Deze 110 wordt ook aangeboden. 1900 euro maar dan krijgt hij wel een poetsbeurt en met de details er weer op zoals het knipperlicht wordt het vast weer een nette auto. Ik heb die toen ook bekeken. Maar als je de 110,111,112 serie vergelijkt zit de Priora netter en degelijker in elkaar. Het dashboard sluit mooier aan en is mooier en het plaatwerk ook. Een Priora is echt een waardige opvolger. Maar mensen voor 1900 euro een auto met 36500 km een poets beurt( dus roest weg) alles gemonteerd mooi. De Kalina is inderdaad spotgoedkoop te krijgen, 1200 euo........ uit 2007. Maar deze is van eind 2010. Heeft stoelverwarming, airco, elec ramen rondom, trekhaak, metallic, enzovoort Een nieuwe auto voor 7000 euro en mijn ervaring was dat er goede inruilprijzen betaald worden. Ik vind het gewoon zonde dat die Kalina geen kans krijgt en nee ik krijg geen geld of iets dergelijks. De afstandbediening is overigens vandaag geariveerd, super service. Volgende week in laten leren. Tot zover mijn verhaal van vandaag. Waar is het Lada nieuws autoweek??