclub achter die velgen aan gegaan zijn. Maar nee, dat moest blijven zitten wnt dat was "ruig" zo sprak de eigenaar. Dat kan ik niet volgen.
Uiteindelijk heb ik er van die race dus geen een kunnen redden. Maar ik heb wel letterlijk die zelfde zaterdag een Daf gekocht waar bij had ook geprobeerd was om hem er voor te kopen in de buurt van de races. Met pijn in mijn hart zag ik op de weg er heen "mijn " coupe waar ik achteraan was geweest op een gegeven moment op een trailer langs komen. Op weg naar zijn dood. Een vrij nette auto. Waar ik dus ook gewoon net geld voor had willen betalen (en der halve denk ik dat ik enig recht van spreken heb). Maar ik betaal geen prijs die de marktwaarde ver overstijgt omdat de mensen hem persee wilde plat rijden.
De oude achteruitrijraces was en ben ik een fan van. Die tijd was een daf een oud ding. Banger races vind ik nog steeds erg leuk. Maar classic bangerraces kan ik geen begrip voor opbrengen als men er nette redbare auto's voor vermoord. De ouwe barrels vind ik prima.
 
Gijs571 zei:
Ouwediesel zei:
Over slopen gesproken, hier worden naar het lijkt de laatste partij nog rijdende Dafjes en een grote partij andere oldtimers aan hun einde geholpen.
Oerzonde gewoon. Waarom is die "autosport" ooit uitgevonden eigenlijk?

Er gaat zelfs een Daf station plat. Daar kan niemand van zeggen dat er geen vraag naar is. Want alleen een half redelijke achterklep brengt al veel geld op. En we zullen maar zwijgen naar alle andere plaatwerk.
 
classicfinds zei:
De ouwe barrels vind ik prima.

Dat zeg je goed, maar wat zijn ouwe barrels....
Ik vind die dafjes ook maar ouwe barrels, waren 30 jaar terug al auto's met een zeer hoog ouwe van dagen gehalte en dat is nog altijd zo.
Jij zal dat misschien van oude mazda's vinden.

Dus misschien heeft de persoon in kwestie geen probleem met het plat rijden van dafjes, maar wel met bv. oude fordjes.
 
Gijs571 zei:
Nooit gedacht zulke auto's op een sloop te zien. Wel een beetje zonde vindt ik.

Japan heeft een consumptiemaatschappij die wat verder gaat dan de onze, een auto of motorfiets wordt daar eerder weggedaan als bij ons. Zo te zien staan/liggen sommige wagens daar al heel lang.

Wat betreft de bangerraces, persoonlijk een liefhebber van dit soort races en de classics zijn inderdaad meestal oude rotte bakken, al is er bij een aantal wel een soort ongeschreven competitie om met iets zo zeldzaam mogelijks op de proppen te komen (en hebben daar ook geld voor over).

Het filmpje plaatste ik om de race met de Dafjes, omdat er een coupé en een station meereden die mij opvielen en er nog Dafjes met dat oude spitse front meereden. Bij deze race bekroop mij ook het "wat zonde"-gevoel.
 
Ik heb ooit eens gelezen dat er in Japan na een aantal jaren een extreem strenge inspectie is (was?) voor auto's, die voor velen niet rendabel is om te halen. Auto's worden dus verschroot en er worden nieuwe aangeschaft, analoog aan onze slooppremie. Daarom hoeven/hoefden ze niet lang mee te gaan en werd er ook niet of nauwelijks gewerkt aan roestpreventie voor de thuismarkt.
 
Nog eentje voor de banger-liefhebbers. :)

Voor wie echt de blits wil maken, een Ferrari.

1175456_10151858999041552_417820252_n.jpg


Het was overigens een kaal roestig karkas,.
 
marcel21674 zei:
classicfinds zei:
De ouwe barrels vind ik prima.

Dat zeg je goed, maar wat zijn ouwe barrels....
Ik vind die dafjes ook maar ouwe barrels, waren 30 jaar terug al auto's met een zeer hoog ouwe van dagen gehalte en dat is nog altijd zo.
Jij zal dat misschien van oude mazda's vinden.

Dus misschien heeft de persoon in kwestie geen probleem met het plat rijden van dafjes, maar wel met bv. oude fordjes.

