Bedankt voor de felicitaties! Hij staat inderdaad voor de deur. Vannacht nog even slecht van geslapen en toen ook de knoop maar door gehakt. Gebeld en die kant op gereden. Nog even gekeken naar bereikbaarheid achterbank en stoeltje en dat ging ook prima. Doordat de portieren wat langer zijn eigenlijk geen probleem.
Formaliteiten afgehandeld en rond 13:00 uur was ik weer terug. Route terug met stukken snelweg en een stukje binnendoor dus de auto al even kunnen proberen. En dat valt natuurlijk niet tegen. Heerlijk sportief onderstel dat ook niet knetterhard is en een hele gretige motor. Onderin is ie zeker beter bij de les als de 1.2 maar vanaf 4.000 toeren begint het feest. Versnellingen sluiten heel mooi op elkaar. Bij het opschakelen valt hij bijna niet in toeren terug.
Naast het motorische plezier is ook de rest net wat leuker en completer. Fijne sportstoelen, climate control, parkeersensoren achter, elektrisch inklapbare spiegels, xenon, bluetooth radio met carkit en keyless entry.
Ik ben dus heel tevreden. En ook mijn vrouw/vriendin is onder de indruk van het rijden. Het extra rijplezier doet het gemis van de twee achterportieren snel vergeten.
Vanmiddag even snel gewassen want had hem verder zo meegenomen.
Komende week kan het "Bofkonten" beginnen. Polijsten, interieur met extractor schoonmaken, opgelegde nummerplaten met Wurth-kentekenplaathouders, Bosch Aerotwin wisserbladen etc. Verder geen gekke dingen, mooiste is zoveel mogelijk origineel houden. Wellicht de velgen ooit nog eens laten spuiten/coaten in de antracietkleur van de diffusors.
En verder lekker genieten van dit hele fijne sympathieke scheurijzertje.
Komende dagen zal ik wat meer foto's plaatsen van de Sport.