Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een Mazda 6 is zeker geen afschrijvingskanon!
Kristian zei:Nog even flink geinvesteerd in de Mazda. 13 euro om precies te zijn, incl. verzending uit China. Met dank aan Ali. Mooie chromen versierselen boven de mistlampen. Net als ook de facelift tegenwoordig heeft.
Staat net wat luxer zo. En na de bruine randjes is een randje glimmend metaal ook wel een keer mooi.
Hiermee is ie makkelijk 20.000 waard
![]()
Kristian zei:Deze staat in de buurt en is op de wielen na zoals ik hem zou willen hebben. Prijs is ook niet gek.
Focus 1.5 Wagon Titanium
Kristian zei:Deze staat in de buurt en is op de wielen na zoals ik hem zou willen hebben. Prijs is ook niet gek.
Focus 1.5 Wagon Titanium
Auto kan ik helaas niet op dealersite terugvinden dus wellicht al verkocht. Ben benieuwd....
Kristian zei:Denk ik ook. Maar, hangt ook af van inruilprijs. Zo rond de 3,5 bijleggen vind ik mooi genoeg. Is de vraag of dat lukt als deze relatief scherp wordt aangeboden. Maar goed, mijn 6 is nog als nieuw en heeft ook net de beurt gehad. Moet ook nog weer een trekhaak op natuurlijk......
Kristian zei:Als het tegenvalt zet ik bij mezelf de knop om en rij ik verder met de 6
Ben er even langs gereden maar kon de auto zo niet zien staan: was hoofdzakelijk een grijs/zwart aanbodAls je er langs komt altijd goed natuurlijk smiling smiley Misschien kun je dan ook al snel zien of ie al de nodige gebruikssporen heeft. Daar knap ik direct op af dan.
Kristian zei:Al was de Mondeo van twee generaties terug nog wel een probleemgeval. Inmiddels zie je de eerste generatie Focus ook vrolijk roesten aan dorpels en wielkasten maar die zijn ook al zomaar 17 jaar oud.....
Ach en als je gaat zoeken op internet, de Golf 6 schijnt ook niet heel erg geweldig te zijn.