Nou ik vind "auwe barrels" auto's die niet meer redbaar zijn binnen de grenzen van redelijkheid. Want ik maak even geen onderscheid tusen Dafjes of andere merken hier in. Oude redbare auto's waar vraag naar is (neem Daf bijvoorbeeld) zijn mijns inziens te jammer om te laten verracen. We hebben immers genoeg Golfjes drie , astra's F etc met rotte spatborden en dergelijke zaken. Daar kan je heel leuk mee raggen. En daar laat niemand een traan om. Laat de oudere generatie maar gewoon met rust. Die zijn goed voor delen en of restauratie. Maar goed. Genoeg hier over. Back on topic lijkt me zo.

Trap ik weer af met een leuke foto van een Cady in the weeds



481006_2772538926825_1356003850_n.jpg
 
Apparently, these 1000 cars were confiscated by the Chinese police because of the licence plate expiration.

cemetery_of_confiscated_640_01.jpg

cemetery_of_confiscated_640_05.jpg

cemetery_of_confiscated_640_08.jpg

cemetery_of_confiscated_640_09.jpg


Link
 
Mooi raadplaatje: Hoeveel Santana's liggen er op deze berg? :)


Ff snel, op de eerste foto minstens 63 Santana's en een Passat stationwagen!
 
Zollie zei:
Mooi raadplaatje: Hoeveel Santana's liggen er op deze berg? :)


Ff snel, op de eerste foto minstens 63 Santana's en een Passat stationwagen!

En een Peugeot op de top.
 
Astrawez zei:
Van deze Austin A60 zijn er op dit moment nog 27 bekend..

Klopt. Daarvan heb ik er 12 gezien ooit. Toen waren sommigen er al niet super aan toe (verrotte balken enz).
Hopelijk zijn ze in de tussentijd flink beter gemaakt. Voordeel is wel dat er veel spul van een 404 gebruikt kan worden.
 
corsawim zei:
Ouwediesel zei:
Zollie zei:
Mooi raadplaatje: Hoeveel Santana's liggen er op deze berg? :)


Ff snel, op de eerste foto minstens 63 Santana's en een Passat stationwagen!

En een Peugeot op de top.

Een tweetal audi's (80 en 100) en een golf III herken ik ook.
Ik zie ook nog een paar Jetta's II, een Deawoo Espearo(?) en onder de 2 Audi's spot ik nog een Mitsubishi Galant denk ik.
 
Zo, even een allerlaatste reactie in dit topic over de bangerraces enzo....

Liefhebbers zoeken ook voor net geld een goede auto op, en betalen liever een paar honderd meer dan een exemplaar met (veel) werk.
Daarnaast de economische afweging, tussen hoeveelheid werk en waarde.

De '56er Consul:

4968942386_d11f1c5980_z.jpg


Stond vant jaar zo'n ding hier in de buurt te koop (zou deze kunnen zijn, weet t niet zeker), was ook met nl kenteken, en stond gewoon op internet voor €500,- of een bod.
 
opel-omega zei:
Astrawez zei:
Van deze Austin A60 zijn er op dit moment nog 27 bekend..

Klopt. Daarvan heb ik er 12 gezien ooit. Toen waren sommigen er al niet super aan toe (verrotte balken enz).
Hopelijk zijn ze in de tussentijd flink beter gemaakt. Voordeel is wel dat er veel spul van een 404 gebruikt kan worden.
Dat is onzin hoor. Een 404 mag er in de verte op lijken, maar er zijn echt geen onderdelen uitwisselbaar.
 
Mooi man die plaatjes. Vind het zelf ook altijd leuk op een sloop rond te lopen. Zolang het wel zo 1 is waar je gewoon lekker je gang kan gaan en zelf onderdelen mag demonteren zonder dat er iemand in je nek hijgt.
Helaas vang ik 9/10 keer bot als ik eens wat nodig heb :(
 
Dat zijn flink wat Porsches die afgeschreven zijn. Ik spot zelfs een 930 met zo'n platte neus. :eek:
 
Wow, dat zie je echt nooit zeg! Porsches worden al niet vaak gesloopt dus zoveel bij elkaar zie je echt nergens anders!
 
Vandaag ben ik met een maat naar Venlo en naar Susteren geweest.

