Vanochtend met mijn zoontje de andere achterdemper en een bijpassend bumperstuk opgehaald. Demper werd me via een privebericht hier aangeboden. Aardige man en een echte BMW liefhebber met o.a. een hele mooie (bijna) nieuwe Z4 M40i. Het betere werk dus.
Ik kijk weleens naar de bodemrenovaties Stipt en zie daar glimmend gepoetste uitlaatsystemen. Heb me dus ook maar eens als Rick uitgeleefd. Nog niet fabrieksnieuw maar je kunt je tanden er al bijna in poetsen. Dasty, borsteltjes en de polijstmachine did the job.
Totaal onzinnig natuurlijk en straks alleen zichtbaar als het ding op de brug staat. Hopelijk gebeurt dat niet te vaak.
Maar goed, ik ken ook iemand die weleens de stoelen uit zijn auto haalt om nog grondiger te kunnen stofzuigen
Bumperstuk met twee uitsparingen is splinternieuw maar wordt nog hoogglans zwart gespoten. Heb nooit begrepen waarom dat standaard in antraciet is. Komt namelijk nergens terug op de auto.
Waarschijnlijk zet ik er nog twee nieuwe blackchrome-sierstukken op om het plaatje af te maken.
Ergens in januari maar eens alles (laten) monteren. Staat ie er straks weer een stukje dikker bij.