Sloperijfoto's, deel 3

Ik had ook niet verwacht dat er zo snel zo veel toezeggingen zouden binnenstromen, echt ongelofelijk goed! Eigenlijk zou dit inderdaad wel een artikeltje in de AW waard zijn.

Echt super dat die Mazda gered wordt! Top actie van iedereen die mee doet.
Trouwens jammer van die blauwe Audi 80LS met achterschade. Als ik de ruimte had gehad...
Eerst maar eens ruimte zoeken om een Scirocco 2 op te gaan knappen.

@Stefan-V6: Bij Niks in Westerhaar kun je nog redelijk vrij rond lopen. Eerst wel even melden dat je er bent. Verder nooit een probleem.

the Fox zei:
Jammer van die grijze Prelude. Voor een dergelijke Honda lijkt het plaatwerk nog behoorlijk hard.
Inderdaad, ik kan me niet herinneren er ooit eentje op de weg te hebben gezien in Nederland, doodzonde.

remova zei:
simca1006 zei:
remova zei:
Heren,

Bij deze kan ik jullie berichten dat de Mazda 1300 Automaat is gered!!!!!!! :D:D
Komende week wordt de auto opgehaald, ik moest 650 Euro betalen, er kon echt niets meer af. Ik heb geinformeerd wat er mis is met de Mazda. Eigenlijk niets kreeg ik te horen, de auto is APK afgekeurd op een remleiding achter en that's all..... De auto schijnt nog geen ton aan kilometers te hebben gereden.

Beste pegels, dat dan weer wel, maar hoeveel 1300tjes Automaat zullen er nou nog zijn? In ieder geval deze dus nog. Het blok was in feite al verkocht, maar dat gaat nu dus niet door, vandaar de hoge vraagprijs. Ik hou jullie op de hoogte, ook d.m.v. foto's. Voor al degene die meegeleefd en gereageerd hebben: DANK, DANK DANK!!!!

Enne: blijven de sponsors achter hun belofte staan??? :LOL::LOL:

Zeg maar waar ik het heen moet sturen of aan wie ik het kan overmaken. Per pb graag.
Elk Merk Waardig zou deze auto omarmen, lid worden? :)

Uiteraard gaat er een topic komen en degene die sponsoren: ik vind het werkelijk geweldig wat hier is gebeurd. Een ieder die erom gevraagd heeft zal ik een PB-tje sturen. Komende dinsdag wordt de Mazda gehaald en ik mag hier Bellamacchina wel hartelijk danken: hij regelt het vervoer en dergelijke. Dank je wel Albert! En ja natuurlijk moeten jullie van alles meegenieten en dat houdt ook een lidmaatschap in wat de Mazda moet geshowed worden natuurlijk. Wordt vervolgd dus!

Wat zijn we eigenlijk goed bezig met zijn allen hier, daar mag Autoweek zeker wel eens aandacht aan besteden.

Morgen is het zover, met sponsoring van een oprijwagen door Autopalace, het bedrijf waar ik al jaren voor werk, zakken Ursula en Jan morgen af naar Sittard om de Mazda 1300 te halen. Uiteraard heb ik gezegd dat het fototoestel meemoet(de meesten hebben dat tegenwoordig op de telefoon, maar wij houden van klassiekers dus lopen nog met een flintstoneapparaat zonder die functie:LOL:) Uiteraard heb ik gevraagd om alle mogelijke foto's van de sloop, het laden(hopelijk zonder heftruck:rolleyes:) en het transport. Uiteraard willen we iedereen die mee heeft gesponsord om deze redding mogelijk te maken nogmaals enorm bedanken. Remo en ik vonden het een ongelofelijke verrassing om zo ontzettend veel enthousiasme te treffen van mensen waarvan we meestal alleen de nickname kennen. Geweldig gewoon(y)(y)(y)
Wordt uiteraard vervolgd..................................

Geweldig!!!

Helaas zit ik een beetje krap bij kas (als je 15 bent kan dat nog he!) maar anders had ik zeker meegeholpen. Vind het nog steeds een heel goede actie! (y)

bellamacchina zei:
Uiteraard willen we iedereen die mee heeft gesponsord om deze redding mogelijk te maken nogmaals enorm bedanken. Remo en ik vonden het een ongelofelijke verrassing om zo ontzettend veel enthousiasme te treffen van mensen waarvan we meestal alleen de nickname kennen. Geweldig gewoon

Kijk, dat geeft nu zo'n warm gevoel vanbinnen (y)

Overigens ook complimenten voor 'jullie'! Want zonder jullie was het er uiteraard helemaal niet van gekomen. Ik kan serieus echt niet wachten op foto's en verhalen en dergelijke. Leuk! (y)

Wat ik me trouwens nog wel afvroeg: Bij de RDW staat 'ie geregistreerd als 'gedemonteerd', maar is het dan mogelijk om dit weer ongedaan te maken?

