Sloperijfoto's, deel 3

Even bij sloperij van der Dam geweest in Oudehorne:

Grote opruiming geweest helaas:
6z7I2.jpg

V8rg6.jpg

Paar oude citroentjes:
uOWTm.jpg

BDyO0.jpg

Twee Opel koepees:
7zgNC.jpg

Prelude zie ook heel weinig meer van dit type:
5PBmB.jpg

Zouden deze twee ook op de nominatie staan?
caFph.jpg

Leukste was nog wel de de in de verte te spotten Autobianchi A112 'Elegant' waar weinig elegants meer aan is :D
XFtHw.jpg

Dit is de FP-45-RS, er staat ook nog een zwarte (KK-xx-xx), maar die staat op een terreintje erachter waar je niet mag komen.
Gezien de eigenaar ook op het terrein rond liep, heb ik me daar deze keer niet gewaagd.

Een Ford Taunus 17M en Opel Record 1700 .. Wel jammer dat ze op de sloop zijn beland. Wellicht dat een aantal liefhebbers nog wat onderdelen kunnen gebruiken van deze auto's.

Gezien op een sloperij ten zuiden van Brussel, deze zeldzame Skoda 110R. Wellicht is hij niet meer te redden, maar zitten er nog vele bruikbare onderdelen op.

simcat079 zei:
Gezien op een sloperij ten zuiden van Brussel, deze zeldzame Skoda 110R. Wellicht is hij niet meer te redden, maar zitten er nog vele bruikbare onderdelen op.

Inderdaad niet meer te redden, ben wel benieuwd hoe het interieur eraantoe was. Die spullen zijn erg moeilijk te vinden.

Nog een rondje CHGAOS?

P1040607.jpg

P1040619.jpg

P1040608.jpg

P1040612.jpg

P1040618.jpg

P1040616.jpg

simcat079 zei:

waar staat deze auto op welke sloperij

ddrman zei:
simcat079 zei:

waar staat deze auto op welke sloperij

Indien interesse, stuur mij een privébericht. Ik probeer alles te doen om hem te redden van de volledige ondergang. Staat nu ook op marktplaats, ik heb meerdere foto's .

ik was altijd een geïnteresseerd kijker van dit topic: toen bedacht ik me om toch maar eens te gaan posten!
veel auto's gezien die helaas inmiddels haast helemaal uit het straatbeeld zijn verdwenen, toch zonde wat er allemaal eindigt op de sloop.
Van een opel corsa sedan (doe maar gewoon autootje die helemaal lijkt te zijn verdwenen) tot een mercury en oude passat...

IMG_0737.jpg

IMG_0736.jpg

de BX, je spot ze af en toe nog wel, maar dit was een typisch plaatje met hooi en al..

IMG_0735.jpg

IMG_0734.jpg

IMG_0733.jpg

zie ook de gedeukte scirocco op de stapel!

IMG_0732.jpg

Ik wil een oproepje doen aan degenen die regelmatig op een sloperij te vinden zijn, ik ben op zoek naar het VW-logo in het midden onder de achterklep.
031-H_Simons_sportsystem_exhaust_VW_Golf_II_oval.jpg

Wellicht kan iemand zo'n logo meenemen tijdens het fotograferen?

Tot zover mijn topicvervuiling.

Ik ben op zoek naar onderdelen voor een audi 100 type 43 c2 (1978-1982) sedan avant maakt niet uit iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden het liefst een sloop auto o.i.d

Fotootje-0143.jpg

Deze auto gezien in Spanje. Kan iemand vertellen wat voor een het is? (Die naast de Fiat Fiorino). Dat de kwaliteit van de foto niet zo goed is, komt omdat hij gefotografeerd is vanuit een rijdende auto!:)

Mechanix zei:
Ik wil een oproepje doen aan degenen die regelmatig op een sloperij te vinden zijn, ik ben op zoek naar het VW-logo in het midden onder de achterklep.

ik heb wel ergens zo´n logo liggen weet niet in wat voor staat

Mechanix zei:

In apeldoorn (Gebr. Mussé & Autobedrijf Wind) staat er nog een op de sloop. Volgens mij ook nog met een GTI grille. Ik zal dinsdag ff kijken.