Hier eerst een stel foto's uit Venlo. Echt een super sloperij waar we zeker nog eens terug gaan. Aan de ene kant van de straat hebben ze een enorm terrein met wat oudere auto's, en aan de andere kant hebben ze een deel met wat modernere auto's (ik denk tot 10 jaar oud ofzo). Heb nog wel eea kunnen scoren voor weinig. (y)

Fiat 127
10631048094_9d49d4778b_o.jpg


Daf (Volvo) 66
10631060466_9609b1850b_o.jpg


Peugeot 205 CJ
10631046484_83b988eb36_o.jpg


Triumph Dolomite
10630994615_2e767d2062_o.jpg


Talbot
10631295083_8b042d185e_o.jpg


Jaguar XJ6/12
10631044854_5787cdd0b9_o.jpg


Honda Pledule
10631024225_bb4a81c039_o.jpg


Kadett E1 sedan met mistlampen!!! :eek:
10631056536_66511e25f8_o.jpg

En met een zeer net interieur. Jammer (voor het interieur) dat de deuren en voorruit er al uit is..
10631023085_4db3ffb312_o.jpg


Kadett E2 5-deurs
10631055006_99ced17af6_o.jpg


In een oude bus lag oa deze Visa bumper
10631040684_352f673197_o.jpg

en deze chromen bumpers!!
10631020835_99d6e6ff69_o.jpg


Kale Ascona B
10631288793_ed58791e7d_o.jpg


Veel te nette Kadett E1 uit '84 of begin '85. Het kleine handgreepje van de achterklep heb ik hier nu thuis liggen (te zeldzaam om te laten zitten o_O).
10631038514_e84361daaf_o.jpg

10631287063_8beb62c8ab_o.jpg


Nog maar een sedannetje
10631017375_c9da0c3f0b_o.jpg


Oud Fordje en daaronder een Lancia
10631036294_f45455057d_o.jpg


NSU
10631285003_f84cd1dde8_o.jpg


Ford Taunus
10631032714_e024392949_o.jpg


Met daarop een Audi 80 cabrio
10631046046_b88d15f083_o.jpg


Fiat 127
10631012095_39324485f1_o.jpg


Het wordt te veel voor 1 post, dus meer in deel 2!
 
mooie fotoreportage .. hier fleurt het topic zeker van op .. zoveel fotos ..krijg je een goed beeld van de sloperij en wat er momenteel staat .. lijkt me ook wel een mooie sloop zo te zien
 
DEEL 2

Onthoofde Morris
10631280453_da3e24701b_o.jpg


Nog zo'n Morris met een Mini op het dak
10631279043_6f67363e65_o.jpg


Hier een 3-tal R16's
10631009285_911aa0c01f_o.jpg


10631277633_932516bae9_o.jpg


De blauwe leek wel nieuw. Er had achterop nog nooit een nummerplaat gezeten. Net als ook bij de rode waar een dealersticker op die plek zit..
10631007645_5ee26e8f97_o.jpg


Jammer dat de ramen open staan..
10630993885_cec0b35b40_o.jpg


Golf III Van uit Bulgarije
10631025644_7f7f4f2e49_o.jpg


2x Ford Probe en een Chevy
10631024924_46221ec1e1_o.jpg


Aan de overkant:

Audi TT Roadster
10631038966_1d4ab762a2_o.jpg


Porsche 924 welke aan een klassieker rally mee heeft gedaan (aldus de sticker op de motorkap)
10631004375_c6d0e23ff6_o.jpg


Vectra C GTS
10631003375_1d35e40bbe_o.jpg

10631036616_f257f7041d_o.jpg


Jaguar S Type met een zeer fraai interieur
10631035916_5674fdb65c_o.jpg


Tigra TwinTop
10631034806_e2d2205928_o.jpg


Engelse Omega B2 CDX
10631269153_13433d99fa_o.jpg


Deze Zafira kon zelfs de ADAC niet meer maken
10631268463_1a3c009959_o.jpg


Zwaar mishandelde Vauxhall Omega B2 Elite...
10631267853_e94fbbfd20_o.jpg


met een 2.5 V6 in het vooronder...
10630998215_e913184d58_o.jpg


met maar net een ton in km's op de teller!!
10631031486_dbd5d614e2_o.jpg


Lijkt mij gewoon een gestolen auto
10630997095_342bd65722_o.jpg


Citroën CX Break tussen het moderne spul
10631015214_331faca5f7_o.jpg


Ik blijf ook een zwak houden voor de 147
10631264573_78691f2a24_o.jpg


Dat was het bij Heijnen!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Hierna reden we richting Susteren. Onderweg kwamen we langs een andere sloperij waar we iig niet het terrein op mochten. Het was er ook nogal een zooitje en er stond veel modern spul. Buiten de hekken stond ook deze cross GSI
10630993105_717c0ab992_o.jpg


