Kristian: dakloos genieten

British Racing Green zei:
Wel een plaatje hé (y)

Ongelofelijk.... 2 sportuitvoeringen in de aanbieding en iemand heeft voor de saaie grijze zonder navi + sportset gekozen voor die paar euro minder.o_O

BTW er staat ook een rode in Nijmegen; dezelfde opties maar toch net even een andere prijs;)

Nee, deze gaat ie het niet worden. Als ie 11 had moeten bijleggen inclusief trekhaak dan had hij waarschijnlijk toch liever een stationcar :).

Mn vriendin vind hem bloemetjesvelgen hebben. Gelijk de mooie looks verprutst, nu zie ik er ook bloemetjes in. o_O

Dik, maar de Civic is exclusiever, en niet t vergeten,eens Honda altijd Honda... maareh het is erg rustig zo. Hij is vast aan het toeren in bovenstaande Civic.:T

Nee nog niet aan het toeren. Ondertussen wel iemand die serieus geinteresseerd lijkt in mijn Civic. Heb al gemeld dat ie voor minder dan 13 niet weg gaat. Ben benieuwd.

Vriendin wil liefst een mooie grote stationcar (I40, Insignia o.i.d.) en ik het het liefst weer een Honda. Maar ik weet ook dat de zitpositie en stoelen in de Civic niet geweldig zijn en we er qua ruimte weinig mee opschieten.
Wordt dus spannend tot het laatst.

haha. Nou enerzijds trekt een grote comfortabele auto me ook wel hoor.
Staan op Mobile.de ook nog wel een aantal mooie Civic's in Executive uitvoering. Dus met panoramadak en lederen bekleding, premium sound system en navi. Nog weer een stapje luxer dan de zwarte hierboven.
Mooie zilvergrijze met zwart dak en donkere velgen.....

Inderdaad, dan heb je hem super uitgevoerd.
Dit met 18inch eronder,de wielkastrandjes laten spuiten in kleur van de auto. en het begint erop te lijken.

Fast80 zei:
Inderdaad, dan heb je hem super uitgevoerd.
Dit met 18inch eronder,de wielkastrandjes laten spuiten in kleur van de auto. en het begint erop te lijken.

Vanaf zo'n 18-19-20.000 .... 4.000BPM en dan hopen 1tje te vinden met juiste velgen (= nog wat extra BPM) + nog wat spuitwerk en of sportpack + geen inruil.....en dan heb je nog altijd een importje.

Financieel gezien is de Crombagcivic in elk geval geen reden om te gaan importeren, ik ben in elk geval al even gaan kijken. ;)

Fast80 zei:
Dik, maar de Civic is exclusiever, en niet t vergeten,eens Honda altijd Honda... maareh het is erg rustig zo. Hij is vast aan het toeren in bovenstaande Civic.:T

Niet in vergelijking met de 3-serie met M-pakket hoor. :D

Audi A4tdi zei:
Fast80 zei:

Hoe rijdt dat eigenlijk: zo'n 3-serie met de hele tijd die koffiebeker in je handen;)

jonaccord zei:
Financieel gezien is de Crombagcivic in elk geval geen reden om te gaan importeren, ik ben in elk geval al even gaan kijken.

Nou en echt zo mooi als op de foto's? Echt in nieuwstaat nog?

jonaccord zei:
Audi A4tdi zei:
Fast80 zei:

Hoe rijdt dat eigenlijk: zo'n 3-serie met de hele tijd die koffiebeker in je handen;)

Iemand met een koffiebeker hoort niet thuis in een rijdersauto als de BMW (ook niet in de honda trouwens) :)

Wellicht wat teveel km's, maar Honda's gaan niet kapot toch?

https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=230210053&cd=635001508490000000&asrc=st%7cs

Kristian zei:
jonaccord zei:
Financieel gezien is de Crombagcivic in elk geval geen reden om te gaan importeren, ik ben in elk geval al even gaan kijken.

Nou en echt zo mooi als op de foto's? Echt in nieuwstaat nog?

Ik vind in elk geval van wel, geen krassen/deuken gezien en velgen ook geen krasje, (ik ben wat dat betreft in elk geval kritisch genoeg) auto stond buiten op dezelfde plek + op slot, dus ik heb hem niet open gehad.
Woensdag moet ik nog even langs gaan ivm grote beurt, misschien nog eens goed bekijken, maar ik heb hem in deze staat in elk geval op de lijst erbij gezet voor het geval dat ik zou gaan downsizen.....of geen 3-serie zou vinden met bekerhouders.

