NieckVB
Startmotor
Kristian zei:Elektrische trekhaak was bovendien een must.
Ik neem aan dat dit een typfout is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Elektrische trekhaak was bovendien een must.
Batsgeit zei:Prachtige auto Kristian, zo zou ik m'n F31 ook hebben geconfigureerd. Veel rijplezier!
Ik dacht eerder dat een "premium" auto (heb een hekel aan het woord) weinig toe te voegen zou hebben tov een doorsnee VW, Mazda of Opel. Ik merk echter dat mijn 26 jaar oude 3-serie op alle fronten degelijker aanvoelt dan mijn destijds 15 jaar oude Mitsubishi Galant. De introductie van de 3-serie was in 1991, van de Galant in 1997, dus dat wil wat zeggen.
Bij nieuwere auto's is het verschil nog steeds aanwezig, vaak inderdaad in de kleine dingetjes. Zitpositie is er een van, maar ook geluidsisolatie. Ik reed een tijdje terug in de nieuwe Cee'd en ik was er best van onder de indruk. Bij de achterste wielkasten kwam er echter een bak lawaai vandaan, dat doet toch afbreuk aan de hele auto. Een A4 uit 2006 was een stuk stiller.
Kan me echter goed voorstellen dat als je een auto ziet als vervoersmiddel je dat worst zou wezen en prima tevreden bent met een Opel of Kia. Zijn ook helemaal geen slechte auto's, maar je voelt wel waar het prijsverschil in zit.
Lexarno zei:Leuk, dit wordt weer 50 pagina's gissen! Een youngtimer kan van alles zijn natuurlijk.
Lexarno zei:https://www.autowereld.nl/lexus/gs/430-v8-automaat-executive-nl-auto-youngtimer-34601362/foto.html
MCW zei:Gaat het hier om? https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=5807 ?
Moderator
He, wat saai :T :TKristian zei:Nog geen eerste haarscheurtjes in de relatie dus hij mag nog wel even aanblijven. Geldt ook voor de Up.
Voor mijn gevoel net een paar maanden. Tijd vliegt!
Kan natuurlijk nog eens nadenken of we de 3er kunnen inruilen op een jonge 2AT en dan de Up er ook meteen uit gooienHe, wat saai drinking smiley drinking smiley
Kristian zei:Kan natuurlijk nog eens nadenken of we de 3er kunnen inruilen op een jonge 2AT en dan de Up er ook meteen uit gooienHe, wat saai drinking smiley drinking smiley
Mooie besparing in de vaste autokosten en ik ben de 40 inmiddels gepasseerd dus dan wordt het wel tijd voor een hoge instap. Caravan staat er ook wel mooi achter.
Skeep zei:Inspiratie gekregen? winking smiley
Kristian zei:Naast dat jij op zoek was naar een Active Tourer, staat ie sinds kort ook bij mijn pa op het lijstje om zijn Focus op te volgen. Boven of onder de Kia Niro trouwens.
Afgelopen tijd dus het aanbod wat in de gaten gehouden en valt me op dat je voor relatief weinig een mooie Active Tourer kunt vinden. Was natuurlijk niet de meest populaire BMW en de afschrijving is (wellicht daardoor) behoorlijk fors. Begin hem wel steeds meer te waarderen en schijnt ook wel als een BMW te rijden.
Ben over algemeen geen fan van hogere auto's maar met BMW zitpositie en rijeigenschappen lijkt het me een fijne auto.