Guest
Die zwarte Civic is zoals hij wezen moet. Vette bak.
inpakken en wegwezen.
inpakken en wegwezen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Hier toch maar eens een mailtje aan wagen? Prachtige uitvoering!
Civic 1.8 Sport 2012
British Racing Green zei:Wel een plaatje hé![]()
Fast80 zei:Mn vriendin vind hem bloemetjesvelgen hebben. Gelijk de mooie looks verprutst, nu zie ik er ook bloemetjes in.![]()
Fast80 zei:Mn vriendin vind hem bloemetjesvelgen hebben. Gelijk de mooie looks verprutst, nu zie ik er ook bloemetjes in.![]()
Fast80 zei:Inderdaad, dan heb je hem super uitgevoerd.
Dit met 18inch eronder,de wielkastrandjes laten spuiten in kleur van de auto. en het begint erop te lijken.
Fast80 zei:Dik, maar de Civic is exclusiever, en niet t vergeten,eens Honda altijd Honda... maareh het is erg rustig zo. Hij is vast aan het toeren in bovenstaande Civic.:T
Audi A4tdi zei:Fast80 zei:Dik, maar de Civic is exclusiever, en niet t vergeten,eens Honda altijd Honda... maareh het is erg rustig zo. Hij is vast aan het toeren in bovenstaande Civic.:T
Niet in vergelijking met de 3-serie met M-pakket hoor.![]()
jonaccord zei:Financieel gezien is de Crombagcivic in elk geval geen reden om te gaan importeren, ik ben in elk geval al even gaan kijken.
jonaccord zei:Audi A4tdi zei:Fast80 zei:Dik, maar de Civic is exclusiever, en niet t vergeten,eens Honda altijd Honda... maareh het is erg rustig zo. Hij is vast aan het toeren in bovenstaande Civic.:T
Niet in vergelijking met de 3-serie met M-pakket hoor.![]()
Hoe rijdt dat eigenlijk: zo'n 3-serie met de hele tijd die koffiebeker in je handen![]()
Kristian zei:jonaccord zei:Financieel gezien is de Crombagcivic in elk geval geen reden om te gaan importeren, ik ben in elk geval al even gaan kijken.
Nou en echt zo mooi als op de foto's? Echt in nieuwstaat nog?
Iemand met een koffiebeker hoort niet thuis in een rijdersauto als de BMW (ook niet in de honda trouwens)
Audi A4tdi zei:https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=228193606
Met bekerhouder dan!
jonaccord zei:Audi A4tdi zei:https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=228193606
Met bekerhouder dan!
4.000 meer voor 2 bekerhouders?
Moderator
Kristian zei:Mocht het wat worden dan ligt de voorkeur in eerste instantie toch bij een jonge I40 CW. Maar goed, eerst maar eens zien hoe of wat.