Rob076 zei:
Wat ik me trouwens nog wel afvroeg: Bij de RDW staat 'ie geregistreerd als 'gedemonteerd', maar is het dan mogelijk om dit weer ongedaan te maken?

Dat vroeg ik me ook af, het zou wel erg leuk zijn als tie zijn originele kenteken weer terugkrijgt :)

Bas1986 zei:
Rob076 zei:

Dat vroeg ik me ook af, het zou wel erg leuk zijn als tie zijn originele kenteken weer terugkrijgt :)

Ik heb vandaag contact gehad met de RDW. Volgens de man die ik aan de telefoon trof is dit nog mogelijk. Op de vraag waarom ik dat kenteken weer terug wou hebben zei hij letterlijk: hier heb ik even geen woorden voor, geweldig! Zelfs bij de RDW dus! :p:p

Geweldig! (y)
Eigenlijk zou hier wel een artikeltje over in mogen in de occasions afdeling van het weekblad....
Autoliefde roest niet in de mooiste zin van het woord!

Jeej :) Ik kom niet zovaak meer op dit forum, maar als ik dan ineens lees als lid van Mazda Classics Nederland, word ik hier toch wel vrolijk van.
een lief mazdaatje gered van de sloop, dat verdient een bloemetje :)

Martyn83r zei:
Jeej :) Ik kom niet zovaak meer op dit forum, maar als ik dan ineens lees als lid van Mazda Classics Nederland, word ik hier toch wel vrolijk van.
een lief mazdaatje gered van de sloop, dat verdient een bloemetje :)

Inderdaad een lief Mazdaatje Martijn, ze krijgt een liefdevol leven! Zit nog wel een artikeltje in voor je club denk ik?

Hopelijk niet alsnog in de pers geduwd door de sloper.....o_O

brsp-car-crusher.jpg

VdP zei:
Hopelijk niet alsnog in de pers geduwd door de sloper.....o_O

brsp-car-crusher.jpg

om heel eerlijk te zijn............................. ging dat idee ook door mij heen vanmiddag ..

al is het niet te hopen .......

ik kon welliswaar financieel niet meesteunen maar vond het wel een topactie van de verschillende medeforummers de het wel deden/konden

De Mazda is niet platgedrukt, gelukkig niet! Rond half zes was de auto met een lekke band en zonder contactslot en sleutel(dat setje had de sloper verkocht, erg fijn!) geladen. Ik verwacht de auto rond een uur of tien bij mij te hebben. Uiteraard wacht ik ook in spanning af wat we nu met mede forumhulp hebben gekocht op de sloop. Het is net als Texas Car Wars, je koopt wat en ziet dan wel verder. We hebben dit gedaan omdat Remo veel sentiment heeft voor zo'n auto omdat het zijn eerste bolide was, dat soort sentimenten schijnen vaker voor te komen als de haren wat lichter beginnen te worden:p Wordt vervolgd......

Ach met een dosis positieve energie en wat hulp kom je ver. Al verwacht ik niet dat de Mazdadealer zo'n setje heeft liggen voor weinig. Zo makkelijk mag het blijkbaar niet gaan.:cool:

bellamacchina zei:
De Mazda is niet platgedrukt, gelukkig niet! Rond half zes was de auto met een lekke band en zonder contactslot en sleutel(dat setje had de sloper verkocht, erg fijn!) geladen. Ik verwacht de auto rond een uur of tien bij mij te hebben. Uiteraard wacht ik ook in spanning af wat we nu met mede forumhulp hebben gekocht op de sloop. Het is net als Texas Car Wars, je koopt wat en ziet dan wel verder. We hebben dit gedaan omdat Remo veel sentiment heeft voor zo'n auto omdat het zijn eerste bolide was, dat soort sentimenten schijnen vaker voor te komen als de haren wat lichter beginnen te worden:p Wordt vervolgd......

Zit ook met spanning te wachten!!! Enne als die lichtere haren bij jou opkomen Bellamacchina, heb jij nog wat auto's te kopen!!! :D:D:D

Rob076 zei:
Serieus, ik kan echt niet wachten op de Mazda!!!