De foto's van Susteren ga ik nu uitzoeken en vanavond nog uploaden. ;)
 
Hoewel Math Koenen in Susteren geen sloperij is, vind ik de plaatsing in dit topic toch wel het beste op zijn plek.. :p

Het zijn behoorlijk wat foto's. Dus dit gaat ook in meerdere delen:

Bij aankomst
10632752983_5d6f9b80b6_o.jpg


Kadett D Caravan
10632752523_41bba204ba_o.jpg


Ascona C2
10632751633_6a5a2b8c20_o.jpg


Ascona C1
10632472224_9baf2f92f3_o.jpg


Rekord E2
10632750823_847baeb6ff_o.jpg


Kadett E2 1.8S GT (1 van de 2 in NL!!!!!!!) en rechts een Ford Capri
10632485345_83861d276b_o.jpg


Escort en Taunus
10632511376_800f6f3b5b_o.jpg


10632748263_b292e28f33_o.jpg


Kadett D met aparte skirts en lipjes
10632747723_4919336ed9_o.jpg


Kadett E1 van jan.1985
10632746363_6ebbba50f5_o.jpg


Ascona C1
10632481285_07e1ca5383_o.jpg


Weer een D Kadett
10632507326_15bb8190ba_o.jpg


Austin Metro Surf (1 vd 20 in NL)
10632479955_0efe551c34_o.jpg


Nog een E
10632491954_afc5af12a3_o.jpg


Hele vroege Omega A (jan. '87)
10632742883_3c934777d4_o.jpg


Overzichtje
10632477915_395da31e62_o.jpg


Vroege Golf II
10632504406_08cc0e11dc_o.jpg


Hyundai Stellar 2.0 GSL (1 vd 9 in NL) en een Starletje
10632476755_1857fbee5e_o.jpg


Escort met aparte bumpers
10632476025_6e470f8740_o.jpg


Alweer zo'n lekkere vroege E
10632475225_40820b6c38_o.jpg


Rekord E1
10632473635_b9a6f387ee_o.jpg


Buiten het hek gaat het gewoon verder met deze Alfa 155
10632738573_bf04d46e4b_o.jpg


Citroën
10632485564_f7f5c0f615_o.jpg


Best nog een nette Vectra A GT
10632472085_17902b2f58_o.jpg

10632498306_5c0f25b8cd_o.jpg


Ford Ka met wat spoilerwerk
10632471314_8589cff23c_o.jpg


Kadett E1 Caravan
10632471185_a62547ce19_o.jpg


Binnen staat ook nog vanalles. Deze auto's hebben het er dus wel goed vanaf gebracht..
10632483444_eb23183e43_o.jpg


10632496466_9a843e9da7_o.jpg


10632733263_97e9e16e7d_o.jpg


10632495416_575afb73aa_o.jpg


BMW E30
10632468325_e9123efa1e_o.jpg


Inmiddels ook aardig uitgestorven, de Astra F1 Caravan
10632731433_ddcd8c06b4_o.jpg


Kadett E1
10632493826_23c60b7aba_o.jpg


En weer zo'n vroege Golf II
10632466035_574c6fa06d_o.jpg


Golf I
10632478024_60c1bc4b34_o.jpg


De tweede binnenruimte:
10632728753_d86a749e56_o.jpg


10632728263_0f86572385_o.jpg


10632490286_f9d392fb07_o.jpg


10632462825_196c20e6a7_o.jpg


10632726593_9cc21e9bc5_o.jpg


10632474894_9685a05ba9_o.jpg


En nog wat overzichtjes
10632461665_4e611c638e_o.jpg


10632725053_21d7073654_o.jpg


10632460475_44dff88d84_o.jpg


10632724113_ba7de20961_o.jpg


10632458125_1a9e675b60_o.jpg


Toen op naar de tweede lokatie! Wat we daar aantroffen plaats ik in de volgende post! ;)
 
Wat een walhalla aan pre-GAIK-kentekenplaten zeg!!! :eek:

Maar hoe kan meneer Koenen hier nu iets aan verdienen?? :rolleyes:
 
Niet alleen een walhalla aan pre-Gaik-kentekenplaten. Hier staat gewoon alles verzameld wat de afgelopen 20 jaar uit het straatbeeld is verdwenen. Echt geweldig dit zeg!
 
Terug
Bovenaan