Iemand met een koffiebeker hoort niet thuis in een rijdersauto als de BMW (ook niet in de honda trouwens)

Juist voor die Honda en BMWrijders hebben ze voor die koffiebekers ook dat dekseltje uitgevonden.o_O

Prachtig exemplaar! Toch maar even wachten tot ik mijn Civic particulier heb verkocht. Dan is zo'n 3-serie ook een goede optie.
Staat al een jaar of 4 op mijn lijstje ondertussen.

Van de week eerst even rijden in een I40 CW 1.6GDI business uit 2011. Staat bij de dealer in Rijssen. Na alles wat ik erover heb gelezen moet dat toch een hele fijne en ruime auto zijn. Model vind ik prachtig en kwaliteit zal vast wel goed zijn.
Superluze in ieder geval: elektrisch verstelbare stoelen, navi, keyless entry, achteruitrijcamera etc.
Ben wel benieuwd eigenlijk.

https://www.autotrack.nl/tweedehands/honda/civic/9669712

even weer terug op het juiste spoor.

De nieuwe Civic "went" wel langzaam he..

skoda-superb-1-4-tsi-greentech-active-4359607-1.jpg

Skoda Superb - 1.4 Tsi Greentech Active € 22.950,- ( incl. BTW )
Bouwjaar 2012
Kilometerstand 2.145
https://www.autowereld.nl/skoda/superb/1-4-tsi-greentech-active-4359607/details.html

Tja nu toch sportiviteit niet zo belangrijk meer is (i40) dan kan die Skoda best. :)

De Skoda is zeker ruim maar doet me verder weinig. De hatchback/sedan vind ik niet echt mooi ook. Combi is al beter.
I40 vind ik echt een prachtige auto. Interieur ook erg mooi en luxe.

Sportiviteit is niet meer zo belangrijk. Heb me vandaag zelfs geergerd aan de 17 inch zomerwielen. Wat een harde stuiterbak is die Civic toch. Rijdt verder nog steeds super hoor.

@fast80, Sabbatical? Vertel!

Ik bedoel sabbatical op dit forum. Maak er weinig tijd meer voor vrij. Suc6 met zoeken naar de juiste opvolger.

Ik heb zo het idee dat de Civic gaat blijven,
en Kristian zich deze zomer met veel plezier zal verplaatsen in zijn exclusieve Trabant Open Air... :rolleyes:
Gewoon de meest praktische en goedkoopste oplossing.
En op termijn wordt dan de Aygo wel vervangen door... een i40???

Het zou maar zo kunnen gebeuren al moet ik nog wel even bij de Hyundai gaan kijken. Mocht dat toch niet de perfecte auto zijn dan bestel ik gewoon een setje nieuwe zomerbanden voor de Civic. Die zijn nu behoorlijk gecupt namelijk. Kijken we volgend jaar wel weer eens opnieuw. Dan is de Civic Tourer uit en is een Mazda 6 van het nieuwe model ook binnen bereik.

Zo, morgen vier nieuwe Good Year Eagle F1 Asymetric 2 sloffen (225/45/17) onder de Civic. Dat betekent dus dat ik heb besloten om de Civic nog even te houden. I40 heb ik nog niet eens gereden maar ik vind het wel even prima. Najaar/volgend jaar maar weer eens kijken.

Banden ztten erom en rijdt weer stukken beter. Minder lawaai en comfortabeler. Nog even een nieuwe mattenset bij de stealer halen en de twee parkeerdeukjes laten verwijderen en dan is ie weer klaar voor de zomer.

Neem je verlies en pak die parel! Je blijft toch rond kijken, als het eenmaal jeukt heeft krabben geen zin meer;)

Doe het toch maar niet. Even een seizoen rust. Tegen winter of in voorjaar maar weer eens kijken.
Ook in mijn tak van sport (gemeente) wordt druk gepraat over forse bezuinigingen. En al zal ik niet direct op straat staan, de lol om even flink te investeren is er ook niet. Je weet maar nooit namelijk.... En nee, als we allemaal zo denken dan helpen we de economie natuurlijk nog verder om zeep.

Heb een geinteresseerde voor de Civic. Wil morgen komen kijken. Heb al verteld dat 13.500 uiterste prijs is.

Mocht het wat worden dan ligt de voorkeur in eerste instantie toch bij een jonge I40 CW. Maar goed, eerst maar eens zien hoe of wat.

Kristian zei:
Mocht het wat worden dan ligt de voorkeur in eerste instantie toch bij een jonge I40 CW. Maar goed, eerst maar eens zien hoe of wat.

Dan kan je even informeren bij forummer VW1200. Hij heeft een nieuwe, luxe i40 CW uit Duitsland gehaald voor iets van 5.000 euro onder de Nederlandse prijs :)

Terug
Bovenaan