Rob, ik heb bijna geen nagelrandje meer aan mijn vinger! Ze zijn Nijmegen gepasseerd inmiddels en stomen op naar de Flevopolder!

Joh, ik heb niet eens vingers over! Helaas moet ik mij in Morpheus' armen gaan nestelen (wekker gaat om 5:00 weer), dus ik hoop morgenochtend een kort (doch krachtig) topic te lezen hierover. Onwijs veel succes straks!

[size=x-small]Ik voel me echt zo'n basisscholier die een kindje in Afrika figuurlijk heeft geadopteerd. Misschien stuur ik nog wel een tekening ;)[/size]

waarom duurt dit zo lang???:cry: Ik ben super benieuwd. Wel balen dat die gast het contactslot heeft verkocht. Ook leuk dat hij het erbij zegt.

Nog even 1 ding. Heb je het grootste deel van het sponsorgeld al binnen? Toezeggen is 1 ding, maar als je het dan ook krijgt...

Goedendag zei:
waarom duurt dit zo lang???:cry: Ik ben super benieuwd. Wel balen dat die gast het contactslot heeft verkocht. Ook leuk dat hij het erbij zegt.

Nog even 1 ding. Heb je het grootste deel van het sponsorgeld al binnen? Toezeggen is 1 ding, maar als je het dan ook krijgt...

De gene die de oprijwagen rijdt moest eerst zijn daagse werkzaamheden afwerken en kon pas later vertrekken. Ik heb begrepen dat de Mazda ook niet 1-2-3 opgeladen kon worden en dan moet het geheel nog van Sittard naar Dronten. Verwacht elk moment een telefoontje, jemig, zit me toch in de spanning!!!!!!

Een hoop sponsorgeld is inderdaad ontvangen, vind het nog steeds heeeeel bijzonder!

Kan het zijn dat ik 1 kiekje van de Mazda over het hoofd zie als ik zo doorscroll? :)

Ben me nieuwe camera wezen testen op de sloop. En heb een motor blok gekocht, heb ik wat te doen als ik met de camera ben uitgespeeld :)

P1010675_zpsc64fa821.jpg

P1010798_zpsd2942059.jpg

P1010655_zps8fee3468.jpg

P1010637_zps19bf0398.jpg

P1010683_zps140739c4.jpg

P1010679_zpsdb357486.jpg

P1010671_zpse9a1ee23.jpg

P1010686_zps8b073d38.jpg

P1010692_zps89ad2813.jpg

P1010704_zps64fb0f0a.jpg

P1010716_zps660e8f3a.jpg

P1010730_zpseae866a7.jpg

P1010728_zpse8f9c962.jpg

P1010787_zps087e6da3.jpg

P1010794_zps0c771526.jpg

P1010760_zps0883f3ae.jpg

P1010803_zps28bcbc6c.jpg

simca1006 zei:
Weet iemand nog een Fiat Croma op een sloperij te staan? Zoek een stop rechtsachter thv de wielkast tbv de dorpel.

Hallo die heb ik al Croma fan nog nieuw liggen.

Groeten
Turbo-man

Fiat Croma Turbo i.e.

Mooie foto's! De test is wat mij betreft geslaagd.

Welke sloperij is dit, ziet er best netjes uit daar?

Heb je toevallig ook een foto van de Kadett achter de Corsa (1e foto)? Die lijkt een Irmscher bumper te hebben.. o_O

Nette foto's hoor! (y)

Wat mij betreft mag je nog even door blijven spelen met je camera.

Wat een geweldige foto's hierboven, top! Kun je ons verklappen met welke camera je zoiets moois kunt bereiken?

Flashman zei:
Wat een geweldige foto's hierboven, top! Kun je ons verklappen met welke camera je zoiets moois kunt bereiken?
google eens op HDR fotografie ;)
Voor de rest zal er wel een DSLR zijn gebruikt.

Flashman zei:
Inderdaad mooie foto's. Ik denk dat de foto's nog beter tot hun recht komen als er een regel tussen de foto's wordt vrijgelaten. Dan staan de foto's meer op zichzelf.

Zie je inderdaad niet veel meer! Op een sloperij in Arnhem zag ik twee weken geleden nog een pre-facelift maar ik heb niet eens het idee dat die echt veel zeldzamer zijn dan de facelift.

Terug
Bovenaan