Maik smit zei:
Ik ben op zoek naar onderdelen voor een audi 100 type 43 c2 (1978-1982) sedan avant maakt niet uit iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden het liefst een sloop auto o.i.d

In Apeldoorn (Autobedrijf Wind) staat er volgens mij een. Foto staat op een van de vorige pagina's

ddrman zei:
Mechanix zei:

ik heb wel ergens zo´n logo liggen weet niet in wat voor staat

Als 'ie je in de weg ligt... :)

Oh die yugo en die metro, vlak bij elkaar waar zag je dat voor het laatst.
Die afgefikte wagen, kan dat ook een Ford Ka zijn?

ddrman zei:
Weet iemand nog brommers op de sloop te staan

In dieren staan er 2. Wij hebben hier ook nog 2 brommers uit 1986 staan. Ze staan alleen sinds 2002 stil:cry:

edit:
Die van ons zijn zulke:
3591992393_8ce87e2ac7.jpg

en zo een:
2734070218_eee124711b.jpg

zonde van die prelude op vorige pagina... maar wel opmerkelijk dat ie er zo nog redelijk qua plaatwerk uitziet, want die roestte ook lekker hoor.... * droomt terug naar de tijd dat we er zelf eentje hadden ;) *

Goedendag zei:
ddrman zei:
Weet iemand nog brommers op de sloop te staan

In dieren staan er 2. Wij hebben hier ook nog 2 brommers uit 1986 staan. Ze staan alleen sinds 2002 stil:cry:

edit:
Die van ons zijn zulke:
3591992393_8ce87e2ac7.jpg

en zo een:
2734070218_eee124711b.jpg

Honda Visions, die zijn gaaf man!(y) Zo'n mototje heb je zo weer lopen. Even laten schouwen, en je hebt een super gaaf scootertje. Echte klassiekers.

TGW Keil zei:
@ginkelvanmichiel, wat is de wereld toch klein :). Idd, Tim is de naam. De Skyline ligt bij Keyzer in Helmond (langs het kanaal). Daar lag ook de bleuberry, maar die is zoals gezegd al plat. Wees er snel bij, ze gaan zoals gezegd hard weg. Over hoogstens 3 jaar staat er niks meer van...

Idd lijkt de Marbella wat minder roestgevoelig. Alleen de laatste serie van 97-98 lijkt van een mindere kwaliteit (die met Cinquecento motor en Polo bak). Mijn ervaring is ook dat de Marbella wat betrouwbaarder is dan de Panda. De Panda is echter een heel stukje stiller...

Hier nog een foto van een 1000 CLX en... nog een Bleuberry :) (op een andere sloop)

pandaclx.jpg

Hier nog 1 van een Range Rover...

rangerover.jpg

Wat ik trouwens heel jammer vind is dat tegenwoordig alle kentekenplaten van de auto's af zijn. Echt zonde. Ook dat was vroeger anders.

@TGW keil
Op welke sloop staat deze range rover?

Oh, die Range Rover rijdt vast nog gewoon rond. Maar dan met de vijfdeurs carrosserie van een Vogue uit 1994 of zo.

Ja, heb je 50 jaar lang jouw prachtige auto gekoesterd, komt er een serieuze koper die 'm aan gort laat rijden om iets te bewijzen wat iedereen al wist.
Let op de wolk stof die vrijkomt uit de Bel Air.
Er wordt terecht veel commentaar geleverd op het filmpje.

Aangezien ik nog nooit bruine stof bij een crashtest heb zien vrijkomen, neem ik aan dat het uit de wielbakken of kokerbalken van de Bel Air komt.

Terug
Bovenaan